Kooper Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Witam !!! Właśnie rozpoczyna sie sezon jednosladowców i chce kupić pierwszy motor. Zastanawiam się nad Kawasaki EN 500albo Yamaha Virago 535 ewentualnie Suzuki SAVAGE LS 650 . Ktos może podzieli się doświadczeniami i dobrymi radami który motocykl wybrać ??? Pomożecie ??? z góry dzięki i pozdrawiam!!! ;) p/s. Znacie może fajne sklepy z kaskami i kurtkami w stolicy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcmerc Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 wiesz mialem ten sam problem z wyborem moto i powiem Ci szczerze że myślalem o tych samych moto co ty z Suzuki szybko się wyleczylem bo to singiel a takie moto powinno mieć dwa cylinderki, virówka odpadla jak się do niej przymierzylem bo wygladalem mimo swojego niewielkiego wzrostu na tym moto jak na niewielkim skuterku, wybór padl na EN-kę bo to dość duży motocykl dysponujący 50 KM co prawda silnik rzędowy ale sprawdzony w GPZ i innych kawach dzięki czemu latwo o części zamienne, z opinii użytkowników wiem również że malo awaryjny (sam niewiele jeszcze nim pojeździlem bo to mój pierwszy sezon na tym sprzęcie) więc ja wybralem EN-kę i ją polecam ale wybór i tak będzie należal do Ciebie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooper Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 dzieki dzieki za cenne rady :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 miałem kiedyś gpz, która ma ten sam silnik o jakim myślisz a kumpel miał dokładnie taki motorek en'ke nie narzekał a silniczki faktycznie nie do zajechania i części jak by co tanie co prawda 50 km hmmmmmm troszke mało ale takiego motorku nikt nie kupuje żeby zapierda.....ć. to jedna strona medal;u a 2 to taka że yamaha to yamaha dlatego wybrał bym ją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 panowie, 50KM w czopku to i tak wynik zupełnie wystarczający, zwłaszcza do nauki jazdy. zl natomiast jako jeden z przodków power-cruiserów (ze wszystkimi ich wadami) IMHO nie powinien być wciągany na listę motocykli dla początkujących; ale to oczywiście moje asekuranckie zdanie. inna sprawa, że to nie moc w tym typie motocykla decyduje o zakupie :banghead: autorowi wątku zalecam zapoznanie się z wynikami wyszukiwania: raz, dwa, i jeszcze jakby poszukać o odpowiednich typach... virago, savage, i dwa najciekawsze zapewne en500 oraz en 500 gdybym ja miał obecnie wybierać..? nie wiem, ile masz kasy - koszt zakupu virago jest jak sądzę zauważalnie wyższy, niż en-a, więc trudno oszacować z tak zdawkowego pytania. ls-a odrzuciłbym, to naprawdę malutki sprzęcik - nie jest to tyle kwestia "wyglądania jak na psie", ale po prostu wygody: zwinięte nogi szybko dadzą o sobie znać podczas jazdy. nieco lepiej jest na xv535 pod tym względem, miałem taką i jeździłem; niewątpliwą zaletą jest śliczny wygląd, znacznie bardziej klasyczny i stylowy niż w pozostałych dwóch, oraz przeniesienie napędu kardanemwracając jednak do pytania: przy obecnym stanie mojej wiedzy wybrałbym... hondę shadow vt600. wprawdzie jest pędzona łańcuchem, a chłodzona cieczą (zaleta efektywność, wada wzrost skomplikowania układu), ale za to wygląda ładnie, ma v2, jest dość duża jak na pojemność silnika; nie ma problemu z przypięciem nawet dużych sakw, co niestety jest poważnym mankamentem małej virago. no i daje się kupić w zupełnie przyzwoitych cenach, bo kilka lat temu różnica między xv535 a vt600 była wręcz nieprzyzwoitaużycie wyszukiwarki dla znalezienia opowieści o tym motorku zostawiam już własnej inwencji pytającego :) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 W chopperze musi być widlasty silnik. Inaczej to nie jest chopper. To tak jakby kobiety miały fiu*a. :D Ale rzędówke można spoko kręcić do odcięcia zaplonu co też sprawia radość użytkownikowi. :D :D :crossy: Suzuki LS odradzam stanowczo. Nie na darmo mają ksywkę "odkurzacz". Nadają się tylko na wystawę. pozdro. :P Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 krawcu2 - EN 500 to Kawasaki nie Yamaha, dwa cylindry w rzedzie czyli połowa silnika z GPZ1000, mam podobny silnik u siebie od GPZ900 w ZL900,............... silniki wrazliwe na braki serwisowe, zaniedbania ustawien zaworow, wymian oleju itd., jesli sie o nie dba nalezycie jest OK! ale nie sa tak idiotoodporne jak silniki hondy i z tym trzeba sie liczyc, ....................pomysl tez nad Kawasaki ZL600, podobny motocykl ale juz 4 cylindry i moc około 80KMwiem że en to kawasaki napisałem o zaletach kawasaki a podsumowując powiedziałem, że wybrał bym yamahe ponieważ to yamaha bez zachwalania tej marki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Kooper bierz ode mnie ZL600!sprzet podobny gabarytowo do EN i 535 ale jaki charakter!!!wcale na 1 moto nie jest za mocny(jesli masz oczywiscie jakies tam doswiadczenie z motocyklami)535 szybko sie znudzi a ten ci starczy na 2 moze 3 sezony(mi starczył na 5)w porównaniu do EN ma wał kardana-silniki podobne- tez lubią jak sie je kreci!czoper wcale nie musi miec Vki!!! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 czoper wcale nie musi miec Vki!!! A kobiety wcale nie muszą mieć cycków. :icon_razz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no i co w związku z tym? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 [...]czoper wcale nie musi miec Vki!!! Musi i nie ma dyskusji :bigrazz: :crossy: A kobiety wcale nie muszą mieć cycków. ;) Musza i tez nie ma dyskusji :biggrin: :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Te z rzędowymi silnikami to tzw. soft choppery. A soft dlatego bo dla soft-ludzi. Soft chopper - parodia choppera. :biggrin: Ciekawe kiedy japońcy zrobią moto klasy super-sport z jednocylindrowym silnikiem. przecież można, styl dowolny. Albo Crossówę z silnikem rzędowym 4 cyl. :buttrock: :buttrock: Bóg (czyt. bracia Davidson) stworzyli moto z silnikem V2 który ewoluował w postać choppera i tak musi już zostać do końca świata. Amen. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 TAAAA!czopr z Vką tu nudaaaaaa!no może Vrod-nowy intruz-worior- mają to cos ale cała reszta to nudaaa:) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejIK Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 witam jestem świeży na tym forum jak i również świeżym motocyklistą. chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na temat mojego motocykla EN 500 1. jaki luz zaworowy powinien być? motocykl ma przejechane 25 tyś km a nie wiem kiedy były ustawiane 2. sprzęgło- mam wrażenie że coś nie tak ponieważ szarpie podczas wbijania 1 biegu a nie ma możliwości podciągnięcia( gdy go potrzymam trochę na wciśniętym sprzęgle podczas pracy silnika to lepiej wchodzi), czy tak ma być czy sprzęgło do wymiany? 3. zrobiłem ok 1000 km i musiałem wymienić dwa razy świecę z prawej strony co może być przyczyną? zbliża się zima więc jest czas żeby trochę pomajsterkować i przygotować pojazd do nastepnego sezonu pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wang67 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Kto ma wiedzę na temat wydechu, w jakim celu są połączone rury w kawasaki en 500,jaki będzie wpływ na silnik.proszę o radę.:icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.