Ziele90 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 w zeszły weekend szczeku kasku uratowała mnie przed złamaniem żuchwy :biggrin: tak wiec to moze być np przykład a najlepiej jak wlodi sam sie kiedyś przekonasz i stwierdzisz ze gdyby nie crossówka bo byś miał pewne uszkodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Myślę, że jednym z największych atutów kasku enduro jest jego wentylacja. Specjalnie skonstruowane wloty na szczęce umożliwiają swobodne oddychanie co przy takim zmęczeniu jest bardzo ważne. W kasku przeznaczonym na szosę brakowało by Ci powietrza. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) najprostsze doswiadczenie ktore zacheci Cie do zakupu kasku crossowego: popros kolege zeby jechal przed toba w suchy dzien po piaszczystym terenie (im wiecej kurzu tym lepiej). w szosowym kasku jest szybka ale co z tego jak oczy nie sa w zaden sposob zabezpieczone przed pylem? Jak polamalem daszek to strasznie cierpialem podczas jazdy (razace slonce, wszystkie brudy lecace bezposrednio na gogle), a jakby jeszcze zabraklo szczeki i systemu wentylacji to chyba bym zginal ;)pzdr Edytowane 2 Marca 2007 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturcr80 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Miałem nie miłą okazję przydzwonic konkretnie centralnie przodem kasku crossowego w ziemie ,czasami twardą , i jedyne co mi było to lekki szok i nic więcej ;] mając na głowie kask szosowy zapewne straciłbym żuchwę pewno z 15 razy .Daszek ma tez duże znaczenie bo często przy czołowym zderzeniu z ziemią daszek uderza w tym samym momencie co podbródek kasku absorbując energie. Chyba juz starczy powodów dla jakich kask crossowy jest taki a nie inny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Miałem nie miłą okazję przydzwonic konkretnie centralnie przodem kasku crossowego w ziemie ,czasami twardą , i jedyne co mi było to lekki szok i nic więcej ;] mając na głowie kask szosowy zapewne straciłbym żuchwę pewno z 15 razy .Daszek ma tez duże znaczenie bo często przy czołowym zderzeniu z ziemią daszek uderza w tym samym momencie co podbródek kasku absorbując energie. Chyba juz starczy powodów dla jakich kask crossowy jest taki a nie inny . stary coś mi się wydaje że daszek by się zlamal w takim przypadku jak mówisz ....... ale cóż ..... może ja mam jakiś lipny kask w którym daszek jest z plastiku , a u ciebie z czego jest ?? z tytanu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 stary coś mi się wydaje że daszek by się zlamal w takim przypadku jak mówisz ....... ale cóż ..... może ja mam jakiś lipny kask w którym daszek jest z plastiku , a u ciebie z czego jest ?? z tytanu ?przy glebie się napewno złamie, sam mam lazera i to nie jest daszek ze stali, tylko on lekko zamortyzuje glebe... :icon_question: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam,nie wiem czy to dobry temat, ale chcialem sie cosik zapytac. Mianowicie, chodzi mi o gogle do kasku enduro. Jezdze sobie na endurko drugi rok, ale uzywam integralnego kasku, myslalem o jakims AGV na enduro, ale problem jest wielki gogle!! Nosze okulary, i teraz sa niby specjalne gogle Scota OTG dla okularników, i nie wiem na jakiej zasadzie one dzialaja, nigdzie nie ma fotek od srodka jak mocuje sie okulary, itp. Jezeli ktos uzywa/uzywal takich gogli niech cos napisze, moze ma jakies foty cos. Sprawa dla mnie jest wazna, bo wolalbym lepiej wygladac w kasku enduro!!!! :icon_question: :biggrin: :lalag: Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 widziałem takie gogle "oukleja" i miały poprostu takie zagłębienia i wyciecia po bokach na ramiona okularów. Kumpel w salonie mi mowił ze dosłownie cały czas jest kolejka po te gogle. Uff.. cos długo tym razem czekalismy na nasze forum :smile: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) ja akurat miałem zwykłe gogle pro gripa i pasowały mi do poprzednich oprawek, ale zmieniłem sobie okulary i okazało sie że hacze oprawką o gąbke :) a że jezdzic się chciało to wyciąłem nożyczkami troche gąbki i jest ok , tylko teraz czasami czuc delikatny wiaterek który tamtedy wchodzi (ciekawe co się będzie działo zimą)ale pewnie nie z każdymi okularami by się udał tak trik Edytowane 6 Maja 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Wracajac do szosowych kaskow zalicz glebe na gałąź albo cos wystającego... Ja mialem szosówke i sie gleblem mialem fuksa ze oczu sobie nie wybilem bo szybka pękla i wleciala do kasku:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 to kolego miales kiepski kask, poniewaz dobra szybka jest liczona na przyjecie uderzenia przez kamien z duza predkoscia zedu ponad 300km/h co nie jest trudne do uzyskania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 to kolego miales kiepski kask, poniewaz dobra szybka jest liczona na przyjecie uderzenia przez kamien z duza predkoscia zedu ponad 300km/h co nie jest trudne do uzyskania. No mozliwe. Nie powiedzialem ze to byl jakis za 1100zl dalem za niego kolo 200zl. Ale chodzi mi o sam fakt nie warto ryzykowac. Po to ktos wymyslil kask enduro zeby jezdzic nim w terenie a zwykly na szose. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 No mozliwe. Nie powiedzialem ze to byl jakis za 1100zl dalem za niego kolo 200zl. Ale chodzi mi o sam fakt nie warto ryzykowac. Po to ktos wymyslil kask enduro zeby jezdzic nim w terenie a zwykly na szose. Zgadzam sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 a tak przy okazji nie ma ktos z was jakiejś łupinki enduro na sprzedaz???:notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wenom Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 ja jestem teraz na kupnie kasku ale nie wiem na co zwracac uwage przy jego kupnie...moze jakies podpowiedzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.