Maar79 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Czy ktoś z Was wymieniał sprężyny na progresywne ?Podobno różnica jest bardzo zauważalna i poprawia się komfort w zakrętach i podczas pokonywania poprzecznych nierówności a koszt modyfikacji stosunkowo niski Edytowane 8 Lutego 2007 przez Maar79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Też mnie to interesuje. Jak to własciwie działa?I pytanko do Autora, jeżeli avatar przedstawia Twoją kobyłę. Masz hypka? Jak się sprawuje sprzęt, zmieniło się coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Czy ktoś z Was wymieniał sprężyny na progresywne ?Podobno różnica jest bardzo zauważalna i poprawia się komfort w zakrętach i podczas pokonywania poprzecznych nierówności a koszt modyfikacji stosunkowo niskiPóki co tylko tył obniżony na 11" progresywne. Miałem ochotę na przód, zwłaszcza że to tylko ok $70 ale już i tak za dużo na ten sezon zimowy - więc odpuściłem. Ale co się odwlecze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Póki co tylko tył obniżony na 11" progresywne. Miałem ochotę na przód, zwłaszcza że to tylko ok $70 ale już i tak za dużo na ten sezon zimowy - więc odpuściłem. Ale co się odwlecze...U mnie też tył niedługo będzie obniżony na 11"- na pewno się podzielę wrażeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 U mnie też tył niedługo będzie obniżony na 11"- na pewno się podzielę wrażeniami.No przeca w tej samej paczce podróżują. Ale ja już traktuję jako stan istniejący :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Wprawdzie moja koza ma inną geometrię niż armatura ale podzielę się wrażeniami po wymianie sprężyn:-motocykl jedzie wreszcie tam gdzie chce właściciel -bez problemu można dohamować przodem w zakręcie i nie powoduje to znaczącej zmiany toru jazdy-zawieszenie przestało dobijać na nierównościach podczas hamowania Generalnie jestem bardzo zadowolony, żałuję tylko że męczyłem się poprzedni sezon na oryginalnych sprężynach :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMASZ MILEWSKI Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Czy ktoś z Was wymieniał sprężyny na progresywne ?Podobno różnica jest bardzo zauważalna i poprawia się komfort w zakrętach i podczas pokonywania poprzecznych nierówności a koszt modyfikacji stosunkowo niskiWitaj mialem wrazenie ze juz na ten temat pisalem ale napisze jeszcze raz.Jestem posiadaczem virago xv 1100 rok 1994.r. w zeszlym roku wymienilem zwykle sprezyny na progresywne firmy ,,wirtha,, roznica jaest bardzo duza motocykl nadal jest miekki przy jezdzie i delikatnym hamowaniu lecz,gdy jedziesz szybko i nagle mususz sie zatrzymac motocykl nie nurkuje za sprawa progresji sprezyny, jak pisal ktos wczesniej w zakretach jedzie tam gdzie chce aby jechal no i najwazniejsze jadac z plecakiem i calym bagazem nie dobija na dziurach i hamowaniu.Sprezyny te kupilem w niemczech kosztowaly ok.70-80 euro dokladnie nie pamietam znam takiego goscia w niemczech tez jezdzi motocyklem to moze ew,pomoc w zakupie.W POLSCE DOSC DLUGO SZUKALEM ALE CENY MNIE ZABILY pozdrawiam bzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Najpierw odpowiem bjoernriderowi, trudno mi oceniac co sie zmianiło po załozenich hypka ponieważ cały zestaw Kuryakyna wraz z głosnymi wydechami Hadr Krome przyszedł z motorem i odrazu został zamontowany. Przedy wymienieniem dysz w gaźniku (tzw Rejeting) strzelał żywym ogniem z wydechów, na temat chargerów na forum krążą różne opinie jedni uważaja że motocykl jest bardziej chetny do jazdy w niskich obrotów inni upieraja się ze jest to jedynie kewstia wyglądu i fajnego bajeru z samo otwierającymi się dolotami i odgłosem zasysania powietrze. Mi sie podoba a jak przy okazji poprawia pracę silnika to tym bardziej się cieszę, jedyny minus to to ze jest trochę wystający i lekko przeszkadza przy kolanie, trudno jest docisnąc kolanami motocykl ale można się przyzwyczaić. Jeżeli chodzi o spręzyny progresywne to już zakupiłem mój komplet za około 70 $ teraz muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać aż wszystko dopłynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 OK ale jak to sie nazywa fachowo po angielsku i czy takie cus mozna w Drag Starze tez zmienic ???Pytanie glownie do kolegi Tomka M :lalag: bo drag to sporo z virazki.Bede wymienial oleum w lagach i simeringi to i moze zakup takich sprezyn mozna by dokonac :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Najpierw odpowiem bjoernriderowi, trudno mi oceniac co sie zmianiło po załozenich hypka ponieważ cały zestaw Kuryakyna wraz z głosnymi wydechami Hadr Krome przyszedł z motorem i odrazu został zamontowany. Przedy wymienieniem dysz w gaźniku (tzw Rejeting) strzelał żywym ogniem z wydechów, na temat chargerów na forum krążą różne opinie jedni uważaja że motocykl jest bardziej chetny do jazdy w niskich obrotów inni upieraja się ze jest to jedynie kewstia wyglądu i fajnego bajeru z samo otwierającymi się dolotami i odgłosem zasysania powietrze. Mi sie podoba a jak przy okazji poprawia pracę silnika to tym bardziej się cieszę, jedyny minus to to ze jest trochę wystający i lekko przeszkadza przy kolanie, trudno jest docisnąc kolanami motocykl ale można się przyzwyczaić. Jeżeli chodzi o spręzyny progresywne to już zakupiłem mój komplet za około 70 $ teraz muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać aż wszystko dopłynie. Polećcie miejsce w którym kupujecie, bo rozumiem, że ze Stanów. Jakos nie mam szcześcia i jak cos znajdę to nie rzczą nawet na maila odpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Polećcie miejsce w którym kupujecie, bo rozumiem, że ze Stanów. Jakos nie mam szcześcia i jak cos znajdę to nie rzczą nawet na maila odpisać.Np. eBay.com. Ale to nie problem kupić, czy nawet zapłacić. Problemem jest wysyłka. Najlepiej jest mieć kogoś na miejscu co przyjmie, przepakuje, wyśle. Gdzieś obiła mi się o oczy firma, która oferuje pośrednictwo w zakupach (ale bezinteresowni nie są :biggrin: i chcą prowizję)- znalazłem http://www.kupujwusa.com/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 siemka ja u siebie w dragstarku 1100 mialem zalozone wirtha kupilem na ebay.de za 69 euro zawieszenie bylo takie ze motorek nie nurkowal i nie bylo uczucia odbicia przy zachamowaniu na swiatlach . pozdrawiam w louisie chyba tez sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Tak, nie rozumiem dlaczego czesci akcesoryjnych nie kupowac z Niemiec, moze drozej niz z US, ale jak sie doliczy koszt przesylki to ceny sie chyba wyrownuja. A w Niemczech jest wszystko to samo co w US. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Tak, nie rozumiem dlaczego czesci akcesoryjnych nie kupowac z Niemiec, moze drozej niz z US, ale jak sie doliczy koszt przesylki to ceny sie chyba wyrownuja. A w Niemczech jest wszystko to samo co w US. Adam M. Eee chyba nie. W germanówku ceny są sporo wyższe niż w USA. Może to jeszcze zależy jakie części. Np: takie srężyny sa dosyć tanie w Larssonie w Polsce. Kiedyś szukałem tego do VSa i cena była cos chyba 250 zł (o ile się nie mylę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 tez się nie zgodzę, do VTX'a na niemieckim ebayu jest w sumie 13 aukcji łącznie z motorami, których w ogóle nie ma, na amerykańskim jest coś koło 250 zawsze, i wszystkie możliwe bajery ceny też są zdecydowanie nizsze, tylko tak jak już zostało powiedzane jest mega problem z przesyką, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.