Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do japońskich klasyków to są super,ale zwłaszcza podoba mi się kz900/1000 tylko chyba łatwiej sokoła wychaczyć niż tą maszynę bo nawet w stanach na ebayu jest tylko kilka sztuk np. taka ciekawe co potem z częściami bo nie wydaje mi się żeby było różowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych linków tyklo ta "pińsetka" mnie się spodobała.Reszta jakby była bez duszy trochę.No i ceny jak na nimcy to też nie są jakieś super zwłaszcza ten kz450 ltd.Po wliczeniu opłat,transportu,tłumaczeń i innego badziewia wyjdzie dużo drożej niż 440 w polsce który dużo gorszy nie jest a na dużo niższych obrotach chodzi i troszku mniej waży.Szkoda że klasyki nie rosną na drzewach,albo chociaż na polskich złomach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli takiw były w oryginale, to niech takie będą.... Ja tam swoje Com-Stary bardzo lubię....

I tak mają klasyczny wygląd.

 

Od bardzo niedawna jestem posiadaczem CB 750 RC01 1979r http://www.bikepics.com/members/procu/79cb750/

 

oryginalnie motocykl posiada właśnie ComStary, ale ze względu na to, że w moim przypadku przedniego koła brak i niebardzo podobają mi się oryginalne koła mam zamiar założyć koła szprychowane takie jak w wersji amerykańskiej.

 

Udało mi się już namierzyć przód z kołem z takiej wersji oraz tylne oryginalne koło.

 

W moim przypadku motocykl będzie więc niepełnym oryginałem, ale nie uważam tego typu zmian za coś strasznego.

Wydaje mi się że bezie się po prostu lepiej prezentował w konfiguracji amerykańskiej http://bluewingtours.com/images/81%20CB750...20004%20web.jpg

 

A jeśli chodzi o Japońskiego klasyka którego bym bardzo chciał to jest to Kawasaki Z 900 palony z kopa :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pochwale się swoim Cafe-Racerem, nie jest jeszcze do końca gotowy bo chcę założyć srebrny bak z logo AJS,wymiana górnej półki i wsadzić sportowe podnóżki (leżą już w kartoniku),no i obić na czarno kanapę,ale póki co popatrzcie i oceńcie sami

 

http://www.moto-klinika.pl/1.jpg

 

http://www.moto-klinika.pl/2.jpg

http://www.moto-klinika.pl/3.jpg

http://www.moto-klinika.pl/4.jpg

http://www.moto-klinika.pl/5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od bardzo niedawna jestem posiadaczem CB 750 RC01 1979r
To witaj w klubie, ja posiadam honde cb 750 k RC01 z 80 roku ten sam model.Czaiłem sie żeby kupic z tego motoru tylny klosz bo chyba pisało że też na częsci ale mnie ubiegłeś .Gratuluje! Mój ma wszystko oryginalne nawet te cztery wydechy kture wyglądalą zajebiscie :( Jak jestem gdzieś na zlocie a ktoś czai ten model to sie strasznie dziwią,że jest w tak dobrym stanie.Dobry wybór tylko gratulowac :buttrock: http://chudzikj.republika.pl/CB750.htm tu masz stronke jeśli jaszcze jej nie masz,a szprychowane koła były też nie jestem pewien ale i w wersji europejskiej.Nara.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...