wild Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Wild ma bardzo ciekawa koncepcje juz mi nie slodz :) taki opis co napislam to na upartego mozna dopasowac do kazdego jednego cruisera.. HM.... Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja i slodzenie to nie idzie w jednej parze :bigrazz: Odnosnie wygladu i typu motocykla to wiadomo, ze Ten musi byc wyjatkowy... :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Wild ma bardzo ciekawa koncepcjemi tez sie ona podoba, silnik niech bedzie nowoczesny, jak najbardziej, ale marzy mi sie by z zewnatrz wygladal jak pierwowzor :icon_mrgreen:wiele sie nie pomyle jak napisze ze robienie czegos jak wspolczesny jasiek mija sie z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Dlaczegoz, to :icon_twisted: Dzisiaj jest wiele crusiserow z klasycznym wygladem i maja spore grono zwolennikow, jednkaze naszym celem jest sprawdzenie co sie komu podoba i proba znalezienia konsensucu aby koncepcja motocykla miala jak najwieksze grono zwolennikow... ;) P.S.tyle, ze cos strasznie opornie nam to idzie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 mialem na mysli ze nie mozna za bardzo odbiegac od pierwowzorua ze ciezko idzie, coz, tak to juz jest, pozatym raptem pare osob sie wypowiedzialoimho najlepiej by bylo przygowac kilka projektow rysunkowych (2 max 3) i poddac oceniekazdy by napisal co by zmienil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A więc:oczywiście coś cruiserowatego, jednak z niezbyt szerokim tylnym kołem. Najchętniej widziałbym 2 wersje - jedną z mniejszym, rzędowym silnikiem, drugą z widlastym twinem przynajmniej półtora litra. Bak szeroki, pękaty ze szparunkami i podwójnym wlewem paliwa, z malutką niziutką konsolą bez zbędnych bajerów. Przód upside-down z malowanymi a nie chromowanymi rurami, lampa wystająca wysoko również malowana nie chromowana. Wyeksponowany klakson jak w oryginale. Koła szprychowane w chromie, z przodu podwójna tarcza. Napęd - kardan. Płytkie błotniki ze szparunkami. Kanapa dzielona z demontowalnym siedzeniem pasażera. Tył udaje sztywniaka z centralnym amortyzatorem. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Jak poprzednik... ;) Jak patrzę spobie na Sokoła, to rzeczywiście bym się mocno wzorował na jego oryginalnej sylwetce. Jedynie nieco dłuższy może i ciut niżej siedzenie w związku z tym. Kierownica oczywiście też na wzór oryginału. I koniecznie płytkie a nie głębokie błotniki. Okrągła lampa z tyłu. Z przodu lampa wysoka z zabudowanym zegarem. Siedzenia osobne. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Pieknie, nareszcie mozna wyciagnac konkretne wnioski odnosnie zapatrywania forumowiczow na polski motocykl. Mysle ze Wild bedzie miala troche robotki na weekend;-) co Wild, i nie to zebym Ci slodzil... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ha ha-betters.. :wink: mi pozostaje jedynie nadac ksztalt karoserii.. i zaprojektowanie wygladu silnika.. hm.. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A rolgaz? Z której strony :buttrock:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A rolgaz? Z której strony :lalag:?Z lewej - zebyś w czasie jazdy mógł łapać uciekające konie na lasso :icon_razz: :icon_razz: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Student, dla ciebie bedzie motocykl home mejd seszjal edyszyn z rolgazem w lewej i przyspieszaczem zaplonu wzietym bezposrednio z twojego urala :icon_razz: Prosilem juz o nie zasmiecanie topicu, pogadamy jak beda juz jakies pierwsze projekty... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Eeee... to bez bajeru, bo mam normalny, automatyczny, odśrodkowy :biggrin:. A o rolgaz pytałem serio. To w sumie dość osobliwa cecha Sokoła. Co byście powiedzieli na ręczną skrzynię biegów i sprzęgło obsługiwane nogą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Co byście powiedzieli na ręczną skrzynię biegów i sprzęgło obsługiwane nogą? to nie przejdzie. osoba ktora x lat jezdzi i jest przyzyczajona do gazu po prawej, sprzegla w rece nie chetnie przesiadze sie j.w. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 to nie przejdzie. osoba ktora x lat jezdzi i jest przyzyczajona do gazu po prawej, sprzegla w rece nie chetnie przesiadze sie j.w.Przesądy;Da się przyzwyczaic. To tak jak z przesiadką z nowszej Jawy na starszą (biegi chodza odwrotnie - pierwszy w górę, reszta w dół), lub jak z przesiadka na "anglika" (biegi po prawej stronie). Nikt na to nie narzeka - a wręcz przeciwnie - uważa sie to za jak najbardziej charakterystyczną cechę tego pojazdu; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.