Rabix Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam,zamierzam wymienić łańcuch w moim Gixerze, ponieważ łańcuch zmierzam kupić zkuty musze zdjąć wahacz. Powstaje problem jak podeprzeć moto w miare stabilnie? Może macie jakieś sprawdzone patenty jak to rozwiązać.Czekam na wasze pomysły.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 postawic na ceglach tak zeby pzrednie kolo dotykalo ziemi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 No a może kup sobie lepiej zakuwacz do łańcuchów jeżeli chcesz koniecznie sam go wymieniać. Zdejmowanie wachacza tylko po to żeby wymienić łańcuch? To mi się nie podoba. No a po za tym są przecież spinki. Myślę że nie są one gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 jesli nie szkoda ci starego lancucha to go po prostu przetnij.... pzrecinak młotek i cis grubego metalowego.... A w nowym i tam masz spinke chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 No a może kup sobie lepiej zakuwacz do łańcuchów jeżeli chcesz koniecznie sam go wymieniać. Zdejmowanie wachacza tylko po to żeby wymienić łańcuch? To mi się nie podoba. No a po za tym są przecież spinki. Myślę że nie są one gorsze. no właśnie interesuje mnie jak to jest z trwalością spinki w porównaniu z zakuwką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 no właśnie interesuje mnie jak to jest z trwalością spinki w porównaniu z zakuwką byl temat w tymze dziale- "zakuwac czy spinac" poszukajcie w archiwum. poza tymchyba wyraznie napisal ze kupuje lancuch zakuwany, a w takim spinek nie ma:) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabix Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Tak jak napisał magneto, łancuch jest zakuty dlatego trzeba zdjąć wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Wahacz i tak pasuje wyjąc i nasmarowac łożyska (instrukcje fabryczne zalecają taki zabieg zdaje się raz na rok), tyle, że praktycznie nikt tego nie robi. Łańcuch w GSXR na zapince?? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Podłączam się pod temat. Też musze wymienić u siebie łańcuch. Rozważam tylko zakute łańcuchy więc muszę również zdjąć wahacz itd... Ja to chciałem zrobić tak:Zdjąc owiewki i postawić moto (silnik) np. na podnośniku samochodowym, ewentualnie na jakimś stołku czy coś...tak aby stał na przednim kole. Jak sobie radzą z taką wymianą łańcucha w servisie? Przecież musi byc jaki sposób. P.S. Jaki łańcuch zamierzasz kupić? O-Ring; X-Ring; inny-Ring? Nie znam się na tym a pewnie mamy to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3872856.html Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam,zamierzam wymienić łańcuch w moim Gixerze, ponieważ łańcuch zmierzam kupić zkuty musze zdjąć wahacz. Powstaje problem jak podeprzeć moto w miare stabilnie? Może macie jakieś sprawdzone patenty jak to rozwiązać.Czekam na wasze pomysły.PozdrawiamA to czy nie mozesz od razu kupić łańcuch nie zakuwany(czyli chodzi mi na zapinkę) bo przecież po co robić zbedną robotę z wyciąganiem wahacza itp. przecież wiekszość motocykli ma łańcuchy na zpinkę.a tak raz dwa, przełożysz łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 a tak raz dwa, przełożysz łańcuch Raz dwa to mozna dwa piwa wypic, jak mi sie podobają takie posty ... W takim motocyklu łancuch powinien byc ZAKUTY, a nie zapinany i kazdy dobry łancuch 530 (np. DID) dostajesz z zakuwką. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Nie podcierać dupy szkłem :icon_razz: Wahacz trzeba wyjąć, łożyskowanie umyć i sprawdzić ewentualne luzy, w przypadku gdy okaże się, że wszystko jest w porządku, nasmarować obficie smarem odpornym na wodę i składac z nowym zakutym łańcuchem.Wsio. Cała filozofia. Nawet do GS500 zakuwam łańcuch, albo mi Paweł zakuwa :icon_mrgreen: Teraz mam wyjęty wahacz i będe wymieniał łożyskowanie, więc założę łańcuch DID zakuty, bo łatwiej starannie zakuć na stole niż na motocyklu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Raz dwa to mozna dwa piwa wypic, jak mi sie podobają takie posty ... W takim motocyklu łancuch powinien byc ZAKUTY, a nie zapinany i kazdy dobry łancuch 530 (np. DID) dostajesz z zakuwką. Pawel Oczywiście! Powiem więcej!- Polski importer DiDa u którego zaopatruję się w łańcuchy w ogóle nie zdecydował się na sprowadzanie zapinek do łańcuchów 525 i 530, chociaż są one przez DIDa produkowane... Po wejściu w dorosłe życie motocyklowe wielu z nas zmieniło motorynki na motocykle, kaski tiger na AGV, ale większość zapomniała o sposobie spinania łańcucha... :icon_mrgreen: Dbajmy o swoje życie i zdrowie koledzy. Edytowane 29 Stycznia 2007 przez Iwansky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Raz dwa to mozna dwa piwa wypic, jak mi sie podobają takie posty ... W takim motocyklu łancuch powinien byc ZAKUTY, a nie zapinany i kazdy dobry łancuch 530 (np. DID) dostajesz z zakuwką. Pawel hehe moze i racja ale to co zapinka moze nie wytrzymać?(chyba nie odepnie sie) przecież tez sporo motorów ma zapinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.