arek400 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 mam taki problem ze moto przez krotki okres wykancza bardzo szybko swieczki i nie wiem co jest grane moze to wina nieorginalnego wydechu pozdro z gory dziekuje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Troche malo informacji o tym jak rozpoznajesz ze wykancza te swieczki.Ale na poczatek sprawdz prad ladowania i aku.Tak lubi zalewac jak jest slaba iskra. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Napisz w jaki sposob "wykancza swieczki" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 wykancza tzn swieca nie ma iskry a moto bez akumulatora tez zapla i pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zbyt bogata mieszanka, lub silnik gaszony przed osiągnięciem normalnej temperatury pracy. W takich przypadkach, proces samooczyszczania się elektrod i izolatora, nie może normalnie zachodzić. zas*any filtr powietrza też przyczynia sie zas*ania świec. Więcej pomysłów nie mam. Walcz. Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Może nie rozgrzewasz świec jak należy?? Albo jest zbyt bogata mieszanka.Napisz jeszcze czy jak wykręcisz taką świece to widać pęknięcia na porcelance?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Jak masz kiepskie cisnienie sprezania to olej bedzie wykanczal swiece w szybkim tempie. Adam M. Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Przedmówcy maja racje. Gaźniki do regulacji. Miałem to samo w swoich prlowskich motocyklach. Po regulacjach jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Napisz dokladnie jak wygladaja swiece: kolor : czy czarne, czarne zaoliwione(mokre), jasnobrazowe, czy bardzojasne-mleczno kawowe z przewaga mlecznego, czy zupelnie mokre, bez sladow spalania, czy suche bez sladow spalania.Moze modul padl przy zapalaniu bez akumulatora. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 świece sa koloru czrnego ale suche jest na nich nalot jakby sadza i jeszcze bym zapomnial bardzo czesto przy odpalaniu chodzi na jeden gar i wtedy wkreca sie tylko do ok 5 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 świece sa koloru czrnego ale suche jest na nich nalot jakby sadzai jeszcze bym zapomnial bardzo czesto przy odpalaniu chodzi na jeden gar i wtedy wkreca sie tylko do ok 5 tys Nalot sadzy swiadczy o zbyt bogatej mieszance lub zbyt niskiej wartosci cieplnej swiec. Jesli te problemy wystepuja tylko teraz a latem było w porzadku to zmień swiece na cieplejsze o jeden numer w oznaczeniu.Pozatym posprawdzaj stan filtra powietrza i regulacje gaznika czy jest zgodna z serwisówka. Ssanie zamyka sie do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jak dalej bedziesz jezdzil bez akumulatora to w pewnym momencie pozegnasz sie nie tylko ze swiecami ale tez modulem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durex Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 a ja zaryzykował bym stwierdzenie ze świece są źle dobrane do wartości cieplnej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jak dalej bedziesz jezdzil bez akumulatora to w pewnym momencie pozegnasz sie nie tylko ze swiecami ale tez modulem. Adam M. Adamie nie jezdze bez akumulatora tylko go odlaczylem na kilka sekund i stwierdzilem ze moto chodzi i to wszystko nigdy nie jezdzilem bez aku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Odlaczanie tez nie jest dobre, bo aku chroni twoja elektryke przed "szpilkami napieciowymi" produkowanymi przez uklad ladowania. Jak bys sobie oscyloskop podlaczyl pod regler to bys je zobaczyl.Jasne ze chodzi bez aku, bo altek daje znaczna nadwyzke mocy i spokojnie na zaplon i swiatla starcza. Aku w instalacji oprocz ulatwienia zapalania ( mozna zapalic np z duzego kondensatora ), pelni w instalacji role zbiornika energii / amortyzatora. Adam M. Edytowane 27 Stycznia 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.