MOC Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak bedziesz dolewal oleju to nie ma prawa, rzecz jasna mowie o starej generacji dieslach :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 a ja mam benzynę 1,8 Arni za 300 zł pikawy nie wymienisz :P Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 U mnie za 400 zł mam cały silnik,w cenie znajduje się także osprzęt :icon_mrgreen: Za to lubie stare auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 szkoda tylko ze robiąc teraz cokolwiek przy takim np golfie III to słyszysz ze po ch*j, nie oplaca sie, nie odstawiaj wiochy itd heh a takie VR6 tez dostaniesz za 400 zł :P Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Mlody-- Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) golf III to dobra maszyna która ma pecha do właścicieli.Wieszkość 'golfiarzy' to dresiarze, ktorych poziom umyslowy nie przekracza inteligencji malpy czlekoksztaltej,te autka i tak bardzo duza znosza, ludzie wlewaja do niech co podadnie,kreca do odciny na zimnym silniku itp a one i tak wciaz jezdza Edytowane 25 Września 2010 przez --Mlody-- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Golf skończył się na II generacji. Miałem G III w dieslu, garażowałem, wymieniałem po kolei wszystko, wkońcu skrzynia się posypała i na dodatek trzeba było wymienić wał. Blacha- lepiej nie mówić, cała podłoga spawana, progi już drugie leciały chociaż były zakonserwowane, tylna klapa tak samo... Brat ma golfa II, rocznik 88, lakier ładny, żadnych dziur w blacharce, korozja tylko tam gdzie był obity a od 6 lat stoi pod chmurką i jest myty raz na pół roku. Pali jeździ, części tanie jak barszcz, a i awarii specjalnie nie ma.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Co możesz powiedzieć na podstawie jednego, swojego egzemplarza? Jedynie to że nie masz pojęcia o samochodach i wcisnęli Ci zajechanego trupa który się sypał bo miał pewnie przelatane ze 600 tyś albo więcej. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 To nie jest jedyny golf którego widziałem i którym jeździłem. Silnik AAZ miał tą wadę że kiwało się kółko na wale i niszczyło wał. I nie jest to jednostkowy przypadek a konkretnie 2 na 3 golfy spotkane przezemnie z tym silnikiem miały tę wadę. I nie podważalnie GII miał lepszą blachę. A kolega Browarny chyba ma golfa III i poczuł się urażony ? Ja wyraziłem swoje zdanie. A poza tym nie zawsze awaryjność zależy od marki, trzeba mieć trochę szczęścia i trafić udany egzemplarz. Każde auta się psują, nawet najdroższe... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 golfa III dopiero w ostatnim stadium produkcji [od 98r, chyba]poprawiono i przestal gnić. Widzialem mase G III i zgadzam sie z przedmówcą , kupa zlomu i nic wiecej . Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Zadna nowosc, zreszta jak kazdy nowszy szmelcwagen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 ja kupilem passata kombi 02 rocznik i ogolnie jestem zadowolony ale ten vw jest jakis taki bez plciowy, bez charakteru. Wczesniej mialem accorda coupe w wersji usa i bylem mega zadowolony no ale pojawil sie trzeci czlonek w rodzinie i musialem kupic cos bardziej rozsadnego. W nastepnym roku raczej napewno zamienie go na subary forestera ktory ma to cos w sobie no i kombiak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) To nie jest jedyny golf którego widziałem i którym jeździłem. Silnik AAZ miał tą wadę że kiwało się kółko na wale i niszczyło wał. I nie jest to jednostkowy przypadek a konkretnie 2 na 3 golfy spotkane przezemnie z tym silnikiem miały tę wadę. Kółko na wale zaczynało się kiwać, gdy luzowała się śruba centralna na wale, dlatego trzeba w tych silnikach dbać o to, aby ta śruba była wkręcona na dobry i solidny klej! (i dotyczy to w sumie każdego 1.9 TD oraz TDI) Edytowane 28 Września 2010 przez oli98lite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Rozrząd robiłem dwa razy, nowa śruba na klej, koło pasowe z tłumikiem zmienione... Niewiele pomogło... W tym silniku był klin, w nowszych TDI jest półksiężyc, nie bez powodu zapewne... :rolleyes: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Hehe, tyle że w życiu nie miałem Golfa, a jedynego VW (Passata I) w 1990 roku :D Golf II i III to praktycznie to samo, bardzo dobre bryki, ale trza mieć wiedzę o normalnych egzemplarzach a nie stosie złomu zwiezionego do Polski za grosze. Ostatnie parę lat to faktycznie porażki VW, podobnie jak większość producentów boryka się z awariami elektroniki i osprzętu, ale na pewno nie dotyczy to aut z ubiegłego wieku, a więc również Golfów III i Pasków z tego okresu. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Może właśnie uważasz tak, dlatego że nie miałeś aut pokroju golfa 3, mielismy w domu Passata B2, 400 tys prawie miał najechane i nic mu się nie działo z mechaniki... Golf 2 i 3, owszem mają wiele wspólnych części ale to dwa zupełnie różne wykonane auta... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.