Skocz do zawartości

--Mlody--

Forumowicze
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O --Mlody--

  • Urodziny 01/19/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja,strzelectwo,modelartswo rc ,sport
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZ-6 06'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4978004
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia --Mlody--

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

-2

Reputacja

  1. siedze z nosem w aukcjach , ale praktycznie nikt nie ma przednich drzwi... Jedynie z tylnymi nie ma problemu
  2. Witam, Jak w temacie. Potrzebuję pilnie "gołych" drzwi przednich (prawe, lewe) do cariny E. Najlepiej w kolorze ciemny turkus metalik ale mogą być też inne, byle bez rudej ;) Proszę o info na priv lub numer :502 326 316 pozdrawiam
  3. Po wymianie świec na BERU nawija asfatl na koła :wink: były troche przykopcone ,aczkolwiek bez tragedii. Dalej jestem ciekawy jak z tą żywotnościa, slyszalem już mnóstwo opinii. Cóż, widac zima +krotkie dystanse to kiepskie połaczenie. Być może chodzi o ilość cykli jaką dana świeca powinna wytrzymać. Przed wymianą po zagrzaniu na 2 razy odpalal lepiej.
  4. bateria to varta 74 ah. Ma dopiero rok. Paliwo leje na sprawdzonych stacjach ( statoli ,shell). Z tego co slyszalem przy temp -20 może wytrącać się parafina z ropy. Z drugiej strony od tego są dodatki w zimowym paliwie ...
  5. Tak jak w temacie. Pacjent to 1.9 tdi (1 Z) 1994. Przebieg choroby był następujący: Odkąd termomert zaczął pukać w szybe żeby wpuścic go do środka autko zapalało po kilku "kaszlnięciach". Świeczki zmieniałem ok 2,5 roku temu (denso), więc jest to ich trzecia zima. Wczesniej nie było żadnych problemów z rozruchem, nawet przy -20.Jeżdzę głownie na krótkich dystansach (5-7km) ,na swiczkach przejechalem troche ponad 30 k km. Kompesja w cylindrach jak najbardziej w porzadku, wymieniony został również filtr paliwa.Prosze o porady, najlepiej z autopsji, pozdr
  6. Pojawiający się błąd sygnalizuje kontrolka od grzania świec. Po podłączeniu złącza diagnostycznego okazało się, że to coś z czujnikiem stopu( nie pamiętam dokładnie co). Elektronika nie jest moją mocną stroną więc postaram się być przy tym ostrożny. Hak był montowany w renomowanym zakładzie "dakro".Nie jestem w stanie odpowiedzieć czy to instalacja na gniazdo jest z modułu/przekaźników czy bezpośrednio z wiązki, ponieważ się na tym nie znam :huh: W jakie narzędzia powinienem się wyposażyć? Dzięki za wskazówki :)
  7. hak jest od pol roku,po zamontowaniu nie było problemów. W jaki sposób mam sprawdzić gniazdo?
  8. Czesc Od kilku miesięcy borykam się się z problemem występującym w moim aucie. Byłem już u kilku "fachowców" ,jednak żaden nie był w stanie do końca wyeliminować usterki :evil: Usterka prawdopodobnie dotyczy czujnika stopu(który zresztą został wymieniony na nowy,oryginalny). Podczas jazdy pojawia się błąd ,natomiast po wciśnięciu hamulca kontrolka na chwile gaśnie. Proszę o pomoc, ewentualnie namiary na kogoś godnego zaufania z lublina lub okolic. pozdr
  9. Kilka dni temu odebrałem auto z naprawy.Nie udało mi się odnaleźć auta-dawcy w dobrym stanie więc ostatecznie wybór padł na zamienniki.Moja radość nie trwała zbyt długo-przy podnoszeniu w warsztacie wygięły się zakończenia progów :icon_evil: Teraz mam zagwostkę; w instrukcji auta pisze żeby nie podnosić go za przednie progi lecz w miejscach wyznaczonych koło podłużnic.Rozmawiałem już z blacharzem i umówiłem się na wizytę. Kto w takim razie ponosi winę? Może w warsztacie auto zostało nieprawidłowo podniesione? p.s zakład blacharski mieści się w Bełżycach k. Lublina. Właścicielem jest Cezary Rosiński.
  10. dziękuję wszystkim za porady, mimo wszystko chyba zdecyduję się na oryginalne części z rozbiórki.Blacharz podobno niezły, ale z tego co słyszałem to niefachowe naprawy potrafią "wychodzić" dopiero po kilku miesiącach :angry:
  11. --Mlody--

    Naprawa blacharska

    Cześć! Zamierzam zlecić wykonanie naprawy blacharko-lakierniczej w swoim aucie(vw golf III).Do wymiany są 2 progi oraz 2 błotniki.Blacharz proponuje mi zastosowanie zamienników ,mam jednak obawy co do tego rozwiązania,mianowicie jakosc blachy oraz szybko pojawiajaca sie rdza. Zastanawiałem się nad znalezieniem i wycięciem progów z innego auta w lepszym stanie.Proszę o porady. pozdr
  12. Cześć Ostatnio zatankowałem paliwo Shell v-power racing i odniosłem subiektywne wrażenie, że motocykl dostał kilka koników. Czy tego rodzaju paliwo może poprawić parametry ? Czy mapa zapłonu automatycznie się przestawia ,gdy silnik dostaje inne paliwo?
  13. w kurtce jest jeszcze podpinka,więc z polarem może być problem . Cóż,przetestuję różne warianty :smile: pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...