Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....co myślicie o HONDZIE NTV jako pierwszy motor? jakieś uwagi użytkowników etc, co jest denerwującego, jakie są wady zalety:)

 

podrawiam

 

Jako poniekąd użytkownik (żona jeździ... :icon_rolleyes: to jej prawie pierwsze moto) mogę się wyłącznie w superlatywach wypowiedzieć. Niezawodność silnika VT Hondy, kardan... Przyzwoite osiągi, może trochę "wołowaty" w manewrach parkingowych. Fama głosi że nienajlepszy dla wysokich - ale są jeźcy 180cm którzy wcale nie narzekają.

Zresztą: http://www.ntv.fora.pl/index.php

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ;) kiedyś jako zupełny laik miałek okazje jeździć NTV. byłem podobnie jak ty początkujący. Pierwsze co zwróciło moją uwage to wał, 2 gary V i niezła moc : ciągnie od dolnych obrotów:) bardzo mi się podobała ta jazda :bigrazz: jak dla mnie, wtedy początkującego, to był motorek z marzeń :lalag: pozdrawiam i życze udanego zakupu :0 jak będzie jakasz maszynka to wrzuć fotki na forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie koła (nie podobają mi się-tylko mój gust), uważałbym za motocykl BARDZO atrakcyjny :bigrazz:. Fajny silnik. Wieczny, tani w eksploatacji. Ma tendencje do zmniejszania luzów na zaworach wydechowych, lecz te, regulowane śrubami, są tanie w serwisowaniu. Dynamika też zapewne niezła. Mi 57KM z takiego silnika w afryce (cięższa) wystarcza, choć to nie pierwszy motocykl dla mnie. Mega wygodne jest to, że ma wał. Koszty wymiany napędu, problemy ze smarowaniem, naciąganiem... z głowy!

 

Kiedyś słyszałem, będąc z tyłu NTV'ki, jak to się zbiera z niższych obrotów na dwójeczce. Dźwięk to poezja!!

 

Jednym zdaniem: podoba się, to bierz i ciesz się motocyklem do jeżdżenia, a nie ciągłego grzebania, serwisowania, brudzenia sobie rąk przy łańcuchu ;)

 

Honda to Honda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie koła (nie podobają mi się-tylko mój gust), uważałbym za motocykl BARDZO atrakcyjny :banghead:. Fajny silnik. Wieczny, tani w eksploatacji. Ma tendencje do zmniejszania luzów na zaworach wydechowych, lecz te, regulowane śrubami, są tanie w serwisowaniu. Dynamika też zapewne niezła. Mi 57KM z takiego silnika w afryce (cięższa) wystarcza, choć to nie pierwszy motocykl dla mnie. Mega wygodne jest to, że ma wał. Koszty wymiany napędu, problemy ze smarowaniem, naciąganiem... z głowy!

 

Kiedyś słyszałem, będąc z tyłu NTV'ki, jak to się zbiera z niższych obrotów na dwójeczce. Dźwięk to poezja!!

 

Jednym zdaniem: podoba się, to bierz i ciesz się motocyklem do jeżdżenia, a nie ciągłego grzebania, serwisowania, brudzenia sobie rąk przy łańcuchu :icon_evil:

 

Honda to Honda...

 

 

ano nie każdy sprzęt z napisem honda zasługuje żeby nazywać go HONDĄ, ale niech tam będzie.

 

tomektychy->jak kupisz sprzęta daj znać porównamy osiągi z moją cebulą na sikorskiego;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano nie każdy sprzęt z napisem honda zasługuje żeby nazywać go HONDĄ, ale niech tam będzie.

 

tomektychy->jak kupisz sprzęta daj znać porównamy osiągi z moją cebulą na sikorskiego;)

Podjadę GSem i Wam dupę złoję.... i po co?

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że uważam NTV za wspaniały motocykl, to dla początkujących nie bardzo sie on nadaje. Moja nauka na tym motocyklu mało nie zakończyła się conajmniej w rowie. NTV jest poprostu toporna w zakrętach i bez przeciwskrętu to wogule nie chce skręcać. O manewrach przy malej prędkości nie wspomnę.

 

Niedowiarkom proponuje 15min jazdy na XJ600 a potem usiąść za kierownicą NTV, zrozumiecie oco mi chodzi.

 

Na wszystkim da sie nauczyć (czemu nie R1), ale skoro jest wybór innych latwiejszych pojazdow to czemu trudniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję jeździć na NTV i wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenia. Silniczek elastyczny, przepiękny dźwięk V2, wał kardana. Co do wyglądu to kwestia gustu... Mnie się ten motocykl podoba i nachodzi mnie od jakiegoś czasu ochota na niego :icon_razz:

Jedyne co może odstraszyć przy pierwszych jazdach to sposób pokonywania zakrętów. Ja po przesiadce z XJ 600 na NTV na pierwszym zakręcie mało nie dostałem zawału :) Motocykl potwornie pogłębia zakręty i z początku może to przerazić. Wystarczy jednak przejechać trochę kilometrów i da się do tego przyzwyczaić :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaletą NTV dla początkującego jest niskie siodło. Łatwo się na motocykl wsiada, na skrzyżowaniu masz komfort sięgania do ziemi itd. Masa nie jest mała, ale nisko położony środek cieżkości nie zmusza do męczarni (póki stoisz albo jedziesz po prostej).

Ale żeby nie było za dobrze. Na początek to moim zdaniem NTV nie nadaje się za bardzo. Oczywiście można, ale raczej dla gości ze smykałką. Bardzo źle się tym sprzętem manewruje przy małych prędkościach. Jak będziesz chciał zawrócić na wąskiej drodze to łatwo złapać glebę. Przy przepychaniu się między samochodami w mieście na światłach też nie jest łatwo (chyba, że ktoś jedzie tylko pomiędzy rzędami aut - ja wciskam się też w poprzek między zderzaki jak ktoś mnie blokuje i wtedy zdecydowanie wolę być na swoim sprzęcie niż NTV).

Podsumowanie: NTV nie bardzo dla całkiem początkującego, szczególnie jeśli jest mały i słaby, ale i tak chyba łatwiej zaczynać na NTV niż na wysokim i dość ciężkim enduraku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do brania zakretow na NTV mozna sie przezwyczaic, ten motocykl poprostu robi to troche inaczej niz pozostale. Jest taki jakby moment "przelamania" jak to ktos juz nazwal.

Troche cwiczen z przeciwskretem i NTVka w zakrecie jest OK, blednym jest stwierdzenie ze "ten motocykla nie skreca". Do kazdego moto i jego charakteru trzeba sie przezwyczaic i tyle. Male problemy pojawiaja sie przy manewrach parkingowych - NTV ma bardzo duzy promien skretu.

Niezniszczalne V2 z Transalpa juz od 3000 ladnie przyspiesza. Dzwiek to rzeczywiscie poezja dla ucha. Swietnie wyglada odsloniete tylne kolo (za sprawa jednoramiennego wahacza). Dosc osobliwy jest tez tlumik - "kikut" (nie w kazdej wersji) :).

Moim zdaniem tak sobie w tym motocyklu wyglada tylko tyl (zadupek). Taki kwadratowy, ogolnie nieciekawy (szkoda ze nie jest taki jak w wersji Hawk).

Po kupnie pasowaloby sie rozgladnac za porzadna (czyt. dosc duza) szyba, bez niej przy 110-120 jest juz ciezko.

Dobrze jest tez pomyslec nad gmolkami. Czesto przy upadku (slizgu) na odstrzal idzie chlodnica, ktora jak wiadomo do tanich nie nalezy.

Trudno kupic uzywany stelaz na sakwy/kufer. Wielu mysli samemu jak go zrobic i zamocowac (mysle-i-ja :clap:).

Rozne sa opinie na temat maksymalnego wzrostu motonity dosiadajacego NTV. mysle ze czlowiek o wzroscie 185/190cm nie ma juz czego szukac na NTV, chociaz znajda sie pewnie tacy co zaprzecza ;).

 

To tyle ode mnie,

Pozdrawiam i polecam jak najbardziej NTV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej polecam, motorek mało pali, do tego jest całkiem szybki i jak zadbany nie wygląda najgorzej, nawet wśród nowszych konstrukcji (sprawa gustu wiadomo...)

 

silnik faktycznie ładnie ciągnie od dołu, fajnei bulgocze, tylko mógłby być troszkę głośniejszy jak dla mnie.

 

Miałem sprzedać swoją NTV (na jakąś sportową 600), jednak po zsumowaniu wszystkich jej zalet pozostane jej wierny, a dlaczego? w sumie już zostało napisane: bezawaryjność, wał, silnik V :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tutaj Masz dostęp do prospektów z poszczególnych roczników.

 

http://www.ntv-forum.de/html/prospekte.html

 

Zwróć uwagę na to, iż od 1992 roku zaczęto montować inną kierownicę i zegary. Ta nowsza jest o tyle lepsza, że tańsza jest jej wymiana lub ewentualna naprawa w razie jakiejś "przygody". Jeśli zależy Ci na oryginalnym malowaniu, to w tych folderach reklamowych masz je pokazane w poszczególnych rocznikach. Warto zwrócić też uwagę na wydech, chyba od 1995 roku montowany był trochę dłuższy. Piszę o tym dlatego, że czasem na allegro widzę NTV-ki z 1996r z krótkim (starym) wydechem i malowaniem w stylu "revere", opisane jako oryginały w każdym calu.

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....co myślicie o HONDZIE NTV jako pierwszy motor? jakieś uwagi użytkowników etc, co jest denerwującego, jakie są wady zalety:)

 

podrawiam

 

 

Kolego w naszych HONDAch niema nic denerwujacego, nie maja wad tylko SAME zalety. :crossy:

Edytowane przez Gerhard

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w naszych HONDAch niema nic denerwujacego, nie maja wad tylko SAME zalety. :)

 

 

heheh, dobrze prawisz, piwo dla tego jegomościa!

 

chociaż jest jedna wada :biggrin: , na początku jak się przesiadłem z roweru na cb 500 to okrutnie mi doskwierał jej ciężar. rower ważył 11kg a to czerwone bydle chyba ze 180 :notworthy:

no ale ćwiczenie czyni mistrza, juz po pierwszym 1000km można się przyzwyczaić.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...