Skocz do zawartości

Zabytek...?


przemek3578
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak od drugiej strony- vigaro ani troche nie wyglada na motocykl na zolta blache.

 

 

Czy japończyki się nie starzeją? Uważam, że to jest cenniejszy zabytek niż jakiś jeden z wielu radzieckich motocykli, których widuję kilkanaście w sezonie, albo i więcej.

 

owszem, wszystko sie starzeje, ale nie porownuj viagry do takiej emki, mw- motocykli, ktore sluzyly w armii i ktorych jest coraz mniej, a taka yamaha virago.. ktorej jest na peczki na dodatek? (co jak co ale wystarczy nawet dac w "szukaj" a wynik niepowienien byc gorszacy.

w sezonie to pewnie widujesz w 80%przypadkach urale, dniepry kaski- one sie nie umywaja do powyzszyej rodziny boxerow.

 

 

 

w takim razie jaki to model virago przemku?

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wild tak jak mówiłem, nazwa Virago, używana jest od lat, motocykl w międzyczasie zmieniał się, Przemka Virago znacznie różni się od tych z lat 90. To tak jak z VW Golfem, wersja MK I jest zupełnie innym samochodem niż MK V, nazwa jest jednak ta sama.

Edytowane przez januszm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat i ciekawi mnie opinia Paolo350 na temat Suzuki GS 400 z 1977 roku, poza lakierem i peszelami na kable pełen orginał, pierwszy czterosuwowy model Suzuki (wypuszczony na rynek wraz z GS 550), z silnikiem który w nieco zmienionej wersji robiony jest do dzis (np GS 500 E, GS 500 F)? Czy tego motocykla nie można nazwać klasykiem? Dlatego że ma znaczek Suzuki, czy dlatego że jest "za młody"? Sam model GS 400 w wersji w jakiej ja mam nie produkowany od 1980 roku. Jak dla mnie to klasyk w pełnym tego słowa znaczeniu, choćby z racji silnika. Tyle że to klasyka japońskich motocykli :D

 

PS. z "pionierskich" rozwiązań ma m.in. wyświetlacz biegów, których we współczesnych motocyklach nie znajdziesz :icon_mrgreen: oraz ciśnieniowe smarowanie łożysk wahacza, którego też nie znajdziesz obecnie.

 

PS2. A Ty wild, to najpierw sie doucz a potem głosuj na temat klasyków. Ciekawe kto pierwszy znajdzie w ofertach Kaśke, Mke itp a kto GS 400 czy GS 500 E (1979rok np.) nie mówiąc już o którymś z serii GT czy Colleda http://suzukicycles.org/photos/suzuki-hist...colleda_450.jpg

http://suzukicycles.org/photos/Japan/1962/...TB_pic1_800.jpg.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat i ciekawi mnie opinia Paolo350 na temat Suzuki GS 400 z 1977 roku, poza lakierem i peszelami na kable pełen orginał, pierwszy czterosuwowy model Suzuki (wypuszczony na rynek wraz z GS 550), z silnikiem który w nieco zmienionej wersji robiony jest do dzis (np GS 500 E, GS 500 F)? Czy tego motocykla nie można nazwać klasykiem? Dlatego że ma znaczek Suzuki, czy dlatego że jest "za młody"? Sam model GS 400 w wersji w jakiej ja mam nie produkowany od 1980 roku. Jak dla mnie to klasyk w pełnym tego słowa znaczeniu, choćby z racji silnika. Tyle że to klasyka japońskich motocykli :)

 

PS. z "pionierskich" rozwiązań ma m.in. wyświetlacz biegów, których we współczesnych motocyklach nie znajdziesz :banghead: oraz ciśnieniowe smarowanie łożysk wahacza, którego też nie znajdziesz obecnie.

 

PS2. A Ty wild, to najpierw sie doucz a potem głosuj na temat klasyków. Ciekawe kto pierwszy znajdzie w ofertach Kaśke, Mke itp a kto GS 400 czy GS 500 E (1979rok np.) nie mówiąc już o którymś z serii GT czy Colleda http://suzukicycles.org/photos/suzuki-hist...colleda_450.jpg

http://suzukicycles.org/photos/Japan/1962/...TB_pic1_800.jpg.

 

Jesli chodzi o mnie, to twój GS może być spokojnie podciągnięty pod klasyka - bo dlaczego nie (o "pseudoklasykach" mówiłem w przypadku nazywania pierwszego lepszego motocykla z lat 80-tych). Jeśli historia motocykli Suzuki jest zgodna z tym, co napisałeś, i ten motocykl jest faktycznie "pierwszym seryjnie produkowanym czterosuwem Suzuki", to napewno możemy go uznac za pojazd klasyczny - i temu nie zaprzeczę;

 

Co do "częstotliwości występowania motocykli w przyrodzie", to ruska znajdziesz dużo szybciej, bo są to dość popularne motocykle. . Szczerze mówiąc gość niedaleko nas sprzedaje GS 550 - i trafiłem na niego szybciej niż na "Emkę" - ale to już co innego - i nie mam zamiaru rozstrząsać tego tematu - bo nie o to chodzi;

Virago Przemka jest faktycznie coraz rzedziej spotykanym motocyklem (i faktycznie Gośka - ten model nie jest produkowany już ponad 15 lat). Nie rozgraniczam tutaj pochodzenia motocykla - i nie dzielę ich na Japońskie i inne. Chodziło mi po prostu o "nadużywanie" słowa "klasyk" i "zabytek". W przypadku Przemka oczywiście przyłączam się do opinii, że jego moto jest utrzymane w świetnym stanie, w oryginale itd. (tak wynika z zamieszczonego przez niego opisu), jednak równoczesnie przyłączam się do zdania wypowiedzianego przez kogoś wcześniej przez niejakiego Matusta - cyt. "Jeżdżę Gold Wingiem z 81 roku i przepraszam, ale to nie jest zabytek".

Aha - linki podesłane przez ciebie, coś nie działają - jak możesz to opisz co się pod nimi kryło - albo wklej jeszzce raz;

 

Ps;

Nie byłbym sobą, gdybym się do czegoś nie przyczepił - podobne smarowanie wahacza (rurka z lewego dekla silnika poprowadzona do wahacza), stosowała Jawa w latach 50-tych (ale może to nie to samo rozwiązanie);

 

Pps;

Czy inne się nie starzeją???

Oczywiście, że się starzeją - ale samo przekroczenie progu 25 lat nie czyni motocykla zabytkiem;

Jak napisałem duuużo wcześniej - mój "rusek" ma koło 40 lat - a ja nie mówię o nim "zabytek" (youngtimer jak najbardziej - kllasyk - zdecydowanie nie) - traktuję go w taki sam sposób, w jaki traktuje się zabytkowe pojazdy, jednak daleki jestem od porównywania go do nich (chociaż jest utrzymany w oryginale);;;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos lepiej?

 

 

www.suzukicycles.org/photos/GT/GT550/1973_GT550K_Germad1_450.jpg

www.suzukicycles.org/photos/T/T10/1964_T10_black_800.jpg

www.suzukicycles.org/photos/Japan/1962/1962_250TB_pic1_800.jpg

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, czegoś tu nie łapię;

Po co wklejałes te zdjęcia???

Przecież nie ma na nich motocykla, o który pytałeś;

 

 

Przecież pisałem o Colledzie i GT ? A mój jest tu http://bikepics.com/members/greedo85/77gs400/

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo- super bardzo ładny i fajnie utrzymany :( :buttrock: :buttrock:

 

Nie bardzo wiem jak się wkleja fotki bo chciał bym pokaza moja Virażkę

 

Greedo - naprawde jest się czym pochwalic - mam nadzieje,że nie myślisz jej sprzedawac? Ja mam zamiar swoją trzymac tak długa jak sie tylko da - gdzie kolwiek pojedziesz takim moto kazdy rzuci okiem i z niedowierzaniem pokreci głową jak powiesz w którym roku wyprodukowano POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo- super bardzo ładny i fajnie utrzymany :biggrin: :clap: :clap:

 

Nie bardzo wiem jak się wkleja fotki bo chciał bym pokaza moja Virażkę

 

Greedo - naprawde jest się czym pochwalic - mam nadzieje,że nie myślisz jej sprzedawac? Ja mam zamiar swoją trzymac tak długa jak sie tylko da - gdzie kolwiek pojedziesz takim moto kazdy rzuci okiem i z niedowierzaniem pokreci głową jak powiesz w którym roku wyprodukowano POZDRAWIAM

 

 

Dzieki za uznanie :) Postaram sie go nie sprzedac, przynajmniej taki jest plan.... Teraz mam DRa i moze byc ciezko

 

PS. fotki wrzuć na www.bikepics.com

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni się z Tobą zgadzam - one poprostu mają to coś...

zarejestrowałem już kilka weteranów . legalnie zgodnie z prawem się nie da . do każdego dorabiałem dokumenty? wymyślono dobre kopiarki.drukarki.numeratory. tabliczka na rame za 15 zł. każdego kupiłem legalnie od jakiegoś właściciela ale nie legalnie w świetle prawa.kosztuje to dużo zachodu,czasu, nerwów kasy i ryzyka polecam jedynie w sytuacji koniecznej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...