Vatzeque Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Z tych zdjęć można wywnioskować że uszkodzenie nastąpiło po mniejszej czy też większej glebie... hmm może ktoś więcej coś na ten temat wie... Tylko tam oprócz ramy nie ma śladu gleby! Albo i gleba byla, bo jak pękło na pół to motor się musiał obalić! Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Nie che zakladac nowego tematu i robic jeszcze wiekszego wstydu Suzuki, ale link ponizej tez jest ciekawy: http://1tail.com/2005_GSXR_frame/default.asp http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.php?...rahmen&start=45 a tu jest filmik po wypadku i urywek wiadomosci tvhttp://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.php?...rahmen&start=60 Sprzet to K5Czy we wszystkich nowych Suzuki pekaja ramy? :icon_biggrin: :icon_biggrin: Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Nie che zakladac nowego tematu i robic jeszcze wiekszego wstydu Suzuki, ale link ponizej tez jest ciekawy: http://1tail.com/2005_GSXR_frame/default.asp Sprzet to K5Czy we wszystkich nowych Suzuki pekaja ramy? :icon_biggrin: :icon_biggrin:Akurat ten K5 byl po dzwonie na torze w mur przy duzej predkosci ale jakos tego nie napisali.Bylo o tym glosno w USA i wyszlo szydlo z worka.Sprzedalismy troche K5 i wszystkie maja sie dobrze a jedna ma juz ponad 20tys.km przebiegu.Poza tym slyszal ktos zeby mu w K5/K6 rama pekla?Bo ja nie.... Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Angel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Angel, przejrzyj caly niemiecki temat: http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.php?...rahmen&start=45 tu nie jest jeden motocykl w ktorym pekla rama, tylko kilka motocykli!!! prosze bardzo, tu kolejna porcja nowoscihttp://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.php?...ahmen&start=105http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.php?...ahmen&start=120 Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Niestety jest też napisane, że rama pękła podczas jazdy (100 w łuku) i była przyczyną gleby, ok może doszły jakieś uszkodzenia z dalszej fazy lotu, ale jednak pękła Filmik ze stanów to już gorsza sprawa, bo chłopak wyjechał z garażu i przejechał niespełna 100 m, jak znalazł się w ogródku sąsiadów, bo mu kiera w łapach została. Ogólnie słaba sprawa, co nie znaczy, że każde moto ma z tym problemy, ale na tym poziomie technologicznym małe błędy się bardzo mszczą, szkoda tylko, że najgorzej na tym wychodzą użytkownicy. Jak to mawiają przedstawiciele firm motoryzacyjnych, 3 lata gwarancji, bo klient testuje teraz sprzęty, niestety coś w tym jest! Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qgel Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Obserwuję temat od 3 lat i mam pytanie: Czy komuś z Was pękła główka ramy w GSR 600 ? (moim zdaniem nie, i temat był sztucznie rozdmuchany..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 mojemu kierownikowi w Londynie GSR pięknie pękł(właśnie przy główce ramy)-fakt że czasami stawiał go na koło(a miał średnie pojecie w temacie) ale fakt jest faktem! to samo z GSX-R przy normalnym użytkowaniu rama nie powinna pęknąć ale od mocnego lądowania po gumie ramy padają-jest to widoczne szczególnie w nowoczesnych motocyklach z maksymalnie odchudzonymi ramami. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 pękają we wszystkich gsxerach od K1 do K8. Szczególnie jeśli moto było używane do jazdy na kole. Ogólnie to suzuki jest teraz numerem 1 jeśli chodzi o pękające ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 To już nie kawasaki? Kurde, trzeba to zgłosić do Myth Busters bo znów zaczyna się kolejne pierdolenie o pękaniu ram, padających dwójkach w skrzyni itp :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 pękają we wszystkich gsxerach od K1 do K8. Szczególnie jeśli moto było używane do jazdy na kole. Ogólnie to suzuki jest teraz numerem 1 jeśli chodzi o pękające ramy. Yamaha tez sie nie popisala i w FZ1 lubia sobie ramy peknac :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 przez ostatni rok widziałem nawet dwie hondy f4 z popękanymi ramami. ogólnie to moim zdaniem trzeba się przyzwyczaić, że w aktualnych czasach staje się to normą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 ogólnie to moim zdaniem trzeba się przyzwyczaić, że w aktualnych czasach staje się to normą. Ano, przez ten efekt cieplarniany, zmiany klimatu itp... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO1300 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Szybki rozwój motoryzacji nie zawsze idzie w parze z jakością towaru. Moim zdaniem jest kilka powodów które złożyły się na pękniecie tej ramy. Jak widać z przełomu pęknięcia aluminium jest bardzo drobno ziarniste i co za tym idzie rama odlewana metodą ciśnieniową ma bardzo duże naprężenia wewnętrzne co powinno się normalizować odpuszczaniem materiału w odpowiedniej temperaturze. Wtedy to aluminium staje się elastyczniejsze i bardziej wytrzymałe. Te otwory w tym miejscu też mocno osłabiają odlew. I zdecydowanie oszczędności w materiale!! wszystko liczone jest na granicy wytrzymałości materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 foks - specjalnie dla ciebie http://www.roadracingworld.com/news/articl...s&article=35460 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeziorkosky Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Cześć wszystkim, jestem tu nowy z góry przepraszam jeśli wybrałem zły dział. Wiem ze temat pękajacych ram w GSRACH był wałkowany tysiące razy na wszystkich forach motocyklowych, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na niektóre pytania dlatego chciałem zapytać was o zdanie. Pierwsza sprawa czy pękające ramy to bolączka wszystkich Gsrow - gdzieś na forum wyczytałem o roczniku 2006 ja poruszam się tym z 2011 i czy jazda na gumie jest kompletnie niewskazana i może przyczynić się do pęknięć nawet mimo spokojnego schodzenia z gumy ? Z góry dzięki za odpowiedz i pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.