henio Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Tak maja, przeciez to nastepna wersja starego olejaka, a ten w prostej linii jest nastepca mojego "parowoza" chlodzonego powietrzem.Wszystkie te silniki Suzuki sa znacznie glosniejsze od rownowaznych latami silnikow Yamahy czy Hondy, ale zadko sie psuja, b powoli zuzywaja i sa proste jak budowa cepa, nie mowiac o tym ze mozna wiele w nich zmienic, dopasowujac je "pod siebie". Adam M.Co do pytania 2 to jest specjalna nakładka na orginalną półkę http://www.motokal.com/czesci_i_akcesoria_motocyklowe.htmlna tej stronie gość oferuje taką na moje pyt o cene odp. 300zł jak dla mnie to za dużo Sorki pomyliłem okienka chciałem dać odpowiedź JOE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 No moim skromnym zdaniem jak sie juz buduje streeta to sie zawias USD do przodu ładuje a nie zostawia takie rurki, co wygladaja jak przysłowiowa gazrurka, tylko pochromowana.Jak juz bede miał fj na ten sezon sprowadzona-takie sa plany- i za dwa trzy lata kupie sobie fjr1300 lub GTR 1400 to FJ pójdzie na pociecie na dragola.Bo pojemnosc i moc predysponuja ja na taki materiał.No i nie ma zadnych rurek do chłodzenia co by psuły wyglad.hehe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Te "rurki" kolego to jest przod od GSXR z 88r, oparty juz na cartridge i wcale nie gorszy niz UPS, specjalnie jak podrasowany przez zalozenie GoldValves z RaceTech.Wyglada dla mnie bardziej "w linii" FJ, w koncu motocykla z lat 80 tych i odroznia sie od tej calej masy motocykli ktore maja UPS zalozony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Co do FJR1300 - znajomy niedawno zakupił. Do turystyki maszyna bardzo spoko. Obroty kręci jak samochód a nie jak motocykl, choc kosztem tych 150 kucy zabrali jej trochę momentu. Tak mówi kumpel (wcześniej jeździł Hondą F6C Valkyrie może dlatego :) ) W FJR ostatnio zepsuł się ciekawy element - czujnik położenia moto. Zgłupiał bo pękł. I wydawało mu się, że moto leży. Odcinał zapłon i takie tam. Nie dało się jeździc. Kilkaset złotych i moto jak nowo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Oczywiscie nie kwestionuje tego czym on jest w rzeczywistosci ten zawias w omawianej Fjocie.Ale USD przede wszystkim WYGLADA-a oto chodzi w streecie.To ze jest sztywne to wynika z jego konstrukcjii.I tak jezdzi sie na gumie i robi stoppie na streecie głównie.No chyba ze sie dla szpanu buduje zeby pod barem sie lansować.Moje zdanie brzmi tak-FJ na dragolaScigi powyzej 900ccm takie z rama z alumunium, jak to ferdek mówił, na streeta-bo jest co polerować i wyglad to ma ludzki. Jedyne upgrady jakie bym sobie zyczył miec w moim moto, opisze jak juz bede jego szczesliwym posiadaczem i przejade sie i zobacze gdzie mozna by fabryke poprawic.Nie lubie dywagować za duzo jesli czegos nie dotykałem. Mam tylko nadzieje ze nie bedzie ona-FJ 1200 po 91r bez ABSu- kolejnym wielkim rozczarowaniem, jakim jest mój obecny motocykl.I to nie dla tego ze jest zepsuty czy cos-bo swieci, jezdzi trabi.Po porstu spodziewałem sie czegos innego...Niewazne, nie bede truł. Napisze tylko ze pokładam tak wielkie nadzieje zwiazane z pozycja za kiera na Fj ,prowadzeniem i komfortem jazdy ze bania mała. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Co do pytania 2 to jest specjalna nakładka na orginalną półkę http://www.motokal.com/czesci_i_akcesoria_motocyklowe.htmlna tej stronie gość oferuje taką na moje pyt o cene odp. 300zł jak dla mnie to za dużotak słyszałem o tym,np taki bajerek firmy LSL kosztuje jedyne 850zł !! :banghead: /chyba z tytanu to robią/ale i 300 tez bym za to nie dał, szukam w miare prostego i taniego rozwiazania, np wymieniłbym całą górną półke,która jest od razu z mocowaniami, od XJR np. gdyby tylko ta miała tą samą średnice lagi - a niestety nie ma(FJ-41mm / XJR-43mm)można też nawiercić oryginalna półkę od FJ i założyć "trzymaki/mocowania" do klasycznej kierownicy, tylko tą półeczka wydaje mi się bardzo delikatna w dodatku ma użebrowania od dołu, a nie chciałbym jej za mocno osłabiaćostatecznie moge zlecić taką nakładke tokarzowi, ale cenowo może wyjść podobnie jak z kupnem innej półki od innego sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ja mam takanakłdke do swojego GPXa.Przykreca sie ja nad półka srubami w miejscu gdzie ylo mocowanie połowek kierownicy clip on.Dostałemja po tym sezonie wiec nawet nie zakłądałem jej do bika.Ale mysle ze da rade jakos przysposobic to do fj.Same "trzymacze"kiery sie da odkrecic od półki.Mozna by wtedy 4 dziury w półce od Fj wywiercic.Zawsz jak bedzie za słaba mozna cos wspawac pod spód.Bo dorobienie takiego elelmentu moze sporo kosztowac.Znalazłem kiedys taki na ebay komplet cały za 169E http://cgi.ebay.de/Superbike-Lenker-Umbau-...1QQcmdZViewItem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Jażeli chodzi o przysposobienie górnej półki do uchwytów pod normalna kierownicę to bym pomyślał nad wykonaniem nowej u jakiegoś frezera. Jezeli zrobić dobry rysunek techniczny i dać to do roboty na tzw. po fajrantach to myślę że w 100-200zł udałoby się wyrobic. Spawanie wzmocnień może pogorszyć wizualny efekt przeróbki a tak można mieć jedyną półkę w swoim rodzaju. A może ktoś ma gotowy patent na normalną kierownię do FJ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Spytam: po co Wam "normalna" kiera do FJ-ty??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 u mnie akurat jest założona jakaś super sportowa kierownica, która jest strasznie nie wygodna, pozatym moto jest delikatnie przerobione, a chciałbym prócz wyglądu uzyskać komfort jazdy, w koncu dla takich celów stworzono ten motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 "Co do FJR1300 - znajomy niedawno zakupił. Do turystyki maszyna bardzo spoko. Obroty kręci jak samochód a nie jak motocykl, choc kosztem tych 150 kucy zabrali jej trochę momentu. " hehe fjr ma 137 Nm wiec chyba sie troszke pomyliłeś. Co do obrotów to przy 100 km/h ma o 500 niższe od fj 1200 więc nie przesadzajmy. Ktoś tu napisał, że nie poleca do miasta bo chłodzony powietrzem! Co to ma do rzeczy ?? Ja dużo jeździłem po mieście i nigdy nie zaobserwowałem najmniejszych śladów przegrzewania sie tego motoru. Teraz mam chłodnice która w upalne dni w korku, za pomocą swego wentylatora, dmucha mi na twarz gorącym powietrzem i poce sie jak kurczak z rożna. A co do problemu z zapowietrzającym się sprzęgłem przy duższym postoju to jest to nic innego jak zużyte uszczelniacze tłoczyska od cylinderka. Koszt W Yamasze to 90 zł. Ja zbagatelizowałem w styczniu 2005 ten problem i całego Elefanta odpowietrzałem sprzęgło co 100 km (co przy temperatzurze -10 nie jest przyjemne). Co do spalania to piszecie, że 128 koni musi coś pić! teraz mam 144 i pije srednio przeszło 1,5 litra mniej. Trzeba jednak wziąć pod uwage lata powstania tych konstrukcji!Generalnie uważam że fj 1200 to doskonały motocykl i często żałuję mojej decyzji o zmianie moto (nie na stacji benzynowej:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Spytam: po co Wam "normalna" kiera do FJ-ty??? Odpowiedz jest prosta-po moje 191cm wzrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peefjot Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Z tego co pamiętam to Fj-a też potrafiła dać się we znaki w upały. Między cylindrami a gażnikami miała przegrodę w postaci arkusza wymiętej foliji aluminiowej, bardzo skutecznie odchylającej strumień powietrza zza cylindrów w stronę piszczeli. W zimne dni miły zabieg antyreumatyczny, ale w upały przy powolnej jeżdzie można było znieść jajo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 To chyba jakas zemsta japonskich konstruktorów.W mojej kawie jak jade powoli w upał-np na paradzie, ale nie równosci :bigrazz: ,to wentylator powoduje rozmiekanie mioch piszczeli własnie i kostek.Wali tak mocno ze przez buty motocyklowe czuje żar.Na vfr znowu, na której miałem przyjemnosc jezdzic to rama po prostu parzy nie powiem w co.Nie byłem w stanie w krótkich spodenkach scisnac baku nogami tak sie wszystko rozgrzewa-jeszcze mocniej niz w moim kawulcu.Oczywiscie w chłodne dni nawiewy ciepełka sa :icon_biggrin: mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Odpowiedz jest prosta-po moje 191cm wzrostu. Ja mam dokładniuchno 191cm :) Mi się lata bardzo dobrze. A Tobie co przeskadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.