zenon165 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Na samym początku: Przepraszam Panowie że zakładam kolejny taki, bądz podobny temat.Problem w tym, że przekopałem chyba całe archiwum, ale to co tam znalazłem nie pomogło mi wystarczająco w podjęciu decyzji :/ Mam skończone 18 lat, za jakiś miesiąc odbiorę prawo jazdy. Po wakacjach, po jednym sezonie użytkowania, sprzedałem Suzuki RG 80. Wcześniej były ogary, simsonki, jawki itp. Teraz pora na coś większego. Na początku myślałem o 125 ccm, ale szybko z tego zrezygnowałem, bo nie chcę już jednocylindrowego, pierdzącego dwusuwa. Chciałem bardzo enduro, typu DR 350 , ale na to mnie raczej nie stać. Postanowiłem wybrac cos z przedziału 500-600 ccm. Moje typy, to: GS 500 , GPZ 500 , XJ 600 , GSX-f 600, a ostatnio znalazłem także ciekawe oferty CB-1 i Bandita 400ccm. Umiejętności myślę że jakies tam mam. Pewnie dawno bym sam się na coś zdecydował, z tym że po przeczytaniu bardzo wielu postów z archiwum, o tych motocyklach, mam w głowie totalny mętlik. Każdy mówi co innego. Do dyspozycji mam niewiele, bo zaledwie 4500-5000 zł.Bardzo prosiłbym osoby które miały styczność z tymi motocyklami, wypowiedziały się o nich. Co będzie najlepszym wyborem ?? Wiem że to pytanie padało już na 4um, ale oczekuje na rzeczowe wypowiedzi. Pozdrawiam :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Sie masz.Za tę kasę, to zbyt dużego wyboru nie masz.Tu znowu jak przy każdym tego typu temacie pojawia się kilka pytań:-jaki jest twój gabaryt (wysoki, niski, gruby...)-do jakiej jazdy będziesz używał motocykla ( miasto, turystyka; solo czy z pasażerem)-jakie masz zapędy tzn.lubisz kręcić wysoko, czy bardziej interesuje cię moment obr. Dopiero po odpowiedzi na te pytania szukaj sprzęta, gdyż każy motocykl z tych które wymieniłeś ma inną charakterystykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Mam 183 cm wzrostu, jestem raczej szczupły, bo ważę jakieś 70 kg.MOtocykla będę używał głównie do jazdy po mieście i na jakieś niedalekie wypady. Najlepiej żeby motocykl miał kopa w każdym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) Żeby to miało ręce i nogi to w tym przedziale cenowym widze tylko GS 500...poza tym zawsze trzeba jakiś serwis zrobić, rejestracje itp, a strój jakiś masz? Edytowane 29 Grudnia 2006 przez micza 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Najlepszy dla Ciebie (wg mnie) będzie chyba gpz 500.Dobra zwrotność, osiągi (60 koni daje rade) i podwozie, które pozwoli wycisnąć tę moc.świetny w miasto, ale na trasę też się nada. Drugi typ to xj 600 dyversion.Jest cięższa od gpz-a, ale bardzo przyjemnie się prowadzi (nisko środek ciężkości),i ma lepszy moment (4 gary). Oba motocykle są ekonomiczne i dość tanie w obsłudze, więc bierz tego, który bardziej Ci się podoba.A czterysetki sobie daruj, ciężko o dobry egzemplarz (w porównaniu z w/w jest ich mało) a jeszcze trudniej odsprzedać. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Rozglądaj się za jakimś 2-cylindrowcem. W porównaniu do 4-cylindrowych maszyn wybacza więcej błędów na zakrętach.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Więc: ja raczej nie polecam dywersji600 podobno jest nudna w każdym zakresie obrotów, więc tego wymarzonego kopa nie zasmakujesz. Ta zgodzę się GPZ500 jest czymś wartym polecenia. Odradzam bandyte400 z tego co mi wiadomo jest to motocykl z którego silnika wyciśnięto wszystko co się dało. Mało jest na polskim rynku b400 a co dopiero w dobrym stanie. Chyba, że szukałbyś za zachodnią granicą to może byś coś ciekawego wyrwał. Pamiętaj też że w tym zakresie cenowym nie ma za bardzo możliwości wybrzydzania. Uwzględniłeś inne wydatki związane z moto? Ja popełniłem ten błąd i nie starczyło mi kasy na jakiś kombinezon, całe szczęście ze na serwis kasa jeszcze jest.Za te kase największy wybór masz chyba w GS'ach. GS to dobry uniwersalny motocykl. Michał [kulawy] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ja również polecałbym Ci GPZ'a i zgadzam się z poprzednimi odpowiedziami. Mój brat ma na sprzedaż GPZ'a napisz do niego na gg:5071194. Nawet jakbyś się nie zdecydował to na pewno powie Ci co nieco na temat tego moto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 NO więc, strój do wiosny sobie napewno kupię. Jeżeli chodzi o servis, to wolałbym raczej kupić motocykl , w którym za dużo nie będzie trzeba robić, poza zwykłymi wymianami płynów itp. To również wziąłem pod uwagę. Chyba znalazłem coś odpowiedniego. Oceńcie sami. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296485 Dzwoniłem do faceta i wszystko jest niby ok. Jeżeli chodzi o ten strasznie mały przebieg, to jest on udokumentowany i podobno na 100% prawdziwy. Jutro prawdopodobnie jade go obejrzeć i jak będzie wszystko OK, to chyba się skuszę. No właśnie, na co zwrócic uwagę ?? Wy wiecie najlepiej.P.S. A może ktoś zna ten motocykl, albo już go widział ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ludzie co wy mu radzicie.RG 80 do nie MOTOCYKL.Kup se człowieku jawę TS 350 albo MZ 250 pojeździj sezon naucz się czegos a potem pomyśl o japończyku.Rzeszte kasy możesz przeznaczyć na dobry kask np. Nolan i dobrą kurtkę.Ruszyć z miejsca potrafi każdy. To czy umiesz jeździc okaże się jak wpadniesz na piach na asfalcie czy mokre liście, itd itp. 60 KM dla nowicjusza to o 40 za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 henio przesadziles rg ma 13 koni wiec tyle co mz 150 jesli ma glowe to da rade na 60 konnym motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 a ostatnio znalazłem także ciekawe oferty CB-1 i Bandita 400ccm. Jeżeli zainteresowany jesteś rzędowymi czwórkami chłodzonymi cieczą to szukaj Hondy CB 400 Big One w wersji japońskiej, praktycznie bezawaryjny motocykl... pozdr...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Więc: ja raczej nie polecam dywersji600 podobno jest nudna w każdym zakresie obrotów, więc tego wymarzonego kopa nie zasmakujesz. Michał [kulawy] Podobno to jutro odstrzelą Husajna. XJ-ta ma dużo lepszego kopa niz GS, wiem bo miałem a kumpel GS. W cenie 5 kafli już coś można znaleźć gdzies '93-'94 rok. Jesli trafi sie jakaś z lepszym wydechem to ja bym brał na twoim miejscu (sam miałem 4w1 Ixil i grzmiało pięknie). Sprzedałem koledze z forym ( nick Chorcio) mozesz zapytac jak co. Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) Ja bym sie zastanowil miedzy GPZ500 a GS500. Jeden i drugi motocykl jest w podobnej klasie, gs'ow jest wiekszy wybor, gpz oferuje troszke wiecej mocy i bardziej sportowy wydech (plastiki). Pamietaj, ze kupujac 2 gary masz mniej do regulowania przed sezonem.Ja smigalem gpz'tem lekko ponad 1 sezon i wspominam go bardzo milo. Byl to moj pierwszy motocykl. Chyba znalazłem coś odpowiedniego. Oceńcie sami. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296485 Pytanie czy to pierwsza rejestracja 96 czy np zgubil gosciu dowod rejestracyjny i dajac nowy wbili mu rok wydania... Motocukl nie ma oryginalnego malowania, plug jest inaczej malowany, inne nalepki na czaszce. Pojedz z kims kto sie bardzo dobrze zna lub z jakims wynajetym mechanikiem. Albo zaproponuj kolesiowi wizyte w serwisie: jesli okaze sie, ze wszystko jest ok to Ty placisz za koszt przegladu i bierzesz moto. Jak wyjdzie jakis zonk to placi wlasciciel a Ty masz sprawe jasna... Edytowane 29 Grudnia 2006 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Nic innego niż GSX600F to jest idealny sprzęt na pierwsze duże moto.http://moto.allegro.pl/item152621059_suzuk...600f_1991r.htmlhttp://moto.allegro.pl/item152626712_suzuk...600f_1991r.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1995479 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.