Skocz do zawartości

ATK 700


Rekomendowane odpowiedzi

A ja odpalam na luzie bo jest najmniejsza kompresja :) :P :banghead:

 

no przeciec wiadomo ze im nizszy bieg czy wyzszy to jest ta sama kompresja, a nie ze na nizszych biegach jest wieksza i odwrotnie. Po prostu przelozenie skrzyni robi swoje :banghead: Ale na wysokich biegach to trzeba szybciej pchac moto zeby obroty byly takie zeby silniczek juz ujal .

 

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba twój miał zatarty tłok skoro uważasz że na drugim biegu w 500cc przełamanie kompresji na pych jest łatwiejsze niż w 250 na 4.

Przestań tak wszystko porównywać do swojego exc bo to nei zawsze działa.

Pierwsza kwestia jest taka że odpalenie pińcety na pych granicy z cudem. Druga kwestia jest taka że im wyższy bieg tym łatwiej przełamać kompresję. Z odpaleniem nie koniecznie będzie łatwiej bo tłok może się wtedy za wolno poruszać. To podobna sprawa jakby zamontować 2 razy dłuższy kopniak. Łatwiej obrócić wałem ale i kopnąć trzeba o wiele szybciej.

 

moja wypowiedź odnosiła się do :

 

 

A wiecie jak się fajnie odpala KX 500 na pych ? D.gif W dwie osoby z dużej górki na 2-ce blokuje koło i na końcu zjazdu w końcu puszcza eek.gif cool.gif

[/code]

 

czytanie ze zrozumieniem się kłania

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widyieliđcie manuala od tego ATK 4T ?? zastosowali tam gerotorową pompe wody. ciekawe moto wogole jakąś dziwną budowe ma. kartery tak jak w husabergu że tuleja jest w nich mocowana. ciekawe kto do tego robi silnik.

Edytowane przez Magik8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te kxy były chyba z zatartym tłokiem jak w exc250 na 4rce blokowało

 

Zdziwiłbyś się jakbyś zobaczył w jak dobrym stanie jest silnik :icon_mrgreen:

Pisałem że z dużej górki w dwie osoby... odpalić 500-te na pych to mordęga :icon_rolleyes:

Edytowane przez RuDeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jakie oponki są w stanie wytrzymać moc 90 kuni ... bo raczej nie mitasy :icon_rolleyes: zdecydowanie wolałbym CR 500 bo troche delikatniejsza i nie jest to egzotyk więc o czesci łatwiej

 

 

 

 

 

ps. co do odpalania 600ty 4T na pycha to kiedyś juz pisałem jak to zrobić

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytanie ze zrozumieniem się kłania

 

Wiem do czego się odnosiła. Kłania się pisanie tak żeby inni zrozumieli! Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i spróbuj to zrozumieć. Mam nadzieje że chłopakom od KXa zrobiło się przykro że u ciebie "na 4ce blokowalo".

 

 

Niesamowity film z CR 500. Wrażenia musiał mieć niezapomniane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak jest zestopniowana skrzynia w takiej furze. Czy długie biegi? Ale to wtedy na torze nikt by nawet 3 nie użył, tak duże prędkości by osiągał. Jeśli krótkie to by się jechać nie dało tak by szarpało. Jak na taką pojemność to i tak dużo tych biegów ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...