vmax-r Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) Witajcie. Mam pewien problem z GSX-r 1000 (K2).Na postoju odkręcam obroty do końca, bez problemu silnik wkręca się na czerwone pole. Silnik jest oczywiście na wtrysku.Dodam, że ten siliczek od przepustnicy w układzie wydechowym działa poprawnie - jest wymieniony na nowy. Natomiast podczas jazdy (na 2,3 biegu) odcina zapłon już przy 6-8000 obr/min. Przez to nie można polatać na kole :wink: ! W sezonie było spoko, wszystko chodziło cacy.... a na koniec sezonu się spier.... :lalag: O co może chodzić??? -Pompa paliwowa?-Wtryski?-Elektryka?? Miał ktoś z was podobny problem??? Edytowane 18 Grudnia 2006 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Maniek mial cos takiego jak przycial bodajze przewod paliwowy. tez w k2. Dominik powinien cos wiedziec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 hmm, gdyby przewód był przycięty to powinien być wyciek?! A nie ma ;) Tnie obroty gdy silnik działa pod obciążeniem. Na luzie, na postoju można kręcić do czerwonego pola.A przy próbie postawienia na gumę można sobie jajka sprasować o zbiornik :banghead: Maniek - help... Dominik - co sądzisz o tym??? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 hmm, gdyby przewód był przycięty to powinien być wyciek?! A nie ma :icon_mrgreen: pzdr. Przyciął, nie przeciął.Rozumiem że silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 No więc na postoju wszystko jest ca-cy.Odpala sobie bez problemu, można robić w nieskończoność przygazówy do czerwonego pola. Wsiadam, odkręcam, idzie na gumę i nagle się przytyka - tak przy 6-8000obr/min). To bardzo niebezpieczne, efekt jest taki jakby wyłączyć zapłon na chwilkę... Wiecie co jajka robią jak moto gwałtownie opada na koło :icon_eek: Po zatrzymaniu się i przygazówie jest normalnie - dokręcam do czerwonego pola... Nie idzie ostro pojechać, przy ostrej jeździe bez wstawiania na gumę też tak się dzieje... I ciekawe czy może to "COŚ" z doładowaniem silnika powietrzem??? Może to coś z dostarczaniem paliwa??? Przecież wcześniej było dobrze wszystko...Zanim rozkręcę moto wolę poznać wasze opinie. Czekam koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Sprawdź przewody i połączenia układu ram-air. W Kawie jak się jednego ajzola od doładowania powietrza nie podłączy, to objawy są podobne. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Masz rację.To głównie biorę pod uwagę... Ten system działa tak, że im szybciej jedziesz - tym szybciej jedziesz :) Więcej powietrza - więcej mocy.Może jakaś mysza lub ptaszek - liść przytyka doloty :) Nie ruszałem tego wcześniej. Czy w systemie doładowania powietrzem są jakieś czujniki mierzące to doładowanie?Jakaś elektryka bada-odpowiada za to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 (edytowane) ..Z drugiej strony Ram-air działa przy dużych prędkościach, także wydaje mi się, że to nie on musi być sprawcą kłopotów. Oczywiście nie neguję wypowiedzi Fata, też tak może być - nie zaszkodzi skontrolować wlotu, ale ja stawiam na niedobór paliwa. Czyli - jak koledzy pisali wcześniej - sprawdź zasilanie paliwem, czy nie przycisnąłeś czymś wężyka, może się filtr w baku przypchał? Edytowane 21 Grudnia 2006 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Zobacz filtr paliwa jeżeli jest, kranik w zbiorniku może być zasyfiony, jak nie to wtryski. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Dołądowanie dynamiczne w GSXRach jest zupełnie inne niż np. w Kawasaki. W suzi jest tylko 2 x airbox łączący sie z ramą. Następnie przychodzi obudowa filtra i to wszystko. Poza tym, połaczenia nie są szczelne. Jesli tam szukasz przyczyny, to nic nie znajdziesz, no chyba że masz całkowicie wloty przytkane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) W tych motorkach jest taki czujnik ktory odłącza zaplon w chwili gdy motocykl fiknie na ktoras strone. W chwili gdy ten czujnik w jakis sposob zmieni swoje prawidłowe połozenie to moze tak sie zachowywac np. w chwili podnoszenia na jedno kolo. Ja mialem podobna sytuacje. Wysunal sie ze swojego miejsca i zmienil swoje polozenie przez co podczas naglego przyspieszania lub hamowania motocykl potrafil sie wyłączyc.pozdro Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Konrigol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 :) Dzięki, to też może być to. A wiesz może gdzie dokładnie jest ten czujnik? Jak go sprawdzić?czy po odłączeniu go motocykl będzie chodził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 (edytowane) Jest to kwadratowy czujnik mocowany w okolicy akumulatora wielkosci paczki zapalek. Jest on wsuniety w gumową "kieszonke" na ktorej bedzie wyryty symbol "UP" ze strzałeczką. Nie odłączalem go wiec nie wiem co bedzie, ale mozesz sprobowac. Powinien byc zamontowany plastikowa częścia w strone silnika (z jednej jest plastik a z drugiej metalowa płytka) Mozna go rozkrecic, jest skrecony 4 srubkami. Oczywiscie Strzałeczką do góry.pozdro Edytowane 24 Grudnia 2006 przez Konrigol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 No więc czujnik jest na swoim miejscu.Rozebrałem go. To bardzo prosta budowa i zasada działania.Wszystko wygląda na O.K. Żadnych uszkodzeń, pęknięć. Myślę, że to jednak nie to... :) Dolot air-box są czyste, niczym nie przytkane, wszystko szczelne.Filtr czysty, świece o.k.Nie ma różnicy gdzie tankuję. :) Czy ten silnik ma jakiś czujnik obrotów silnika?On musi gdzieś mieć ogranicznik obrotów... może to to??! A może to te przepustnice regulujące dawkowanie powietrza do cylindrów?One mają regulacje. Ma ktoś jakieś nowe pomysły?! p.s: silnik stopniowo ciął obroty, aż doszło do tego, że już przy 6000 czasem się przytka.To się dzieje bez względu na pozycję motocykla - na gumie czy nie. Moto ma za sobą 3 sezony, jest po niemieckich serwisach, ma parę torowo-racingowych mechanicznych dodatków. Ot i zagadka... :) pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Sprawdz pompe paliwa, najlepiej pożycz od kogoś sprawną, jakby co to mam od k3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.