Skocz do zawartości

vmax-r

Forumowicze
  • Postów

    343
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubuskie

Osobiste

  • Motocykl
    V-MAX 1700
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

387 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vmax-r

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witam, ...a ja posiadam na sprzedaż używany tłumik dedykowany do WARRIOR-a (sprzedałem moto... i został mi tłumik). Firma ROADHOUSE... głośny gdy trzeba. Końcówka montowana jest pod oryginalny kolektor. Mam zestaw z wszystkimi śrubami oraz uchwytem do montażu. Nic nie trzeba ciąć, przerabiać... Więcej info już na priw. Pozdrawiam R
  2. vmax-r

    Yamaha Warrior

    YOUSA to górna półka jakościowa i cenowa. Ta firma idzie na pierwszy montaż. W vmax-e mam fabryczną YOUASĘ (kwasówkę) ma już 9 rok !!! i ciągle daje radę... YOUASA to jedyna japońska firma która robi aku - reszta rynku to produkty robione przez chiny. Pozdro R.
  3. vmax-r

    Yamaha Warrior

    19 - STOPKA BOCZNA OTWARTA... (19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED) - Pewnie jak diagnozowałeś to stopka była otwarta? 30 - MOTOCYKL WYWRÓCIŁ SIĘ... (30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED) - może na odpalonym silniku jakaś parkingowa wywrotka była? - czujnik wtedy zgasił silnik... Spoko luz... to nic takiego - nie ma co się przejmować tymi błędami :-) - skasować i śmigać. Pzdr R.
  4. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Strasznie przekoloryzowana recenzja... Chłopcy podnieceni jakby pierwszy raz w życiu jeździli czymś takim :laugh: No i wada wymowy pHRowaHRdzocego narHRrHRratorHRa... :banghead: :biggrin: :banghead: "WaHRRRioRHHHH..." ....
  5. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witaj. Temat z przed ponad 5 lat ... :-D Ta część(krzyżak) to Relay arm. Podobna operacja pokazana jest tu: http://roadstarclinic.com/content/view/9/128/ Należy go zdemontować - oszlifować - odwrócić i zamontować. Pzdr R.
  6. vmax-r

    Yamaha Warrior

    DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: wartość = 11 do 55, 00 = brak usterki) DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: kasowanie = 00 do 21, 00 = brak usterki) DI 62 - pokazuje ilość błędów, DI 61 - pokazuje numery błędów. DI 61-0 DI 62-1 - dziwnie pokazuje te kody... weź sprawdź jeszcze raz - może coś źle podajesz? Pzdr R. P.s: ENGINE CODES: 11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR) 12 - NO CRANK POSTION SIGNAL 13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED 14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED 16 - STUCK TPS SENSOR 19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY 22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED 26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED 30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED 37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE 38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED 41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED 43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED 50 - FAULTY ECU MEMORY HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP - REMOVE SEAT & FOAM THING - PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS - DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL - RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS - DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK. - INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY: CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK) ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR) PERFORMING SENSOR CHECKS ( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS ) - DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100. - DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY - DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG - DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG - DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY - DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999 - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS - DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL) - DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF - DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF - DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION. - DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. - DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00. - DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.
  7. Witam Kupię prawe mocowanie ośki przedniego koła do FZ1 (wersja z ABS) WAŻNE: to musi być element z zębem pod dekiel od ABS-u. P.s: Mam lagę z elementem z wersji BEZ ABS - mogę się wymienić na lagę lub sam element. Kontakt tel. 697 726 729 Pzdr R.
  8. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Oczywiście - jeśli motocykl jest objęty kampanią serwisową to nie ma znaczenia skąd jest (gdzie sprzedany). Mają obowiązek go zrobić. Sprawdź u jakiegoś normalnego i kompetentnego dealera. To zadna tam wielka naprawa - odkręcenie kilkuś rubek i zamiana czujnika... Pozdro Robert
  9. vmax-r

    Yamaha Warrior

    W moim egzemplarzu objawiało się to nierówną pracą na zimnym silniku. Po odpaleniu szybko spadały wolne obroty tak, ze motocykl gasł... Miałem wersję motocykla z rynku USA - zgłosiłem problem u okolicznego dealera Yamahy (w PL), spisali nr czujnika i po sprawdzeniu wymienili gdyż na tą serię była kampania serwisowa... Więc jeśli twój motocykl podlega pod to to ci wymienią bo muszą... Pozdrawiam Robert P.s: u Pabla w warriorze jest problem z impulsatorem (jak opisywał powyżej kolega J/P) i pytanie: - jest sposób jak sprawdzić (np. pomiar) ten czujnik położenia wału? W salonie yamahy koszt nowego 380zł :-)
  10. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witaj. Z kodami błędów robisz tak: Przycisk start na manetce ustaw na "off" Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymając je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Kasowanie błędów: DI 61 - MALFUNCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. DI 62 - MALFUNCTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00. DI 70 - CONTROL NUMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. Aby usunąć HISTORIĘ (z powyższego): Przy DI 62 Przycisk start na manetce przełączyć na "on" i ponownie na "off" . Wyświetlacz już powinien pokazywać 00 (brak błędów). DI 70 - numer kontrolny: wyświetla numer programu sterującego, wartość = 00 - 255. ---------------------------------------------------------------------- Dawno to robiłem - ale jakoś tak to było... Pozdro R.
  11. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witam, Kolega ma warriora z 2007roku 3 sezony (seryjny silnik bez modyfikacji, bez PC tylko tuningowy filtr stożkowy) Zaczyna się pojawiać usterka: - gaśnięcie silnika podczas szybkiej jazdy. Jadąc 160-180km/h po odjęciu gazu motocykl na chwilkę jakby gaśnie/tracił prądy (?!)... po chwili zaskakuje i zap... normalnie! Dość niebezpieczna sytuacja np. podczas wyprzedzania... Chwilami idzie ponad 210km/h i nic się nie dzieje. Co obstawiacie? Problem z TPS, CPS??? Czy ktoś z Was przerabiał taki problem? Pozdrawiam R.
  12. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witam, Dzisiaj zakładałem opony w Warriorze (kolegi) Daliśmy na Przód: DUNLOP ROADSMART 2 120/70ZR18 59 W TL SPORTMAX (cena za 2014 - 390zł netto) Tył: MICHELIN PILOT ROAD 2 R 190/50ZR17 73 W TL (cena za 2014 - 380zł netto) 190 - tka Tył na feldze ma szerokość 202mm (od rantu do rantu). To po co przepłacać za 200/50/17 ??? Pozdrawiam Robert
  13. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Profil 55 nie jest do tego motocykle... na feldze warriora wysokość opony będzie większa niż 10mm. Wpłynie to znacząco na odczyty z licznika oraz zmiana przyśpieszenie i mniej komfortowe składanie się w winklach... Przerobiłem profil 55 (opisywałem to parę postów wcześniej)... Pozdro Robert
  14. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Dzisiaj nawinąłem około 100 km (vmax i warrior) - u nas było 5-7st. Odzież termoaktywna dała radę... Zacienione zakręty i było dość ślisko :-/ a tam gdzie słonko to już czad na prostych :-) P.s: np. nie płacisz PCC gdy w umowie kupna sprzedaży wpiszesz miejscowość spoza terenu RP (np. Berlin, inne miejsce UE). Czynności cywilnoprawnej podlega obywatel RP oraz zawarcie umowy na terenie RP... Ale: masz prawo kupić pojazd od Polaka, pojazd zarejestrowany w PL lecz miejsce zakupu to już np. inny kraj UE - bo tam np. pojazd i właściciel przebywa. To taka jakby luka prawna - ciekawostka o której się nie mówi :-) Pzdr Robert
  15. vmax-r

    Yamaha Warrior

    Witaj Piękna robota - już dawno nie widziałem takiego porządnego wykonania. Kolorystyka, faktura skóry, szwy, logo - ZAJ...! Zapodaj jakiś namiar na wykonawcę. Pozdrawiam Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...