Skocz do zawartości

Konrigol

Forumowicze
  • Postów

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Konrigol

  • Urodziny 12/02/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, muzyka, sport
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    1000RR '06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    501-250-744
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Konrigol

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Konrigol

    SERWIS MOTOCYKLI

    Zapraszam w takim razie... ;) Niestety Krzysztofa ani Michała nie znam.
  2. Konrigol

    SERWIS MOTOCYKLI

    Witam wszystkich motocyklistów z Garwolina i okolic. Zapraszam Was do nowo otwartego serwisu motocyklowego w Garwolinie przy ulicy Kościuszki 62 (na terenie warsztatu samochodowego AUTO-SZAREK). Oferuję szeroki zakres usług, począwszy od ogólnego przygotowania motocykla do sezonu, przez mechanikę pojazdową, naprawy powypadkowe oraz przystosowanie maszyny do stunt'u lub na tor. Gwarantuję uczciwą naprawę popartą długoletnim doświadczeniem w znanych serwisach. Zapraszam również Tych, którzy chcą po prostu pogadać o naszym hobby; ) Więcej info na miejscu lub pod kom. 501- 250- 744 Do zobaczenia na drogach...
  3. Mam sportową końcówkę, filtr K&N a zawór jest ustawiony tak jak powinien być...
  4. W 929 to nie norma, że szrapią przy odkręceniu manety z niskich obrotów.... U mnie tak się nie dzieje.
  5. nie chce byc złym prorokiem ale to mi brzmi jak panewka na korbowodzie... To jednak powinien odsluchac mechanik na miejscu w serwisie.
  6. zazwyczaj tarcza hamulcowa musi mieć min 4mm grubości w miejscu pracy klocków. Ale ja na Twoim miejscu wymienilbym tarcze bez zastanowienia. pozdro
  7. Nie mozna określić tak przez ekran monitora czy taki zakup sie opłaca. Motocykl powinien obejrzec ktos kto ma pojecie na ten temat. Ja osobiscie kupilem moto ktore stalo przez ponad 2 lata w nieogrzewanym garazu przez zime a na wiosne i w lato stal pod chmurka. Po drobnych wymianach typu uszczelniacze, itp. oraz po serwisie we wlasnym zakresie na moto zrobilem 26tys przez dwa sezony i spisywal sie swietnie. Byla to CBRka 600F2 pozdro
  8. A wiec ja niedawno zalalem do mojego srada nowego MOTULA 5100 15W50(polsyntetyk) I zauwazylem ze po rozgrzaniu silnika w obecnych temperaturach (temp. w garazu okolo 3C) silnik pracuje cicho, niby wszystko gra ale gdy tylko silnik ostygnie pojawia sie biala piana w okienku kontrolnym. Dzieje sie tak od momentu zalania nowego oleju gdyz na wczesniejszym takiej sytuacji nie bylo. Dodam tylko ze plyn chlodzacy nie przedostaje sie do oleju bo poziom koncestratu nie maleje ani nie jest wymieszany z olejem. Poziom oleju rowniez nie ulega zmianie, a gdy tylko silnik ponownie rozgrzeje to piana znika. Na starym oleju nie bylo takiej sytuacji wiec moze ten olej pobiera wilgosc z otoczenia i osiada na sciance dekielka. Przyznam ze nie mam pojecia. pozdro
  9. Moja Suzi pracuje cicho ale od czasu do czasu cos tam uslysze i powiem szczerze ze nie mozna sie za bardzo wsluchiwac w silnik bo mozna zwariowac. Jezeli nie ma wyraznych, drazliwych odglosow, zaworki byly regulowane i lancuch rozrzadu nie kwalifikuje sie do wymiany to tylko kontrolowac poziom oleju i jezdzic. W przypadku Hondy a dokladniej serii CBRek to mialem F2 i F4. Przyznam ze silniki w obydwu przypadkach pracowaly ciszej niz silniki Suzuki ale rowniez mimo wyregulowanych luzow zaworowych, synchronizacji gaznikow i wymianie rozrzadu( łańcuszek, napinacz, zebatki wałków rozrzadu ) rowniez od czasu do czasu pojawialy sie drobne cykania i inne dzwieki. Najwiekszy szok przezylem gdy dosiadlem ZX7R, to dopiero byla orkiestra. pozdrawiam
  10. Nie spotkalem sie jeszcze z motocyklem sportowym w ktorym nie pojawilo sie szarpniecie podczas wrzucania 1 biegu. Przynajmniej delikatnie ale zawsze i przyznam ze nie jest to dokuczliwe gdy podjezdzasz ze znajomymi do swiatel i przed zapaleniem zielonego swiatla słychac efekty wbijania pierwszego biegu.... Jak dla mnie cool :)
  11. Jest to kwadratowy czujnik mocowany w okolicy akumulatora wielkosci paczki zapalek. Jest on wsuniety w gumową "kieszonke" na ktorej bedzie wyryty symbol "UP" ze strzałeczką. Nie odłączalem go wiec nie wiem co bedzie, ale mozesz sprobowac. Powinien byc zamontowany plastikowa częścia w strone silnika (z jednej jest plastik a z drugiej metalowa płytka) Mozna go rozkrecic, jest skrecony 4 srubkami. Oczywiscie Strzałeczką do góry. pozdro
  12. W tych motorkach jest taki czujnik ktory odłącza zaplon w chwili gdy motocykl fiknie na ktoras strone. W chwili gdy ten czujnik w jakis sposob zmieni swoje prawidłowe połozenie to moze tak sie zachowywac np. w chwili podnoszenia na jedno kolo. Ja mialem podobna sytuacje. Wysunal sie ze swojego miejsca i zmienil swoje polozenie przez co podczas naglego przyspieszania lub hamowania motocykl potrafil sie wyłączyc. pozdro
  13. Powodem zlej pracy w XRce byl alternator. Po przewinieciu wszystko zaczelo grac jak trzeba
  14. witam... mam mały problem z moim moto. Jest to GSXR 600 2001r. (K1) Gdy przekręcę kluczyk w pozycje on i uruchomię silnik to świeci sie czerwona dioda F1. Po sprawdzeniu okazuje sie że problemem jest (C29) czyli według serwisówki: - Secondary throttle position sensor (STP sensor) Czy to oznacza ze cos sie dzieje z czujnikiem położenia przepustnic? Motocykl niby zachowuje sie normalnie, ladnie odpala jednak po przejechaniu niedużej odległości nagle gaśnie, świetła działają, itd. ale silnik sie wyłącza. Aby go ponownie odpalić musze wyłączyć zapłon, nastepnie ponownie go włączyć i silnik odpala. Problem jednak wciąż sie powtarza. Jeśli jest ktoś w stanie pomóc to czekam na podpowiedzi. pozdrawiam i z góry dzieki za zainteresowanie
  15. nie zaszkodzi w tym przypadku jak go tutaj zamieszczę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...