Skocz do zawartości

panas

Forumowicze
  • Postów

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O panas

  • Urodziny 02/22/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6 RJ15, 2012
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    511 066 960
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia panas

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Cześć Wszystkim, Tak jak w temacie kupię owiewki lewa strona lub komplet do Yamaha R6 RJ15 2012 Matt Grey. Proszę o kontakt jeśli znacie kogoś kto może pomóc skompletować potrzebne elementy lub jeśli to akurat Wy jesteście w stanie pomóc. Może ktoś z forumowiczów zrobił sobie torówkę z tego akurat modelu a owiewki mu zawadzają?! :) Pozdrawiam Panas
  2. Hej, Dzięki za odpowiedź :) A skąd jesteś byśmy mogli spróbować?! Ja stacjonuje we Wrocławiu!
  3. Hej, Panowie czy udało się rozwiązać ten problem? Mam dokładnie to samo w swojej R6 RJ15. Dziś wymieniłem płyn i odpowietrzyłem układ ale niestety problem dalej występuje. Zdjąłem zaciski i rozebrałem je, sprawdziłem tłoczki chodzą ok, wyczyściłem zaciski włożyłem z powrotem i niestety dalej to samo!! Jakieś pomysły?
  4. Witam, Pilnie poszukuję kompletnego zbiorniczka płynu hamulcowego przedniego do R6 RJ15 2012. Kompletnego tzn. z wężykiem i mocowaniem. To co widać na poniższej fotce:
  5. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Hej, Dzięki za odpowiedzi i wyrażenie swojego zdania. Ja sam jakoś jak widzę 29-30 tys nakręcone w stosunkowo młodym motorze to omijam tego typu ogłoszenia. Tym bardziej wiadomo że za dwa sezony będę chciał zmienić a wówczas będzie miał prawie 40 tys km :/ Z reszta temat przebiegów to temat rzeka. może w takim razie poda dwa przykłady jakie aktualnie rozważam. * R6 rocznik 2008 przebieg 29 tys, http://otomoto.pl/oferta/yamaha-r6-yamaha-r6-na-a2-rj15-ID6ykMv5.html#286e3f3433 * R6 rocznik 2012 przebieg 11 tys. http://otomoto.pl/oferta/yamaha-r6-yamaha-r6-rj15-ID6ykffP.html#286e3f3433 Ta z 2008 udało mi się wczoraj obejrzeć jako że jest z mojego miasta i powiem że bardzo fajna, w bardzo dobrym stanie i kilka fajnych dodatków akcesoryjnych m.in. "kick-ass" tłumik Baracudy. Tą z 2012 jadę oglądać dzisiaj w sumie nie wiem czego się spodziewać i czy te 400+ km nie będzie zrobione na darmo. 2008 spodobała mi się i naprawdę godna uwagi jednak te (29 tys), z kolei 2012 tylko 11 tys ale czy rzeczywiście. Może znacie któryś z motorów, ktoś może był i oglądał? Który byłby bliższy zdobycia Waszych serc rozważając wszystkie aspekty zakupu, począwszy od samego dojazdu do sprzedającego przez, jego stan tech, stan wizualny, przebieg, dodatki etc.
  6. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Oczywiście, stan techniczny przede wszystkim. Regularne przeglądy i wymiany a także sam sposób użytkowania. Dla przykładu może podzielisz się swoimi kilometrami jakie robisz w sezonie?! Pzd
  7. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Witam, Panowie wg was tak obiektywnie, jaki przebieg może wydawać się już dużym jak na motocykl sportowy z roku 2008? Powiedzmy taka R6 z 2008-ego ile tys. by Was odstraszyło i dlaczego?! Ile średnio na sezon przeciętny motocyklista jest w stanie wykręcić km?! Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i komentarze! Pozdrawiam PanAs :)
  8. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Hej!! Dzięki za to napewno przyda się odświeżyć pamięć :)
  9. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Spoko, dzięki za weryfikację. Dodałem również że rozważe każdą ofertę także czekam na jakąkolwiek! Pozdrawiam PanAs
  10. panas

    Yamaha R6 2006-2008

    Hej, W sumie to nie do końca jest to czarno-złote malowanie (tak mi się przynajmniej wydaje), normalnie lagi też powinny być złote a tu jedynie klamki i obole są w złocie więc typowe dodatki akcesoryjne. Tak jak napisałem historii motocykla nie znam (nie pamiętam ogłoszenia, które nie jest już nawet dostępne w archiwum allegro), po prostu spodobał mi się ze zdjęć. Pozdrawiam PanAs
  11. Hej, Kupię motocykl Yamaha R6 z rocznika 2006 do 2008 (RJ11/RJ15), Preferencyjnie w malowaniu czarno-złotym lub czarno-niebieskim ale rozważę każdą ofertę. Krzysiek Wrocław :) PS. Jakiś rok temu na allegro była wystawiona maszyna widoczna na załączonym zdjęciu, zakochałem się. Nie pamiętam dokładnych danych sprzedającego lecz jeżeli ktoś poznaje tą ślicznotkę to chętnie skontaktowałbym się z obecnym właścicielem.
  12. Człowiek uczy się całe życie więc na pewno nie wiem jeszcze wszystkiego i zapewne do samego końca nie będę wiedział. ;) Ale jestem niemalże pewien, że i ja Tobie mógłbym powiedzieć coś o czym sam nie masz pojęcia bądź coś o czym do tej pory nie słyszałeś!! :icon_rolleyes: Pozdro All
  13. Szczerze mówiąc nie spotkałem się nigdy z ostrzeżeniem ze strony mechanika (czyt. wulkanizatora, serwisanta motocyklowego), odnośnie zachowania szczególnej ostrożności po wymianie opon na nowe ze względu na fakt, iż są nowe!! Nawet w chwili gdy przyjeżdża klient po odbiór motocykla do salonu, w którym go zakupił i chce odjechać sam "na kołach", to pierwszy instruktarz dotyczy jedynie, odpalania, gaszenia, ruszania, układu biegów, że przy wrzucaniu biegu motor gaśnie w sytuacji gdy nie złożymy nóżki itp. itd.!! Nie spotkałem się by sam sprzedawca, który w jakimś stopniu jest dla swojego klienta autorytetem (tym bardziej jeśli zdecydowaliśmy się dokonać u niego zakupu), udzielił informacji odnośnie ostrożności w trakcie pierwszych -set km, zważywszy na nowe ogumienie. :icon_rolleyes: No ale nic teraz wiem, i Ci którzy tak jak ja mimo pokonaniu kilku km nie zdawali sobie z tego sprawy też juz teraz wiedzą!! U W A G A na nowe, śliskie gumki!! :cool:
  14. Tak nowy motor z salonu, i nigdy od nikogo nie słyszałem nic odnośnie nowych opon!! Owszem żeby oszczędzać maszynę przez 500 km by ja na spokojnie dotrzeć ale o oponach nie słyszałem!! Może to się wydaję wszystkim oczywiste, że powinienem o tym wiedzieć niestety nie zdawałem sobie z tego sprawy!! Na pewno zupełnie inaczej wyglądałaby moja jazda... choć nie szarżowałem i jechałem jak najbardziej poprawnie (w mojej opinii), to z pewnością jechałbym uważniej!! :icon_question: Tak jak napisałem powyżej, lekcja dla mnie... uczymy się całe życie, tym razem na własnej skórze się nauczyłem!! To jest aż nieprawdopodobne, bawię się już trochę w jednoślady i o takiej rzekłbym istotnej sprawie nie wiedziałem... :( Dałem d*** na całej linii!!! Dzięki wszystkim za wypowiedzi!! ;) Pozdrawiam i do zobaczenia na szosie...
  15. Bez obrazy ale darowałbyś sobie tego typu komentarze, nic one nie wnoszą a jedynie błazna z siebie robisz..., nikt tutaj CI nie zaklaszcze - chcesz owacji załóż kabaret!! :P Dokładnie ten sam filmik został przytoczony i w tym temacie!! Po prostu w każdej sytuacji trzeba starać się przewidywać i patrzeć do przodu!! Mój problem chyba polegał na tym że za bardzo zaufałem nowemu sprzętowi i jechałem normalnie jak zawsze. Najśmieszniejsze jest to że rano do pracy jechałem swoim motorem a zaraz po tym szlifie do domu również wracałem moja maszyna normalnie jak zawsze, jak gdyby nigdy nic!! Wypadek losowy... Kolejna lekcja dla mnie!! ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...