Piotrusgsx Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Witam!Mam problem z moim autem i powoli pomysły mi się kończą... Jest to astra 2 z silnikiem diesla 2,0 DTL. Problem polega na tym że silnik czasami nie równo chodzi, szarpie a na wlych czasami nawet gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i profilaktycznie olej z filtrem bo kupiłem ją kilka dni temu. Co może być przyczyną nierównej pracy silnika? Po podpięciu pod komputer nie znalazł żadnego blędu silnika, natomiast znalazł awarie czujnika prędkości w przednim kole i uszkodzoną taśmę przy kierownicy, czy to może mieć wpływ na prawcę silnika? proszę o radę bo powoli zaczyna mnie to szarpanie doprowadzać do szału...pozdro Rada jest jedna - pojechać do warsztatu na porządną diagnostykę Tech'em a nie tylko odczytanie błędów. Tematy typu lejący wtryskiwacz można bez problemu zdiagnozować sprawdzając korekcję dawek dla każdego cylindra. Znajomemu z Wrocka polecano ten warsztat : http://www.c-tronic.pl/kontakt.htm ale nie wiem czy dotyka się do Opli (napewno robi grupę VAG). Co do przepływki i EGR to IMO te usterki nie spowodują zgaśnięcia silnika a jedynie szarpnięcia podczas jego pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 kur*a ! jak to przeczytać ? trzy tysiące tysięcy ? :icon_razz: :biggrin: :flesje: predzej trzy miliony :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Sprzedaj Opla i kup porządne auto :P A do ASO nie jeździj bo oni tam często błędów nie umieją odczytać. A tak poważnie to jeśłi miałby to być lejący wtryskiwacz to by cały czas silnik głupio chodził. Wtryski mają to do siebie, że jak zaczną lać to już raczej nie przestają ;)Kiedy wymieniałes filtr paliwa i czy spuszczałeś z niego wodę?Poza tym posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe i wężyki podciśnienia. W Oplach często tak bywa że albo przez wężyki zapowietrza układ paliwowy albo dziczeje z podawaniem podciśnienia do sterowania EGR. Koże być jeszcze tak, że jak ktoś to wczesniej napisał, EGR źle pracuje. Tego może nie być widać na kompie. A tam w kolektorze zbiera się niezły syf i może go blokować. Tak na przyszłość to się dowiedz czy można u ciebie EGR zaślepić. To bardzo pomaga utrzymac kolektor dolotowy w czystości. Ryży masz coś do Opla ?????? :buttrock: ;) Ja tam z mojej Viki jestem zadowolony i nic w niej nie robie. Owszem zgodzę sie z tym ,że silniki diesla w Oplach po 96 roku nie grzeszą niezawodnością . Ale w innych markach tez są różne problemy tylko z czym innym. Do autora tematu ,wejdż na www.forum.vkp.pl ,opcja "szukaj" ,tam napewno koledzy od Vectr w dieselu pomogą Ci.Ja niestety ,dla mnie naszczęscie ,mam benzynke i mam święty spokój z takimi problemami. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Widze, ze kolejna "uczciwa" transakacja dokonana.... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 nie masz klopotow ? qp se Opla :banghead: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 predzej trzy miliony :banghead: trzy miliony się troche inaczej pisze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 panowie jak już kupiłem to nie pierdolcie mi tu że wasze auta są o niebo lepsze bo w każdym coś się znajdzie (nie ma rzeczy doskonałych) zamiast pisać "kup sobie opla jak nie masz problemów" napisz co to może być ! każdy chwali swoje i zdaję sobie doskonale sprawę że ople nie są super extra zajebiste ale taki padł wybór i tyle. Zaraz zrobi się kolejna kłótnia o byle gówno czego chciałbym uniknąć i skupić waszą uwagę na problemie także proszę o konkrety bo już dawno nie bawimy się w piaskownicy.z poważaniem Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 ja tak miałem w corsie 1,7 DI (2001) , najpierw opornie odpalał, potem obroty skakały aż w końcu w ogóle nie chciał zapalić. Po zabraniu do serwisu i podłączeniu pod kompa nic nie znaleźli. Gdy wyczerpali już pomysły, postanowili przełożyć pompę od stojącej obok jakiejś astry i wtedy zagadało... Ojciec chyba wtedy zapłacił ponad 2 tysie ale nie pamiętam czy za nową, czy regenerację...Auto miało wtedy przebieg 100 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 problem tkwi w tym , że idpala idealnie, chodzi dobrze i tylko czasami sie zakrztusi... owe krztuszenie się nie jest cały czas tylko raz na jakiś czas czy to podczas postoju czy posczas jazdy. Zjawisko pojawia się niespodziewanie i tak samo znika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 (edytowane) Witam!Mam problem z moim autem i powoli pomysły mi się kończą... Jest to astra 2 z silnikiem diesla 2,0 DTL. Problem polega na tym że silnik czasami nie równo chodzi, szarpie a na wlych czasami nawet gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i profilaktycznie olej z filtrem bo kupiłem ją kilka dni temu. Co może być przyczyną nierównej pracy silnika? Po podpięciu pod komputer nie znalazł żadnego blędu silnika, natomiast znalazł awarie czujnika prędkości w przednim kole i uszkodzoną taśmę przy kierownicy, czy to może mieć wpływ na prawcę silnika? proszę o radę bo powoli zaczyna mnie to szarpanie doprowadzać do szału...pozdroIdentyczne objawy miał mój kumpel z pracy w Passacie. Pojechał do serwisu i wymienili mu pompowstryskiwacz (lub wtryskiwacz - nie pamiętam w każdym razie krzykneli 2 500 zł), wszystko było w porządku przez jakiś czas ale puźniej znów zaczoł chodzić na 3 baniaki. Pojechał do serwisu i mu powiedzieli że to kolejny wtryskiwacz. Wtedy kupił taki specyfik który sie wlewa do paliwa (zdaje sie że ma czyścic układ paliwowy) wlał całą butelkę i od tamtej pory jest wszystko ok. problem tkwi w tym , że idpala idealnie, chodzi dobrze i tylko czasami sie zakrztusi... owe krztuszenie się nie jest cały czas tylko raz na jakiś czas czy to podczas postoju czy posczas jazdy. Zjawisko pojawia się niespodziewanie i tak samo znika...Dokładnie tak samo było u niego (większe drgania od silnika, dziwny odgłos pracy i szarpanie) pojawiało sie i znikało. W poniedziałek sie go dopytam jak sie z tym uporał. Edytowane 2 Grudnia 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Możesz spróbować w ogóle wypiąć przepływkę, wywali błąd na kompie ale obroty może się uspokoją. Zaślepienie recyrkulacji rodzi straszliwe skutki: wzrasta moc... :icon_biggrin: no i trochę bardziej kopci. Ale warto to zrobić, chociażby dla próby.Aha, no i jeszcze filtr paliwa, nie wiem jak on wygląda w tym silniku ale warto go rozkręcić i opróżnić, może się woda nazbierała albo cuś. Ryży całe szczęście że masz benzynę we Fronterze bo diesle z Isuzu też były do dupy, przynajmniej te które dawali do Opli. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzisiaj wyjałem filtr paliwa i wydmuchałem wszystkie syfy z jego komory, później był lekki kłopot z odpaleniem bo sie nieco zapowietrzyło wszystko (mój głupi błąd) ale wkońcu dał radę i zagadał! Wyjeździłem ten syf z baku i zalałem v power'a i zobaczymy co się będzie działo... mam nadzieje że to coś pomoże bo niedlugo moje wkurwienie sięgnie zenitu i podpale ten je*any samochód!!!pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Mnie tylko zastanawia skąd się bierze ten syf, olej w kolektorze dolotowym ? Jaki to ma związek z EGR ? Na twoim miejscu znalazłbym dobrego sprecjalistę od diesli opla/isuzu. To musi być kierunkowy warsztat. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) trzy miliony się troche inaczej pisze :crossy: 3000 tysiecy tysiac=1000 3000 + tyciac (1000 dodajemy same zera czyli 000) 3000 000 jak wiemy 1mln to 1+6 zer czyli 1000 000= tysiac tysiecy wiec trzy tysiace tysiecy jest rowne 3 milionom:) Edytowane 3 Grudnia 2006 przez rybson13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Małe pytanko...kiedy zmieniałeś paseczek klinowy?:>A ten to do czego potrzebny? Chyba zeby sie na nim powiesic... Małe pytanko...kiedy zmieniałeś paseczek klinowy?:>A ten to do czego potrzebny? Chyba zeby sie na nim powiesic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.