FrAnEk654321 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 ehhh... no prawda Romet, to bylo cos ale 20 lat temu :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Ja się zgadzam, pod kopiec simsony wyprzedzam ogarem, a na pprzyśpieszenie żade nie ma szansprzyjedz do mnie odstawie cie na v maxa i na przyspieche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) Ręce człowiekowi opadają jak się czyta że Simson jest lepszy od ODBLOKOWANEGO Ogara z silnikiem Jawki lub w rzeczy samej Jawki 50, ludzie, zrobcie kiedyś do porządku Jawkę na orginalnym cylindrze i tłoku a nie tym G**NIE z Allegro itp to w końcu się przekonacie że DROŻSZE nie zawsze znaczy szybsze, lepsze itp. I nie narzekajcie na te czeskie silniki bo kolega ma Ogara z takim własnie silnikiem i od jakichś 1,5 tyś km nikt nic w silniku nie robił oprócz wymiany uszczelki z pod dekla sprzegła na silikon bo przez uszczelke sączyl sie olej. Nie, nie próbuję z Jawki zrobić nie wiadomo czego wiadomo w końcu że wszystko się psuję i w ogóle ale Jawki są ZANIEDBYWANE bo ludzie w większości uważają je za gó*no i tak je traktują. THE END Dodam jeszcze tak od siebie żeby nie było niedomówień że chodziło mi o porównanie silników bo pod innymi względami Simson wygrywa nad Jawką, niestety np zawieszenia, elementy ramy lub chociaż sam wygląd w Jawce nie są najlepsze, ale Jawka jest za min 2 x mniejszą kasę. Edytowane 5 Grudnia 2006 przez RuDeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Ręce człowiekowi opadają jak się czyta że Simson jest lepszy od ODBLOKOWANEGO Ogara z silnikiem Jawki lub w rzeczy samej Jawki 50, ludzie, zrobcie kiedyś do porządku Jawkę na orginalnym cylindrze i tłoku a nie tym G**NIE z Allegro itp to w końcu się przekonacie że DROŻSZE nie zawsze znaczy szybsze, lepsze itp. I nie narzekajcie na te czeskie silniki bo kolega ma Ogara z takim własnie silnikiem i od jakichś 1,5 tyś km nikt nic w silniku nie robił oprócz wymiany uszczelki z pod dekla sprzegła na silikon bo przez uszczelke sączyl sie olej. Nie, nie próbuję z Jawki zrobić nie wiadomo czego wiadomo w końcu że wszystko się psuję i w ogóle ale Jawki są ZANIEDBYWANE bo ludzie w większości uważają je za gó*no i tak je traktują. THE END Dodam jeszcze tak od siebie żeby nie było niedomówień że chodziło mi o porównanie silników bo pod innymi względami Simson wygrywa nad Jawką, niestety np zawieszenia, elementy ramy lub chociaż sam wygląd w Jawce nie są najlepsze, ale Jawka jest za min 2 x mniejszą kasę. Dokladnie to co RuDeK pisze jak stosuje sie oryginalne części to wszystkim pojezdzisz bez awarii moj kumpel tez ma ogara 200 zrobil kapitale to normalnie cud miód i orzeszki ale nie oszczędzał pieniędzy na częsci i teraz ma tego wyniki :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Dokladnie to co RuDeK pisze jak stosuje sie oryginalne części to wszystkim pojezdzisz bez awarii moj kumpel tez ma ogara 200 zrobil kapitale to normalnie cud miód i orzeszki ale nie oszczędzał pieniędzy na częsci i teraz ma tego wyniki :icon_razz: Ja miałem taką jawkę:D kupioną z osrodka szkolenia stała pare dobrych lat jak juz nie egzaminowali na karte motorowerową. Pare poprawek wizualnych i technicznych i była gotowa http://bikepics.com/members/mateush87/06jawa50/ Stoi sobie w domu w piwnicy i czeka az moja siostra zda karte bo juz sie napaliła. Ja juz niestety za stary jestem :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Loko jak zrobisz tak masz. Nie moja wina, że mechanika u Ciebie kuleje i co jazdę musisz coś na nowo klecić, a nie raz i porządnie zrobić. heh o moją mechanikę ty się nie martw masz tu efekt mojej pracy 2 lata temu nad gs-emprzedhttp://img49.imageshack.us/my.php?image=gggsjx5.jpghttp://img49.imageshack.us/my.php?image=ggssssj7.jpgpohttp://img282.imageshack.us/my.php?image=gggggggggskj0.jpghttp://img53.imageshack.us/my.php?image=ggggggshs1.jpghttp://img53.imageshack.us/my.php?image=ggggskn9.jpghttp://img62.imageshack.us/my.php?image=ggsqk6.jpg -jak spalanie 4 litrów silnika 50 o takiej mocy to nie dużo to spoko - każdy motor który widzisz w moim opisie był rozebrany w mak http://www.riders.pl/index.php?set_albumNa...=view_album.php po za gs gdzie silnika nie ruszałem po za podstawowymi regulacjami .....motorynkę miałem jeszcze z okrągłym silnikiem i przez 3 lata 0 problemów tylko co jakiś czas poprawa regulacji .....jawka też była po remoncie silnika nawę łożyska uszczelniacza wał tłok calutki zapłonnik, był nowy gaźnik itp i niby było dobrze, ale jak ja kupiłem tłok był na 3 pierścieniach wiedz i taki dostałem jak robiłem szlif ( z honowaniem a tłok profilaktycznie był wygrzany w oleju przy ok 200C ale w upalne dni sie sprzęcik mocno przycierał aż pewnego dnia poszło łożysko igiełkowe i zrobiło ałka w cylind ...znowu rozbieranie, wał, szlif, ( tym razem dostałem oryginalny tłok na 2 pierścionki) i było już cacy, następny minus to układ zasilania i czuły gaźnik..... + to sprzęgło i skrzynia........to była aluzja, że co dzień przy niej grzebałem no ale widzę nie łapiesz :D ..... po prostu miałem ją tylko rok i dziwny zbieg okoliczności :icon_razz: mnie do niej zniechęcił :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 A bierzecie pod uwage Vmax :biggrin: niby to kwestia przełożeń ale jawka na zebatce 11 jedzie 55km/h (o ile mnie pamięc nie myli, a raczej nie), na 12 ok. 65 na 13 z górki itp 70+. Z tym ze na 13 to na 3 muł się robi dość mocny i powodzenia w podjeżdzaniu pod górke :biggrin: . Na najmniejszej zębatce na przyspieszenie rozumiem ze simek nie ma szans ale poxniej dogoni i przegoni. Jak sie myle, to sory :biggrin: te szybkości są badane naukowo :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 przyjedz do mnie odstawie cie na v maxa i na przyspieche ciągle chcesz żeby ktoś do ciebie przyjechał się scigać. Dlaczego ty nie przyjedziesz? Boisz się że twój simson nie dojedżie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 romet jest fajny póki nie trzeba go pchać do domu...przy czeskim silniku to dość często mi się zdarzałoTo chyba jakiegoś złoma miałeś bo silnik jawy sie mało psuje (bardzo) najczęsciej pada tłok ale to dużo czasu zajmuje :D Ja miałem taką jawkę:) kupioną z osrodka szkolenia stała pare dobrych lat jak juz nie egzaminowali na karte motorowerową. Pare poprawek wizualnych i technicznych i była gotowa http://bikepics.com/members/mateush87/06jawa50/ Stoi sobie w domu w piwnicy i czeka az moja siostra zda karte bo juz sie napaliła. Ja juz niestety za stary jestem :banghead:Bardzo ładna widać że dbałeś onią a ile ci ciągneła ??? A bierzecie pod uwage Vmax :D niby to kwestia przełożeń ale jawka na zebatce 11 jedzie 55km/h (o ile mnie pamięc nie myli, a raczej nie), na 12 ok. 65 na 13 z górki itp 70+. Z tym ze na 13 to na 3 muł się robi dość mocny i powodzenia w podjeżdzaniu pod górke ;) . Na najmniejszej zębatce na przyspieszenie rozumiem ze simek nie ma szans ale poxniej dogoni i przegoni. Jak sie myle, to sory ;) te szybkości są badane naukowo :bigrazz:Kupiłem sobie do mojego ogara Stożkowy(sporotwy) filtr powietsza przed tem mi jechał 45k/h teraz powyżej 60km/h a dzwięk sie tez bardzo polepszył jest niższy i poważniejszy zwłaszcza przy zmienianiu biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 "jest niższy i poważniejszy zwłaszcza przy zmienianiu biegów" 2t 50cm nie moze fajnie brzmiec !Zawsze bedzie purkać ! I jak zmienisz na stozek to bedzie bardziej buczal ... nic wiecej ... a ze tak ci sie polepszyly osiagi po zmianie filtra to swiadczy o tym ze albo miales zle wyregulowany gaznik albo filtr zatkany ..Pozdrawiam i dajcie juz spokoj w tym temacie bo nie dosc ze syf sie robi to coraz wiecej osob sie do tego burdelu dolacza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekin Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Miałem przyjemność 4 sezony śmigać na Ogarze 200. Świetnie zrobiona maszyna. popierdalał ok. 80 km/h, stan lepszy niż fabryczny, pełen profesjonalny tuning, było zrobione zgodnie ze sztuką wszystko co można było zrobić :icon_mrgreen: Musiałem psrzedać z bólem serca, i kupić katamaran, aczkolwiek czeka na mnie Africa Twin na przyszły sezon! Pozdrawiam wszystkich co dosiadają te sprzęty, najlepsze motorki pod słońcem! Peace! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ciągle chcesz żeby ktoś do ciebie przyjechał się scigać. Dlaczego ty nie przyjedziesz? Boisz się że twój simson nie dojedżie?poprostu niewierze ze ogar tyle tak jezdzi, jak zobacze to uwierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 No a kto sie wypowie na temat zawiechy w Ogarach?? :banghead: Bo jak dla mnie to nic nie warta.... :/ przecież ten tylni wahacz tak miękki, ze szok.... jeździlem na kilku i każdy mial tą samą przypadłość, przy 50 dupa tak latała na boki, że sie szybciej bałem.... :eek: I tu wielkie pochwaly dla charta, widać, że inżynierowie z rometa wyciągnęli z tego wnioski.... :eek: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scoorechcka Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Hehe.... moim poprzednim motorkiem był komar!!! To była maszyna, z duszą ;P Mowcie co chcecie ale do nauki jazdy lepszego nie znajdziecie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) Na najmniejszej zębatce na przyspieszenie rozumiem ze simek nie ma szans ale poxniej dogoni i przegoni.ale niemozesz tak patrzyc, bo ogar ma chyba kola 18 no nie?a simson 16 Edytowane 6 Grudnia 2006 przez Jimmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi