mastergit Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Witam Mam pytanie czy honda cbr f3 ma automatyczna (hydrauliczaną) regulacjie zaworów, czy trzeba ją ustawic śrubami lub płytkami pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 w F2 jest regulacja płytkowa,więc tutaj raczej bedzie płytkowa,choc nie jestem w 100% pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Mam pytanie czy honda cbr f3 ma automatyczna (hydrauliczaną) regulacjie zaworów, czy trzeba ją ustawic śrubami lub płytkamipozdrawiam Płytkowa. Płytki pod szklankami, potrzeba zdemontowania wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergit Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 dziękuje a ile mozna kosztowac taka regulacja orintacyjnie, bo tak mi się wydaje że jeden lekko puka. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Zależy od warsztatu, okolice 200 zł są to zazwyczaj. Z której strony słyszysz pukanie ? W CBR luzy zaworowe mają tendencję do kasowania się wraz z przebiegiem, więc raczej zawory nie stukają. Jak dawno regulowałeś te zaworki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 a co ile trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 a co ile trzeba ?co 24 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Co 24tys trzeba sie przyjrzec pracy zaworow. A regulowac tylko wtedy kiedy jest taka koniecznosc wiec mozna 2 krotnie przekroczyc ten przebieg. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Co 24tys trzeba sie przyjrzec pracy zaworow. A regulowac tylko wtedy kiedy jest taka koniecznosc wiec mozna 2 krotnie przekroczyc ten przebieg. A co to znaczy przyjrzeć się? Zdjąć dekiel i patrzeć jak chodzą?Co 24tys należy pomierzyć luzy zaworowe. Jeśli są prawidłowe to nie trzeba nic ruszać. Jak są złe, to regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 a jak nie wiem kiedy ostatnio ktoś regulował zawory ? Stukneło mojej 50k , nic nie słychać niepokojącego. Jeśli będą do roboty to będą ''klepać'' prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Jeśli będą do roboty to będą ''klepać'' prawda ? Nieprawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 a jak nie wiem kiedy ostatnio ktoś regulował zawory ? Stukneło mojej 50k , nic nie słychać niepokojącego. Jeśli będą do roboty to będą ''klepać'' prawda ?Viper przecież pisał że maja tendencje do kasowania luzów. Zaworkl klepia gdy luz sie zwieksza :lalag:. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Musisz sprawdzic luzy zeby byc pewnym ze nic sie nie dzieje - w przypadku twego motocykla, klepania nie bedzie slychac, ale mozesz wypalic zawory.Jezeli na ktoryms cylindrze beda za male to trzeba je wyregulowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.