samolot Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ile KM i jaka pojemnosc maja motocykle żużlowe?Jaka predkosc rozwijaja na prostych, a jaka na zakretach? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 (edytowane) Czolem! Pojemnosc 500ccm.Z tego co sie orientuje, to do 115km/h na prostej i do 80km/h w zakrecie ;].Ale to zaslyszana opinia. Moze ktos ja zweryfikuje. Pozdro Edytowane 28 Listopada 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tifosi Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Moc około 100 KM jak się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 mocy nie znam ale na prostych maja ok 100 napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 moc 75 km:) a jak ktos chce wiecej to tutaj fajnie jest opisane http://www.daniel-pytel.com.pl/motory.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tifosi Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Ten artykół delikatnie mówiąc mija się z prawdą, silniki produkuje jeszcz GM i to lepsze od Jawy, a ramy kilku niezależnych producentów, czołówka nie kupuje motocykli np. Java jak to jest w tym artykule tylko silniki, ramy, koła wszystko osobno, te 70 KM to ma silnik który wychodzi z fabryki, po tem silniki trafiają do TUNERÓW gdzie są poddawane wielu bardzo poważnym i fachowym modyfikacją z tąd czołówka lekko osiąga 100 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Samolot - łatwo obliczysz średnią prędkość na torze - długość toru X 4 okrążenia i czas wyścigu, ale najciekawszy jest chyba koniec prostej kiedy następuje wejście w wiraż z prędkością ok. 100km/h :icon_rolleyes: motocyklem bez hamulców i bez skrzyni biegów oraz sam łuk, gdzie jest dużo walki. Czasem na prostej coś się dzieje ale to zależy w dużym stopniu od przygotowania nawierzchni. No i przede wszystkim sam start, który często decyduje o całym wyścigu. Moc silników do 100 KM, pojemność 500cm, obecnie głowice czterozaworowe. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majusz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ostatnio oglądałem coś w stylu Top Gear, też angole prowadzą i mówili że musi jechać 120km/h w zakrecie, wtedy tylne koło łapie uslizg i mozna wejść bokiem.to jak to w końcu jest?? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ostatnio w Częstochowie były zawody żużlowe. Wszytsko normalnie tylko zaowdy odbywały się na sztucznie naśnieżonym torze. Bardoz ciekawie to wygłądało. Fajnie, jak zawodnicy na starcie podsypywali sobie świeży śnieg, żeby na starcie nie śmigać po lodzie :icon_twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tifosi Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Suzek wszystko zależy od toru i od motocykla, czołówka GP ma motory nieporównywalnie szybsze do zawodników z 2 czy nawet pierwszej ligi, tor to druga sprawa w polsce tory są długie z długimi prostymi w Anglii np. krótkie bardziej techniczne z prostymi krótkim gdzie nie da się osiągnąć takich prędkości jak w Polsce.Myśłę że 120 to jest Max dla motoru żużlowego ale osiągalny na kilku torach.Pamiętaj że motocykl zużlowy nie ma skrzyni biegów i wiele zależy też od przełożenia, a program był pewnie robiony pod publiczkę jak karzde tego typu schow, myślisz że jak W TOP GEAR scigają się Astonem z Pociągiem to ścigają się naprawdę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Ten artykół delikatnie mówiąc mija się z prawdą, silniki produkuje jeszcz GM i to lepsze od Jawy, a ramy kilku niezależnych producentów, czołówka nie kupuje motocykli np. Java jak to jest w tym artykule tylko silniki, ramy, koła wszystko osobno, te 70 KM to ma silnik który wychodzi z fabryki, po tem silniki trafiają do TUNERÓW gdzie są poddawane wielu bardzo poważnym i fachowym modyfikacją z tąd czołówka lekko osiąga 100 KM. Stary z tymi 100 KM to troche przesadziles. ogladym regularnie zawody na Eurosporcie gdzie dosyc czesto mowa jest wlasnie o mocy. Owszem Tuner robi swoje ale Tunen znaczy zoptymowac a nie zwiekszyc predkosc. Tuner dopasowuje / zmienia moc oddawania mocy na nizszych obrotach. na obrotach max z regoly nie gra to juz roli. nie zapomnij o roznych zebatkach napedu. pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 A kto jeździ na małych obrotach na żużlu ?? :banghead: Obroty maksymalne, strzał ze sprzęgła i do przodu! Żużlówka bardzo źle się prowadzi na małej prędkości, zachowuje się odwrotnie do większości pojazdów. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 (edytowane) Stary z tymi 100 KM to troche przesadziles. ogladym regularnie zawody na Eurosporcie gdzie dosyc czesto mowa jest wlasnie o mocy. Owszem Tuner robi swoje ale Tunen znaczy zoptymowac a nie zwiekszyc predkosc. Tuner dopasowuje / zmienia moc oddawania mocy na nizszych obrotach. na obrotach max z regoly nie gra to juz roli. nie zapomnij o roznych zebatkach napedu.Weź nie filozofuj już człowieku... Rozmawiałem przy okazji poznańskiego WOŚP z zawodnikiem jeżdżącym w poznańskich skorpionach ( http://www.pszpoznan.pl/ ) na motocyklu GM. Fabryczna moc to ok. 70-80 KM, po dobrym tuningu może dochodzić nawet do 110 KM, wg. jego słów. Singiel o pojemności 500 ccm, czterosuw, kręcący się do ponad 14500 rpm :D Edytowane 21 Stycznia 2007 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Ten artykół delikatnie mówiąc mija się z prawdą, silniki produkuje jeszcz GM i to lepsze od Jawy, a ramy kilku niezależnych producentów, czołówka nie kupuje motocykli np. Java jak to jest w tym artykule tylko silniki, ramy, koła wszystko osobno, te 70 KM to ma silnik który wychodzi z fabryki, po tem silniki trafiają do TUNERÓW gdzie są poddawane wielu bardzo poważnym i fachowym modyfikacją z tąd czołówka lekko osiąga 100 KM. No przecież na tej stronie wszystko dalej jest napisane: ;) "Tuning. Tak naprawdę to kupuje się motocykl lub silnik, rozbiera i połowę części wyrzuca, wstawiając w ich miejsce inne, lepsze i oczywiście droższe, reguluje, dopasowuje itd. Fachowo ta rozrzutność nazywa się tuning. Ale bez tuningu nie pojedzie. Nie mogę zrozumieć dlaczego fabryka mając do dyspozycji biuro konstrukcyjne i zaplecze technologiczne nie może od razu zrobić i zamontować tych lepszych części? Może dzieje się to na zasadzie zarabiaj i daj zarobić innym, a może naprawdę nie mogą? Nie wiem." pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 (edytowane) Weź nie filozofuj już człowieku... Rozmawiałem przy okazji poznańskiego WOŚP z zawodnikiem jeżdżącym w poznańskich skorpionach ( http://www.pszpoznan.pl/ ) na motocyklu GM. Fabryczna moc to ok. 70-80 KM, po dobrym tuningu może dochodzić nawet do 110 KM, wg. jego słów. Singiel o pojemności 500 ccm, czterosuw, kręcący się do ponad 14500 rpm ;) Znajac Ciebie i Twoje zrodla informacji to moge sie tylko zdziwic , ze nie napisales 200 KM. To co napisalem o mocy tych motocykli zaczerpnalem nie z rozmowy z zawodnikami ktorzy leszczowi wszystko i kazdy kit wcisna. Dla mnie zrodla Eurosportujest wiarygodniejsze. Oczywiscie moze zdarzyc sie, ze stajnia zanizy moc przed konkurencja tak jak w Moto GP, tylko te 40 KM mniej ( wiecej ) ??? przy tej pojemnocci, ilosci tylu cylindrow i az tylu obrotow ??? Sorry ale wydaje mi sie ze zrodlo Eurosportu ( przynajmniej dla mnie ) jest "nieco" pewniejsze. Poczytaj temat " Ile najszybciej jechales ? " tam tez co poniektorzy wypowiadaja sie Kawa 636 285 km/h a jezeli udallo mu sie faktacznie osiagnac 260 km/h a R1 z '03 jedzie 300 km/h ( max 270 km/h ) to moze sie naprawde cieszyc. O przeklamaniach raczej malo kto wspomni Przekalkuluj sobie na chlopski rozum na przykladzie Yamahy R6 ile kreci a jaka moc ??? ( rowniez inne parametry ) Moto GP moc zalozmy 250 KM z 1 litra podziel na 2 = 125 KM przy 17500 obrotach. Jestes naprawde pewny ze z tej jednocylindrowej 500 - tki wyciagniesz 120 KM ?, sam napisales ze ten singiel kreci 14500 obrotow. Brakuje Ci 3000 obrotow ROZUMIESZ ??????? Na maszynach sie znasz to trzeba przyznac, ale tych do szycia !!! Fat gdybyl byl kobieta to przy twojej naiwnosci chodzilbyc cale zycie w ciazy wierzac co Ci inni mowia. pozdrawiam Experta :wink: Edytowane 21 Stycznia 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.