Bajo Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam przeglądając forum zauważyłem to:Ta SV-ka wcale nie jest takim ciężkim motocyklem do opanowania, a zawsze istnieje możliwość nabycia wersji zdławionej.Słuchaj Dzejkob możesz nawet jeździć GSX-erem 600 tylko pod jednym warunkiem ma być to wersja zdławiona o mocy (20 KW) 27 KM. I moje pytanie jest takie: o co chodzi z tym zdławieniem. Istnieje coś takiego w większych moto? Bo to ,że np.50 czy 125 są zdławione to wiem. Na jakiej zasadzie to polega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 na zachodzie w wielu państwach bywa że przez pierwsze 2 lata czy rok jak dostaniesz prawko to możesz jeździć motocyklem np. do 34KM w niemczech. oswajasz sie z maszyną a po czasie odblokowujesz i amsz już doświadczenie jakieś tam. głupio to wygląda: R1 zdławione na 34 KM, ale cóż.. przynajmniej sie głupio nie zabijają początkujący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 W jaki sposób są one zblokowane? Bo R1 zdławić do 34KM to chyba duuuużo trzeba. Blokada na obrotach? komputer przestawiony? w przypadku gaźnika dysze czy coś? Trudno chyba duży motocykl do 34KM zdławić. Czy w Polsce jest coś takiego oferowane?? Bo np. Zamiast kupować na początek słabszy motocykl można zdławić i np. po roku odblokować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Ot to... EUREKA !!! ze ja tepy na to nie wpadlem... niezla mysl, ostatnio moja ukochana wpadla na wrecz wspanialy pomysl posiadania motocykla... samochodem i rowerem jezdzi niezle, co do moto - nie wiem ale usrala sie na cus malego w owiewkach typu gs 500 - ale po mojemu to i tak o niebo za mocne. Interesujace nas modele to roczniki 95-97 - cenowo ok...i ot pytanie....jakby tak tanio bez wiekszych przerobek wykastrowac takie moto do 20 km albo i mniej, i po troszeczku dodawac ????Uwazam to za dobry plan !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Ot to... EUREKA !!! ze ja tepy na to nie wpadlem... niezla mysl, ostatnio moja ukochana wpadla na wrecz wspanialy pomysl posiadania motocykla... samochodem i rowerem jezdzi niezle, co do moto - nie wiem ale usrala sie na cus malego w owiewkach typu gs 500 - ale po mojemu to i tak o niebo za mocne. Interesujace nas modele to roczniki 95-97 - cenowo ok...i ot pytanie....jakby tak tanio bez wiekszych przerobek wykastrowac takie moto do 20 km albo i mniej, i po troszeczku dodawac ????Uwazam to za dobry plan !!!!No właśnie o to mi chodzi. Natknąłem się na to przypadkiem przeglądając forum. Teraz pytanie jak zdławić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 najlepiej w warsztacie mi się wydaje. oni już sobie z tym poradzą. a taki domowy sposób to może by jakąś podkałdkę pod przepustnicę? nie otworzy się przepustnica - moto bedzie mialo gorsze przyśpieszenia i mniejszą prędkość max. szybko, tanio i nawet nieźle. ale raczej niech się ktoś inny wypowie, kto się lepie zna na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 najlepiej w warsztacie mi się wydaje. oni już sobie z tym poradzą. a taki domowy sposób to może by jakąś podkałdkę pod przepustnicę? nie otworzy się przepustnica - moto bedzie mialo gorsze przyśpieszenia i mniejszą prędkość max. szybko, tanio i nawet nieźle. ale raczej niech się ktoś inny wypowie, kto się lepie zna na tymtylko ,że jak dasz podkładkę pod przepustnicę to zakres pomiędzy pełnym gazem a puszczoną manetką będzie bardzo mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Rodzaj zdlawiania zalezy od motocykla. GS 500 chyba najlatwiej zdlawic przez zmiane kruccow gaznikowych, ale glowy nie dam sobie uciac. Poszukajcie w archiwum. Na pewno juz o tym bylo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 "tylko ,że jak dasz podkładkę pod przepustnicę to zakres pomiędzy pełnym gazem a puszczoną manetką będzie bardzo mały." niby tak, ale pozwoli to uniknąć np. gumy z racji odkręcenia do końca. mówiłem, sposób raczej domowy szybki i tani, ale nie za dobry. najlepiej warsztat ;:crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 KTM jest dlawiony poprzez dławik (zwężkę) pomiedzy gaźnikiem a głowicą. I do tego jest zmieniana dysza główna gaźnika na mniejszą. To chyba jedyny tani i bezpieczny dla silnika sposób zdławienia motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Ale po co dławic maotocykle przeciez wystarczy nie otwierać całęj manetki przez co zaoszczedzi się zużycie paliwa,komfort jazdy(co to za przyjemność jeżdzić CBR 1100 na oporze) a przede wszystkim własne zdrowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 zdlawianie :Wstawienie dysz praktycznie nie przpuszczajacych paliwoZaspawac wydech i zostawic 5mm srednicy wylotuKomputer przesterowacZablokowac manetke gazu tak zeby do polowy sie tylko dalo dac :wink:Tak mozna zdlawic R1 :wink:W polsce nie ma czegos takiego ale bylo by to super rozwiazania ... kupilbym majac 16 lat gs500 zablkowalbym do rejestracji i potem odblokowac stopniowo mozna ... zaoszczedzanie na moto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 zdlawianie :Wstawienie dysz praktycznie nie przpuszczajacych paliwoZaspawac wydech i zostawic 5mm srednicy wylotuKomputer przesterowacZablokowac manetke gazu tak zeby do polowy sie tylko dalo dac :banghead:Tak mozna zdlawic R1 ;)W polsce nie ma czegos takiego ale bylo by to super rozwiazania ... kupilbym majac 16 lat gs500 zablkowalbym do rejestracji i potem odblokowac stopniowo mozna ... zaoszczedzanie na moto :DProponował bym jeszcze:Pozdejmować pierścienie z tłokówZapchać pakułami tłumikWywiercić po trzy dziury w każdym tłokuA luz na zaworach ustawić na minus 0,2 tak żeby były cały czas troszeczke uchylone.Przestawić o kilka ząbków łańcuszek rozrząduReszlifować krzywki zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 a najlepiej to powyciagac tryby ze skrzyni biegow i zostawic tylko 1 :biggrin:no i zebatki na moc zeby 60 jechal :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Ja przywiozlem F4i zdlawiona z niemcowni.. 34 konie miala. Blokady zostaly zdjete i jest pelna moc. Byly zwezki miedzy wtryskiem a glowica - takie okragle blaszki.. I oglanicznik otwarcia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.