walko69 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Warto obejrzeć raporty awaryjności Dekry. Co do raportów Dekry mam pewną teorię. Mianowicie są modele samochodów które kupują- milionerzy, -stare babcie i emeryciTę grupę łączy jedno, warto od nich kupić samochód, od milionera jest zadbany serwisowany w najlepszych warsztatach, oryginalne części, żadnego sztukowania sznurkiem i lepienia gumą do żucia. Emeryci, mało jeżdżą, zdmuchują każdy pyłek z karoserii ...Milonerzy jeżdżą Mercami eS classe, Prosiakami ...Emeryci kupują Toyoty Yaris i takie inne ... Druga grupa to;- młodzież- przedstawiciele handlowiPierwsi nie mają kasy więc tłuką swoje bryki aż same nie padną.Drudzy kręcą miliony kilo i mają w d* stan samochodu, aby tylko jechał i klima działała.Ich samochody to Golfy, Mondea ... samochody środka ... Teraz proste pytanie, prosta odpowiedź jakie ( czyje ) samochody będą wykazywały większą awaryjność ?? Samochód po PH zawsze bym kupił ( za rozsądne pieniądze), nie przejmują się za bardzo "swoimi" samochodami , ale zawsze serwisuja je w ASO i koszt naprawy nie gra roli. Tylko oryginalne części i mat eksploatacyjne. Przedstawiciel nad babcią emerytką!!!!! ps. Vstrom po 6 tygodniach postoju w garażu zapalił dziś tak pięknie, że aż mi się miło zrobiło :( płakałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Jak dla mnie tylko diesel, jednak tylko te starzej konstrukcji, bo te nowe to o kant dupy rozbic i z dwojga zlego jezeli chodzi o nowe konstrukcje wzialbym juz benzyne z racji mniejsze awaryjnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Jezdze juz dluzszy czas dieslem jeszcze starej konstrukcji,za zadne skarby swiata nie che juz diesla,kazdy tak chwali TDI HDI CRD,ciekawi mnie jakie maja miny wlasciciele owych diesli kiedy np. podczas wyprzedzania silnik gasnie,lub ciagle zastanawianie sie zapali czy nie zapali? Pracuje w ASO wiec na codzien mam do czynienia z dieslami i to co sie dzieje podczas zimy przechodzi ludzkie pojecie,wiekszosc usterek to brak mocy podczas przyspieszania,nie palenie na zimno,gasniecie podczas przyspieszania. Kazdy chwali moc i moment diesla,jak to "On" ciagnie jak malo pali,nikt sie nie zastanowi ile kosztuje wtryskiwacz paliwa, ile kosztuje zawor proporcjonalny pompy wyskokiego cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Kazdy chwali moc i moment diesla,jak to "On" ciagnie jak malo palibo większość ludzi nie latała nigdy mocną benzyną z turbo... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jak dla mnie tylko diesel, jednak tylko te starzej konstrukcji, bo te nowe to o kant dupy rozbic i z dwojga zlego jezeli chodzi o nowe konstrukcje wzialbym juz benzyne z racji mniejsze awaryjnosci. otoż to! nowe diesle, cudeńka technologiczne, te wszystkie biturbo, filtry cząstek, wtryski, 150 komputerów czujników i innych piardów owocujące mocą 280KM z 3.0 poj i spalaniem 7/100. wszystko super fajnie tylko jak to będzie działać po przejechaniu 300.000 km? moje 1,9tdi AFn i i ojca 2,2Dti nawet nie jęknęły... elastyczność 60-100 fabryczne :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 a ja tam lubię diesle, dzięki nim zarabiam na benzynę do motóra. :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Tylko to co zaoszczedzisz, podczas awarii nowego diesla to wydasz z nawiazka na naprawe. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 To chyba idealnym rozwiązanie byłby jakiś stary diesel z webasto :) DIesel ciepły, diesel szcześliwy :icon_mrgreen: Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Widzę że wiedza dociera do narodu i oczy się otwierają... :DDokładnie, jak diesel to tylko starszej konstrukcji i tani w naprawach. Chyba że kogoś stać na nówkę i wymianę co dwa lata na nowy.Niestety era prostych, tanich w naprawach benzynówek też już odchodzi.Normy Euro sprawiają że nawet zwykła benzyna zrobiła się skomplikowana. Należy spodziewać się powszechnego obniżania pojemności i dokładania sprężarek w benzynach, co za niedługo zaowocuje awaryjnością porównywalną do diesli :( Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Kazdy chwali moc i moment diesla,jak to "On" ciagnie jak malo palibo większość ludzi nie latała nigdy mocną benzyną z turbo... :banghead: No wlasnie, smignoles kiedys V8 w diesel'u ( o rzedowej 3l 6 - ce nie wspomne :icon_mrgreen: ). Przyspieszenie od 0 - 100 km/h moze dyc lepsze, porownaj sobie jednak te od 100 km/h ( czy wiecej ) w zwyz, tylko uweazaj aby kopara Ci nie opadla. :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 No cóż nam pozostaje, trzeba się przyzwyczaić do rzeczywistości :bigrazz: A wszystko się rozchodzi o hajs... ;) Osobiście wolę kulturę i ekonomię jazdy nowoczesnym dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 a ja tam lubię diesle, dzięki nim zarabiam na benzynę do motóra Tylko to co zaoszczedzisz, podczas awarii nowego diesla to wydasz z nawiazka na naprawe. Tylko ze sa rozne sposoby na oszczedzanie na dieslach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No cóż nam pozostaje, trzeba się przyzwyczaić do rzeczywistości :bigrazz: A wszystko się rozchodzi o hajs... ;) Osobiście wolę kulturę i ekonomię jazdy nowoczesnym dieslem. Nie neguje, jak jezdzi to jest super :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanquish Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Moim zdaniem prowadzicie dyskusję w złym kierunku, mówiąc o tym jakie drogie w razie awarii lub skomplikowane są nowe silniki diesla, bo porównując z analogicznymi silnikami benzynowymi wcale nie są. To co jest sufitem dla turbodiesla, dla turbobenzyny jest podłogą- zarówno w kwestii osiągów, skomplikowania jednostki, kosztów eksploatacji, kultury pracy. Problemem nie jest to który silnik jest lepszy, bo wiadomo, diesel będzie ekonomiczniejszy, ale i mający słabsze osiągi od silnika ZI, to wiedzieli już nasi dziadkowie :biggrin: , problemem jest to w która stronę zmierza rynek i jakie są trendy w projektowaniu silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Trendy zarowno dla silnikow benzynowych jak i diesla sa identyczne tj. efficiency, downsizing i exhaust emissions. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.