Skocz do zawartości

XJR-a z przebiegiem 68 000


Rekomendowane odpowiedzi

widziałem skutera z przebiegiem ok 48tyś i był w doskonałej kondycji...

rozumiem że z Toich obliczeń wynika że łańcuch rozrządu i uszczelniacze wytrzymają w XJR więcej jak 150 tyś..... bo stosunek mocy do pojemnosci itp....to sie = łancuch ok...

A od kiedy koniecznosc wymiany lancucha rozrzadu jest usterka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Chlopie, to po cholere sie pytasz na 4um ludzi, czy warto sprzeta kupic, skoro masz juz wyrobione swoje zdanie na ten temat i jestes czepliwy w stosunku do odpowiedzi?

 

Ok, skoro takiej rady oczekujesz to prosze bardzo: nie kupuj, zapewne moto zre 10l oleju na 100km, w luzach miedzy pierscieniem a cylindrem przecisnalby sie kot z podniesionym ogonem, a lancuch rozrzadu nadaje sie tylko na zyletki. Zadowolony?

 

Pozdro

 

PS1

Jak widziales skuter z 48tys.km w doskonalej kondycji, to nie kumam czemu jeszcze pytasz, czy xjr 1300 (ktora pojemnoscia obdzielilaby 26 takich skuterow) przy przebiegu 68tys.km jest godna uwagi? Sam sobie przeczysz...

 

PS2

Z moich obliczen wynika, ze silnik XJR 1300 jest trwalszy i sumarycznie przejedzie duzo wiecej niz CB 750. Trzeba tylko o niego dbac, a wymiana lancuszka rozrzadu jest zwykla czynnoscia ekspoatacyjna. Jak nie bedziesz zmienial oleju, filtrow, swiec i generalnie dbal o serwis to moto i po 30tys.km przestanie jezdzic.

 

PS3

Teraz widze, ze nie zalozyciel tematu sie ze mna kloci ;).

Sorry! :)

Ale i tak obstaje przy swoim.

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby napisal, ze ma 20 tysiecy przebiegu ,to pewnie by tego tematu nie bylo-jednak przekrecane liczniki maja zajebiscie pozytywny wplyw na samopoczucie przyszlego wlasciciela :crossy:

Dokładnie. 68 tys. km to żaden przebieg dla współczesnego "japońca", a przynajmniej masz spore prawdopodobieństwo, że sprzedający jest uczciwym człowiekiem. Nie wierz w 10-letnie maszyny z przebiegiem rzędu 20 tys. km.

 

Jak będę wystawiał Bandita na sprzedaż, to w rubryce "przebieg" wpiszę chyba "do uzgodnienia". :icon_arrow:

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 15tys to prawie okazja. Prawie ... bo jeszcze trzeba ją dobrze obejrzeć. Jak sprawdzisz ramę to popatrz jeszcze na tarcze hamulcowe zwłaszcza przednią, poproś o książkę serwisową., spytaj się gdzie są części sprzed tuningu.

Tak poza tym 68tys to picuś dla tego silnika.

Jeździłem XJRą blisko przez cztery sezony, jest to sprzęt nie do zdarcia, oczywiście pod warunkiem że będzie dobrze traktowany ( serwisowany ).

 

 

Widzisz jaki frajer ze mnie !!!!!!!!! faktycznie jeśli nie była walona to gdzie lampa , stary tłumnik itp. ale jak znam życie padnie tekst " nie ja to robiłem " ale macie racje to fakt 6 lat po 11 500 na rok to normalka nie ma co przeżywać ........ a zapier ... la no mówię wam zajebioza wiec jeśli przegląd przejdzie OK to od wtorku jestem w klubie XJRowców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no miezle nic nierozumiem .....

nie ja zakładałem ten temat i nokogo onic nie pytam....

nie chce znikim sie kłucic....

nigdzie nienapisałem że zużyte łańcuch rozrządu i uszczelniacze to jest awaria!!!!!!!

 

paweel - nie należy się tłumaczyć nie ma po co, jak widać temat idzie dobrze i zainteresowany wie co i jak

pozdrawiam

kris

Edytowane przez Muminek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

chlopaki przezywacie jak mrowka okres :) . probowalem wejsc na lika, zeby zobaczyc ta ''super XJR'' i dupa. napisze tylko: jestem w posiadaniu FJ 1200. silniki w obu moto, to poprostu blizniaki, z czego jeden jest bardziej rozwiercony ajjj??? i to wszystko. jesli ktos wczesniej nie ingerowal w silnik i nie ma tu nic wspolnego zmiana tlumika czy temu podobne duperele, to jest ok. jesli naprawde jestes zainteresowany tym moto, to sprawdz w dobrym garazu symetrie ramy i przodu. bo moze po prostu kolo przed Toba lub przed poprzednim wlascicielem mial zajawke na ,, wizualne'' zmodyfikowanie sprzeta a reszte rzeczy sprzedal ajjj??? inaczej jednak rzecz sie przedstawia jesli moto ma zmodyfikowany silnik. ja obmyslilem sobie, ze w mojej FJ1200 splanuje glowice, troszeczke pokombinuje z rozrzadem a do tego doloze sportowy wydech. na chamowni wyszlo razem 172KM. moto ,, cial '' jak zyleta. cial bo teraz szukam nowego silnika. silnik mial za duzy przebieg, modyfikacje choc profesjonalne byly juz dla niego za duze i w trasie poprostu eksplodowal. w bloku jest dziura, ze reke mozna wlozyc. jesli silnik jest nie ruszany, to ten przebieg jest dla niego pestka :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...