Skocz do zawartości

DR BIG 800 NIE CHODZI JAK POWINNIEN


drbig800
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No jest sprawne ale niezupelnie, bo po wlaczeniu ssania na goracym silniku powinien on sie zaczac dlawic i ew. zgasnac. Jezeli tylko wzrastaja ci obroty to znaczy ze uklad ssania nie dziala prawidlowo.

W zwiazku z tym ze pojecia nie masz o mechanice to proponuje oddac motocykl do serwisu.

 

Adam M.

kurna o mechanice to chyba ty nie masz pojecia

 

aha i jeszcze zauwarzylem ze za kazdym razem jak zgasze motor to w rurze wydechowej slychac taki mimi strzal w rure pum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drbig800, ja ci napisałem co jest nie tak. skoro przy otwartym ssaniu silnik nie gaśnie tylko zwiększają się obroty, to znaczy że ma za mało paliwa. ma za mało paliwa bo gdzieś jest coś zabrudzone i nie nadąża paliwo napływać do gaźnika przez co w gaźniku robi się podciśnienie skutkiem czego są trudności w odpalaniu i gaśnięcie po przejechamiu kilometra. zapene też silnik nierówno pracuje. tak jak pisałem: przeczyść wszystko, gaźnik, kranik, filtr paliwa, pompkę paliwa itp.

 

tak poza tematem: po co pompka paliwa w gaźnikowcu? tak się zastanawiam bo np. mój brat w xr125 z 2003 roku nie ma pompki paliwa, a kolega w xr125 z 2004 roku ma pompkę paliwa i oba pracują tak samo. oba motocykle mają te same gaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popierwsze to ja mowilem o zimnym silniku a nie o goracym bo po co na goracym silniku ssania urzywac matolki

 

Nie wiem czy człowiek bez wykształcenia powinien używać tak trudnych słów...

Może wróć pierwsze do szkoły, naucz sie pisać, potem nieco kultury jeśli nie za późno i dopiero zapraszamy do nas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze szybko boczas to pieniacz i nie zwracam u wagi na bledy chopaki aczy czerwono niebieski iskra na swiecach to normalka to jest moj pierwszy tski moto i chyba po to jestescie tu aby mi pomoc jak jest inaczej to niech mnie ktos poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze szybko boczas to pieniacz i nie zwracam u wagi na bledy chopaki aczy czerwono niebieski iskra na swiecach to normalka to jest moj pierwszy tski moto i chyba po to jestescie tu aby mi pomoc jak jest inaczej to niech mnie ktos poprawi

:crossy: dokladnie po to tu jestesmy :banghead:. Ta czerwono-niebieska iskra to ze starej swiecy jak mniemam. Chlopaki juz trzeci dzien ci mowia zebys swiece zmienil. Czas to pieniadz!

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna o mechanice to chyba ty nie masz pojecia

Człowieku co ty w ogóle tutaj piszesz! Pan Adam jest jednym z najlepszych mechaników niosących pomoc w działach mechanika motocyklowa, a ty mu tak z dupy strony narzucasz brak wiedzy na temat mechaniki :)

 

pisze szybko boczas to pieniacz i nie zwracam u wagi na bledy chopaki aczy czerwono niebieski iskra na swiecach to normalka to jest moj pierwszy tski moto i chyba po to jestescie tu aby mi pomoc jak jest inaczej to niech mnie ktos poprawi

Wiec lepiej nie pisz w ogóle jeśli masz tak „bazgrać”. Jak nie umiesz pisać to lepiej pisz w Wordzie, automatycznie poprawia błędy. Przydatny i uczy pisać po polsku !

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M. nie zna sie na mechanice.... :crossy: ale się uśmiałem.

Doktorze Big-jak przejrzysz troche Forum to zobaczysz jaką wiedzą dysponuje Pan Adam.Widać że jesteś żółtodziubem :)

Ps.wstaw lepiej swój motcykl do serwisu bo widze że jak sam zaczniesz grzebać to przerobisz Drke na kombajn buraczany.

Co do pomp paliwowych-w Dr800 jest właśnie pompa aby tłoczyła paliwo do gaźników.Jest zastosowana gdy poziom paliwa w baku jest niżej niż poziom paliwa w gaźnikach.W Bigu bak jest po obu stronach mocno zwieszony poniżej gaźników.Działa na zasadzie poruszajacej się membrany i tłoczy w ten sposób paliwko.Membrane wprawia w ruch zmieniajace się podcisnienie wytwarzane przez silnik.

pozdrawiam-PIOTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak poza tematem: po co pompka paliwa w gaźnikowcu? tak się zastanawiam bo np. mój brat w xr125 z 2003 roku nie ma pompki paliwa, a kolega w xr125 z 2004 roku ma pompkę paliwa i oba pracują tak samo. oba motocykle mają te same gaźniki.

 

Pompka jest niezbędna, gdy dół zbiornika paliwa jest równo lub poniżej gaźnika.

Są pewnie jeszcze inne powody.

Pozdrawiam.

 

 

Ups. Nie zauważyłem, że odpowiedź już jest na następnej stronie.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...