michałek Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 KUpiłem niedawno silnik do yamahy dt 50 (powietrzak) i po podłączeniu modółu zapłonowego i cewki odpala mi za każdym razem do tyłu a na pych nie chce w ogóle odpalić więc nie wiem co jest nie tak.Z modółu wychodziły 4 kable białoczerwony i czarnoczerwony które podłączyłem bezpośrednio do silnika, pomarańczowy który poszedł do cewki oraz czarny na który dałem mase. Więć prosze o pomoc co możę być nie tak że niechce odpalić do przodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 albo zle podlaczony modol, albo zle ustawiony zaplon, albo cos ze skrzynia na odwrot zlozone :icon_twisted: . w sumie niezla beka jest jak sie ma moto ze wstecznymi biegami:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 slyszalem ze jazda na lewych obrotach jest bardzo niezdrowa i niepolecam tego na dluga mete;) przyczyna moze byc zbyt wczesny zaplon. zobacz jak to podlaczyles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 W sumie to w skrzyni biegów nie może być nić złożone żle bo by albo w ogóle nie trybił albo by złe jeżdził lecz zawsze doprzodu, natomiast jeśli bym modól zle podłączył to w ogóle by nie było iskry, więc zostaje coś pod magnetem tylko co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) mi sie wydaje ze ma zle ustawiony zaplon albo odwrotnie podlaczone kable od zaplonu Edytowane 29 Października 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Wszystko by było super gdyby nie to że w MX nie ma możliwosci przestawienia zapłonu.....przerywacz czy też impulsator sa zafiksowane na stałe za pomoca dwuch śrub....nie można przestawić zapłonu (no przynajmniej ja tak mam)....cholernie dziwną sprawe masz z tym silniczkiem :icon_twisted: a że się zapytam...jesteś w 180% pewien że on chodzi do tyłu a nie dobrze?:icon_razz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 no niestety lecz jedzie do tyłu mi :PA jak tam jest z tym zapłonem to nie mam pojęcia, może możńa w tym silniku przestawić całą podstawe zapłonu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Kolega mial w DT ten sam problem - przy odpalaniu lewe obroty. Jakis gosciu w Polsce zajmuje sie modulami (pewnie jeden z wielu) i kumpel kilkukrotnie wysylal do niego modul. Ten cos tam zmienial i odsylal. W koncu silnik zaczal chodzic do "przodu" , jednak maksymalnie wkrecal sie do 3,5kobr/min, po czym dlawil sie. Po podlaczeniu lampy stroboskopowej okazalo sie ze do tych 3500 zaplon byl OK, a po przekroczeniu zaczynaly sie wariacje. Po wymianie zespolu nadajacego impulsy maszynka wreszcie zaczela jezdzic.Kumpel ta DT wczesniej nie jezdzil. Kupil taki wlasnie ogryzek, przy ktorym pomysly co do naprawy sie skonczyly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 ja miałem taki sam problem, u mnie był źle podłączony moduł, ktoś pomylił kolory kabli i właśnie tak się działo, spróbuj podłączyć kable troche inaczej kabel co idzie do cewki zostaw i spróbuj jeszcze, możesz jeszcze sprawdzić klin na wale ale nie wydaje mi się żeby to był on, a jak nic z tych rzeczy nie pomoże to może być padnięty moduł ale to jest najmniej prawdopodobne, tak że wiesz spróbuj z tymi kablami pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 to widocznie przy tym twoim silniku jest zle ustawiony zapłon i przez to w nie właściwym momencie jest iskra musisz go sprawdzić pewno jest przestawiony albo złe podłączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 wez przeczytaj post forumowizcza "Jackuzy" a pozniej cos pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) w starszych motocyklach typu jawa zawsze było to spowodowane zle ustawionym zaplonem, wujek kuzyna, odpalił jawe 350 w gazaru, wbił jeden strzał ze sprzegła i lezy pod regałem w grazu, niezbyt przyjemne doswiadczenia :P :biggrin: Edytowane 29 Października 2006 przez motorzeszow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ten modól jest własciwy do tego motocykla?Jezeli jest ok zacznij sprawdzac od ustawienia koła zamachowego na wale, bardzo prawdopodobne ze sie przestawiło wzgledem wału a to powoduje przesuniecie zapłonu. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 A jak wrzucisz 1 i kopniesz to moto do przodu idzie czy do tyłu?? :icon_eek: :crossy: Bo jak kopniesz i wał w jedną strone obrócidz to chyba sam kierunku obrotu nie smienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Na 1 to nie kopnie.. Co najwyżej na luzie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.