Skocz do zawartości

Yamaha DT problem (jedzie mi do tyłu)


michałek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KUpiłem niedawno silnik do yamahy dt 50 (powietrzak) i po podłączeniu modółu zapłonowego i cewki odpala mi za każdym razem do tyłu a na pych nie chce w ogóle odpalić więc nie wiem co jest nie tak.

Z modółu wychodziły 4 kable białoczerwony i czarnoczerwony które podłączyłem bezpośrednio do silnika, pomarańczowy który poszedł do cewki oraz czarny na który dałem mase. Więć prosze o pomoc co możę być nie tak że niechce odpalić do przodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to w skrzyni biegów nie może być nić złożone żle bo by albo w ogóle nie trybił albo by złe jeżdził lecz zawsze doprzodu, natomiast jeśli bym modól zle podłączył to w ogóle by nie było iskry, więc zostaje coś pod magnetem tylko co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by było super gdyby nie to że w MX nie ma możliwosci przestawienia zapłonu.....przerywacz czy też impulsator sa zafiksowane na stałe za pomoca dwuch śrub....nie można przestawić zapłonu (no przynajmniej ja tak mam)....cholernie dziwną sprawe masz z tym silniczkiem :icon_twisted:

 

a że się zapytam...jesteś w 180% pewien że on chodzi do tyłu a nie dobrze?:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega mial w DT ten sam problem - przy odpalaniu lewe obroty. Jakis gosciu w Polsce zajmuje sie modulami (pewnie jeden z wielu) i kumpel kilkukrotnie wysylal do niego modul. Ten cos tam zmienial i odsylal. W koncu silnik zaczal chodzic do "przodu" , jednak maksymalnie wkrecal sie do 3,5kobr/min, po czym dlawil sie. Po podlaczeniu lampy stroboskopowej okazalo sie ze do tych 3500 zaplon byl OK, a po przekroczeniu zaczynaly sie wariacje. Po wymianie zespolu nadajacego impulsy maszynka wreszcie zaczela jezdzic.

Kumpel ta DT wczesniej nie jezdzil. Kupil taki wlasnie ogryzek, przy ktorym pomysly co do naprawy sie skonczyly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taki sam problem, u mnie był źle podłączony moduł, ktoś pomylił kolory kabli i właśnie tak się działo,

spróbuj podłączyć kable troche inaczej kabel co idzie do cewki zostaw i spróbuj jeszcze, możesz jeszcze sprawdzić klin na wale ale nie wydaje mi się żeby to był on, a jak nic z tych rzeczy nie pomoże to może być padnięty moduł ale to jest najmniej prawdopodobne, tak że wiesz spróbuj z tymi kablami

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w starszych motocyklach typu jawa zawsze było to spowodowane zle ustawionym zaplonem, wujek kuzyna, odpalił jawe 350 w gazaru, wbił jeden strzał ze sprzegła i lezy pod regałem w grazu, niezbyt przyjemne doswiadczenia :P :biggrin:

Edytowane przez motorzeszow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...