Emil2 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 (edytowane) Najpierw sie smieli z moich pomyslow a dzisiaj widze w Polandzie pucharowy sprzet z nowiutkim QuickShifterem :icon_mrgreen: wyscig zbrojen nigdy sie nie konczy :banghead: czekam na wrazenia z jazdy (bo nie uwierze, ze do przyszlego roku bedzie czekal sprzet i na ulicy nie zostanie nowa zabawka sprawdzona) - najchetniej oczywiscie sam bym sie przejechal bo TransLogic i sportowy rollgaz to glowne modyfikacje nad ktorymi sie zastanawiam (ew. jakis wydech+zebatki na poprawienie srednich obrotow) EDIT: jeszcze mnie zastanawia dlaczego TransLogic a nie QS podpiety do zamontowanego juz PCIII? (cena?) Edytowane 9 Października 2007 przez Emil2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 w sumie bardziej by sie oplacalo wrzucic modul zaplonowy i QS dynojeta, ale co tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Przyznać się Pucharowicze, kto skorzystał z zaproponowanego przez Suzuki pakietu specjalnego na lytra? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Przyznać się Pucharowicze, kto skorzystał z zaproponowanego przez Suzuki pakietu specjalnego na lytra? :buttrock:jakies geje tylko chyba :bigrazz: niejaki "Darecki" podobno łyknął "okazje" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Taa, niektórzy wpychają nam na siłe te paździerze :buttrock: i w kręgu halo warszawa jak i na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 witam panowie jestem zupełnym laikiem w wyścigach. mam kilka pytańco to znaczy maszyna przerobiona na STOCK???kupując seryjny motocykl co trzeba w nim wymienić żeby mieć szanse sie ścigać: owiewki torowe,zębatki, układ wydechowy, kupić PC, gumy....i co jeszcze??o co chodzi z tymi sprężynami i ustawianiem jakiś napięć??? ps. jakie sa średnie koszta aby zmodyfikować seryjny motocykl K6 600 do wyścigów średnio to kwota rzędu 5tys 10tys 15tys??? ps. ktoś napisałem w tym wątku że trzeba miec 100tys żeby po poważnej glebie startować nie chodziło o 10tyś??jak sie ma wykupione AC i ma sie wypadek to chyba można ściemnić ze sie jechalo ulica i PZU oddaje kase ktos to pratykował ps1. pozdrawiam i przepraszam za laikowe pytania?:crossy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 co to znaczy maszyna przerobiona na STOCK??? STOCK to inaczej motocykl seryjny, taki którym wyjeżdżasz z salonu dlatego też z tym przerabianiem na stocka to coś ci się po***ało. Przerobić można na SUPERSTOCK'a i takie przeróbki są określone w regulaminie. kupując seryjny motocykl co trzeba w nim wymienić żeby mieć szanse sie ścigać: owiewki torowe,zębatki, układ wydechowy, kupić PC, gumy....i co jeszcze?? Tra z tego co kojaże to dopiero chcesz zacząć zabawę, a w takim wypadku to daj se spokój z jakimikolwiek przeróbkami. Opony i wacha i jazda, ewentualnie możesz pomyśłeć o owiewkach torowych i tyle. Jak zaczniesz kręcić 1:45 to dopiero możesz zacząć myśleć o jakiś modyfikacjach. o co chodzi z tymi sprężynami i ustawianiem jakiś napięć??? odpowiednia regulacja zawieszenia do latania po torze. Jak przyjedziesz na Grandysów to chłopaki z Hyperpro Ci ustawią. ps. jakie sa średnie koszta aby zmodyfikować seryjny motocykl K6 600 do wyścigów średnio to kwota rzędu 5tys 10tys 15tys???Tak jak Ci pisałem wyżej, na początku daj se spokój z modyfikacjami: dobre opony to największa i na początku jedyna inwestycja jaka powinna Cię obchodzić. ps. ktoś napisałem w tym wątku że trzeba miec 100tys żeby po poważnej glebie startować nie chodziło o 10tyś?? Trochę bez sensu to pytanie, przecież gleba glebie nie równa. Można w wyniku gleby złamać klamkę sprzęgła a można złamać ramę... jak sie ma wykupione AC i ma sie wypadek to chyba można ściemnić ze sie jechalo ulica i PZU oddaje kase ktos to pratykował Tra no nie oczekuj że ktoś Ci będzie opisywał takie rzeczy na publicznym forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 dokladnie tak jak ci Śliwa pisze: opony, zawieszenie (regulacja), stalowy oplot na przod i paliwo... reszte lepiej przeznaczyc na WDK :icon_mrgreen: pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 stalowy oplot Ooo dokładnie to się opłaca założyć od razu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 pamętajcie tylko, że 15W50 ( już nie mówiąć o cośtamW60) nawet po rozgrzaniu będzię stawiał większy opór w układzie smarowania.... Ale będzie dawał mocniejszy film olejowy, odporniejszy na zerwanie :biggrin:. Ale ... są tez oleje 0W20 stosowane właśnie do sportu :biggrin:. Tylko kto tam patrzy na wytrzymałość ?? Zobaczcie do linka na opisy - mamy wybór od 20W60 do 0W20, z tym że w ostatnim przypadku chyba mało kto zastanawia się nad wytrzymałością silnika, a liczą się właśnie małe opory (adnotacja : "Do profesjonalnych zastosowań w sporcie samochodowym i tuningu, tam gdzie wymagane są oleje zapewniające maksymalną moc wyjściową: okrążenia kwalifikacyjne, wyścigi na 1/4 mili, wyścigi krótkodystansowe (sprint), wyścigi górskie" ). http://sklep.autofirmowe.pl/oleje_i_filtry...ynowe_1126.html Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 czyli wracajac do kwestii oleju w takim razie nalezy osrac ekstremalne rozwiazania i jezdzic na zalecalym dla naszej strefy klimatycznej 10w40. film olejowy powinien dac rade i mocy nie ubedzie :evil: no bo po co lac olej co bedzie zabieral moc jak z drugiej strony niektorzy pakuja tyle kasy zeby ta moc zwiekszyc? wiadomo ze torowki dostaja w pizdę i ze z wydatkami trza sie liczyc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) STOCK to inaczej motocykl seryjny, taki którym wyjeżdżasz z salonu dlatego też z tym przerabianiem na stocka to coś ci się po***ało. Przerobić można na SUPERSTOCK'a i takie przeróbki są określone w regulaminie. Tra z tego co kojaże to dopiero chcesz zacząć zabawę, a w takim wypadku to daj se spokój z jakimikolwiek przeróbkami. Opony i wacha i jazda, ewentualnie możesz pomyśłeć o owiewkach torowych i tyle. Jak zaczniesz kręcić 1:45 to dopiero możesz zacząć myśleć o jakiś modyfikacjach. odpowiednia regulacja zawieszenia do latania po torze. Jak przyjedziesz na Grandysów to chłopaki z Hyperpro Ci ustawią.Tak jak Ci pisałem wyżej, na początku daj se spokój z modyfikacjami: dobre opony to największa i na początku jedyna inwestycja jaka powinna Cię obchodzić. Trochę bez sensu to pytanie, przecież gleba glebie nie równa. Można w wyniku gleby złamać klamkę sprzęgła a można złamać ramę... Tra no nie oczekuj że ktoś Ci będzie opisywał takie rzeczy na publicznym forum... no bardzo bardzo dziekuję za wyczerpująco odpowiedz!!! owiewki torowe zakupie napewno, linki w oplocie również kapcie tez wiec tylko teraz zalezy wszystko odemnie czy ma sie talent i trochę zdolności czy nie:D ty Aruś ty z tym czasem to nie przesadzasz 1:45 to chyba twoja życiówka na dobrze przygotowanym motocyklu wiec jak zrobię 1:50 na seryjniaku + gumy i owiewki bez uk.wydechowego i innych pierduł waznych to chyba mogę sie brać za przeróbki!w gixer cup planuje wystartowac w 2009 wiec sezon 2008 to treningi i jeszcze raz treningi:D ps.jesli chodzi o paliwo to rozumiem że VP racing from shell:D Edytowane 3 Listopada 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 ty Aruś ty z tym czasem to nie przesadzasz 1:45 to chyba twoja życiówka na dobrze przygotowanym motocyklu No tak, ale 1:46 robiłem stockiem, także jak sam widzisz modyfikacje za grube tysiące złotych dały mi sekundę, poza tym to ja ważę 90 kg i więcej walę browarów niż faktycznie trenuję więc musiałem zainwestować trochę w kucyki coby mi inne 600tki nie odjeźdzały za bardzo :banghead: . Poza tym AFAIR Mikroszkopek stockową r6 zrobił 1:40 (jak się mylę to niech ktoś poprawi), także jak sam widzisz DA SIĘ :evil: wiec jak zrobię 1:50 na seryjniaku + gumy i owiewki bez uk.wydechowego i innych pierduł waznych to chyba mogę sie brać za przeróbki! Możesz od razu robić modyfikacje jakie tylko chcesz, przezież nikt Ci nie zabroni, prawda jest taka że i tak na początku ich nie będziesz wykorzystywał, dlatego lepiej wstrzymać się z wydatkami, które nic ci na początku nie dadzą, a uwierz że wydatków i tak będzie dużo: transport, nocleg, opłacenie treningów, części eksploatacyjne, dzwony, wóda, dziwki, koks, itp. itd. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 No tak, ale 1:46 robiłem stockiem, także jak sam widzisz modyfikacje za grube tysiące złotych dały mi sekundę, poza tym to ja ważę 90 kg i więcej walę browarów niż faktycznie trenuję więc musiałem zainwestować trochę w kucyki coby mi inne 600tki nie odjeźdzały za bardzo :D . Poza tym AFAIR Mikroszkopek stockową r6 zrobił 1:40 (jak się mylę to niech ktoś poprawi), także jak sam widzisz DA SIĘ ;) Możesz od razu robić modyfikacje jakie tylko chcesz, przezież nikt Ci nie zabroni, prawda jest taka że i tak na początku ich nie będziesz wykorzystywał, dlatego lepiej wstrzymać się z wydatkami, które nic ci na początku nie dadzą, a uwierz że wydatków i tak będzie dużo: transport, nocleg, opłacenie treningów, części eksploatacyjne, dzwony, wóda, dziwki, koks, itp. itd. :D kurde na stocku 1:46 a z modyfikacjami jak napisales zrobilem 1:45 chyba byles jeszcze pijany... ale tak poważnie 1sec TYLKO różnicy!! ok no to tylko kupic gumy owiewki oploty wache i jazda na tor sadze ze 1:50 -1:45 powinno mi sie udac wykrecic zobaczymy ale jak mowisz 1:46 to szacun pozdrawiam juz sie qrwa doczekac nie moge je**na zima!!!! masz racje motdyfikacje wieksze zrobie pozniej na sezon 2009 do gixer cup no na wóde pójdzie torche hmm mam żone i dziecko wiec te dwie ostatnie uzywki to odpadaja chyba ze bedzie duzo wódy:):D:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jeszcze nie wiesz na czym zabawa polega, a juz piszesz ze 1.50, 1.45 powinno ci sie udac zrobic :D Powodzenia! Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.