awful Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 witam Przypomnę sprawę. jakieś pół roku temu pytałem tutaj Was, czy będziecie chętni wypełnić mi pewien kwestionariusz do badań, do pracy magisterskiej.Studiuję psychologię na UG, rok ostatni- a ze pracę napisac trzeba- postanowiłem połączyć przyjemne z pożytecznym i to jest efekt mojego knucia... (wiem, miałem nadzieję,ze z częścią chociaz z Was spotkam się osobiście i wręczę karteczki do wypełnienia, niestety, pewne sploty okoliczności nie pozwoliły wybrac mi się nigdzie dalej w te wakacje :clap: - mam nadzieję nadrobić w przyszłe) Badanie ma na celu porównanie ludzi jeżdzących motocyklami z ludźmi nie jeżdzącymi :buttrock:.Tyle do oficjalnej częsci pracy. Nieoficjalnie(policzę sam sobie i tez tu wkleję) zrobię porównanie wewnętrzne- osób jezdzących na - sport/turystyk VS chopper/cruiser.(z tego powodu najchętniej będę widział osobny przemieszczające się tymi właśnie typami sprzętów, chociaż każdy motocyklista - motocyklstka będzie mile widziany/a w ogólnej częsci pracy). Potrzebuję ochotników. Badanie jest anonimowe, wynik ogólny podam zgodnie z obietnicą do wiadomości publicznej.Jeśli macie jakieś motonitki- będę baaardzo wdzięczny, gdyż jesli kobiet będzie zbyt mało- będę musiał je wykluczyć z badań,a szkoda by było. Formularz jest krótki- zajmie max pare minut. Chętnym wyślę go w formie pliku DOC. w pliku owym znajduje się 300 przymiotników - zadaniem Waszym bedzie: -przeczytać i zaznaczyć DOWOLNĄ ilość przymiotników, które Waszym zdaniem Was opisują. ( poprzez- wytłuszczenie lub zmianę koloru danego przymiotnika) -ponadto osobno- poproszę o: wiek, płeć, model motocykla i ilość sezonów na 2kółkach. Nie ma złych odpowiedzi,to nie jest konkurs, badanie będzie anonimowe, nikogo po nazwisku/nicku wytykac nie będę. Jeśli ktoś sobie zażyczy- będę mógł mu opisać jego prywatne wyniki- ale to nie w najblizszym czasie- magisterka jak zajac wieje ;(. z góry dziękuję i pozdrawiam zgłoszen