filipr Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Nie będzie się uginał i będzie stabilny. Większość stosuje właśnie tego typu stojaki. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Pomyłka w linku nr 2 była... Chodziło oczywiście o stojak pod lagi, a nie pod główkę ramy ;)W razie czego zdecyduję się raczej na stojak nr.2, ponieważ stojak z nr.1 nie ma gwarancji - przynajmniej taką informację otrzymałem od sklepu, który go sprzedaje. Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 To popatrz jeszcze na allegro - sprzedawca sellnet. Całkiem przyzwoite i za dobre pieniądze i sądzę że mają gwarancję.Ewentualnie bezpośrednio na stronie sellnet. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterQ Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ciekawi mnie jedynie czy będzie taki stojaczek pasował do XJ 600... Otóż rozstaw musiałby wynosić ok 25cm, ponieważ nie chcę, aby gumy (tam gdzie osadza się lagi) obcierały bądź dotykały tarczy hamulcowej i piasty, a jeśli rozstaw będzie mniejszy to jest to bardzo prawdopodobne. Również nie może być za duży rozstaw, ponieważ laga nie będzie dobrze osadzona i moto może się przewrócić...W popularnych stojakach zauważyłem, że są tylko 3 możliwości regulacji, więc manewru dużego nie ma... Cytuj Trzymam kciuki za Daniego Pedrosę i Mavericka Vinalesa w klasie MotoGP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 PeterQ - jeśli dobrze kojarzę, to właśnie te z sellnetu mają podany zakres regulacji. Albo zakres jest podany u nich na stronie albo na allegro.Te 3 otwory to tylko maksymalny rozstaw a możesz docisnąć trochę sprężyny. Poza tym stojaki są w kilku rozmiarach o ile dobrze kojarzę. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szatanica Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Hej, Czy ktoś z Was byłby tak uprzejmy i doradziłby mi, jaki podnośnik na tył do Yamahy MT07 zakupić? Potrzebuję takowy do czyszczenia smarowania łańcucha i na zimowanie (potencjalnie).Chwilowo wybrałam takie opcje: http://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-tyl-stojak-wzmacniany-1-i4428225612.htmlhttp://allegro.pl/stojak-podnosnik-motocyklowy-przod-tyl-uniwersalny-i4355542689.htmlhttp://allegro.pl/stojak-podnosnik-motocyklowy-tyl-10-lat-gw-3001v-i4389973210.html Jeśli macie jakieś uwagi do tego, chętnie się zapoznam. Z góry dzięki za wszelkie uwagi. Cytuj Złoty środek ludzie, bo inaczej idzie zwariować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) Osobiście wolę podnośniki pod rolki bo bezpieczniej na takim przepychać motocykl, ale wymaga dokupienia rolek i zamontowania ich w wahaczu.W linkach które dałaś masz cały przekrój dostępnych podnośników. Pierwszy to podnośnik z łapami pod wahacz, drugi to "uniwersalny" z uchwytami zarówno pod wahacz (pasują też pod lagi) jak i na rolki a ostatni to typowy podnośnik pod rolki. Sama się musisz zastanowić który typ podnośnika Cie interesuje.Z innych uwag - jak nie masz wprawy to nie próbuj sama stawiać motocykl na podnośniku. Zwłaszcza ten pod wahacz z miekkimi łapami wymaga by motocykl w trakcie podnoszenia stał stabilnie wyprostowany - ktoś lub coś go musi trzymać. Podnośnikiem pod rolki da się, z odrobiną wprawy zrobić to samemu na lekkim motocyklu. Edytowane 28 Lipca 2014 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Też obstawałbym przy wersji z rolkami na wahaczu. Poza zaletami jakie wymienił Bimbak, zawsze w razie tfu tfu szlifa rolki w jakimś stopniu ochronią wahacz. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Z tego co widzę po zdjęciach wahacz w MT-07 nie ma rolek więc albo jakaś rzeźba z dospawaniem ich albo stojak z "łapami". Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Miałem taki podnośnik, jak z pierwszego linku. Bez problemu podnosiłem na nim sam taką krowę, jaką była RF900 (jakieś 220kg). Robiłem to w ten sposób, że w motocyklu stojącym na stopce bocznej ustawiałem kierownicę na wprost, potem podjeżdżałem podnośnikiem pod wahacz, jedną ręką za uchwyt pasażera prostowałem motocykl do pozycji pionowej, trzymając motocykl w pionie, drugą ręką ustawiałem podnośnik pod wahaczem tak, żeby łapy dobrze chwyciły i na koniec naciskałem podnośnik aby podnieść motocykl (akurat moment dźwignięcia motocykla to pestka, leciutko idzie).Nie wiem, jak tam u Ciebie z siłą, ale jak nie masz jej za dużo to najgorszym momentem będzie trzymanie jedną ręką motocykla i celowanie podnośnikiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) faktycznie ... mt07 nie ma gwintu w wahaczu mino że mt09 ma. Myślałem że dali ten sam wahacz. Mniejsza o to - rynek zadbał już o właścicieli mt-07 Rolki wchodzą w śrubę/ośkę tynego koła.http://www.ebay.de/itm/NEW-R-G-Racing-Schwingen-Protektoren-Yamaha-MT-07-2014-Swingarm-Protectors-/111348805944 Co do stawiania samemu, to robię tak że stawiam podnośnik za motocykle, podnoszę motocykl do pionu. Przesuwam sięna jego tył nadal stojąc z boku i zakładam podnośnik pod rolki. Zapierając się o podnośnik tak by motocykl się nie przewrócił przechodzę za niego i podnoszę motocykl. Można podnieść go jedną ręką ale to już wymaga trochę siły. Najtrudniejsze jest niewywrócenie motocykla dlatego radzę poćwiczyć to z kimś kto pomoże asekurować i potrzyma motocykl. Nie radzę podnosić z bocznej nóżki bo motocykl może polecieć w drugą stronę. Edytowane 28 Lipca 2014 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 faktycznie ... mt07 nie ma gwintu w wahaczu mino że mt09 ma. Myślałem że dali ten sam wahacz. Mniejsza o to - rynek zadbał już o właścicieli mt-07 Rolki wchodzą w śrubę/ośkę tynego koła.http://www.ebay.de/itm/NEW-R-G-Racing-Schwingen-Protektoren-Yamaha-MT-07-2014-Swingarm-Protectors-/111348805944 Weź teraz zmień oponę :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Weź teraz zmień oponę :) Dlatego wg mnie w tym przypadku najlepszym wyborem będzie podnośnik pod wahacz z gumowymi łapami - nie porysuje wahacza, jak się odpowiednio ustawi rozstaw łap to motocykl będzie stał stabilnie :) Trzeba tylko wyćwiczyć technikę stawiania motocykla bez udziału drugiej osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Taki też nie jest głupim pomysłem, ale niestety znacznie droższym. http://imagizer.imageshack.us/a/img163/1864/bursigstnderohneadapter.jpgŁatwo można samemu podnieść samemu moto, oba koła mamy w górze i do tego nie przez osie, więc można ściągnąć koła :)W sellnet kosztował kiedyś około 600 PLN. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Albo wersja ekonomiczna, kiedyś w przypadku XT600 tak robiłem jak potrzebowałem odkręcić tylne koło, nie miałem stopki centralnej a podnośnik był za niski :D Pas ściągający transportowy, jedną stroną za tylny bagażnik motocykla (przykręcony do ramy), drugą stroną za stalową konstrukcję garażu i po ściągnięciu koło w górze :) Zrezygnowałem z tego jak raz mi puścił mechanizm ściągający i cały motocykl pierdyknął na ziemię, bez tylnego koła. Dobrze, że akurat nic przy nim nie robiłem. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.