simsonkr Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) Witam. Czy da sie jakoś przerobić gaźnik w simsonie, jest tam pełno jakby zaślepek w dziurkach. No i czytałem że dla silnika 50ccm najlepsze są gaźniki i gardzieli od 18 do 20 mm ja mam 60 więcv dałbym 19 żeby nie przesadzić ale jaki gaźnik ma takie wymiary, żeby tanio taki kupić. ale wolałbym przerobić ten ze simsona. Czy to sie opłaca?? Co przerobić w tym gaźniku?? 16N3-1 Edytowane 6 Października 2006 przez simsonkr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) 18mm max-ja tak kiedys miałem o bylo "fajnie" przy 60 z rozwiercanymi kanałami efekt niezły-ponad 80km/h.idziesz z gaznikiem do zakładu tokarskiego i ci rozwierca.ja w swoim miałem dysze 67. POZDRO Edytowane 6 Października 2006 przez Boczek013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Przerobienie silnika 2T to bardzo trudna sprawa trzba sie nprawdę na tym znać przeprowadzić odpowiednie pomiary i obliczenia a przedewszyskim przerobić silnik kompleksowo Jeżeli zmiana gardzieli gaźnika to także poszeżenie kanału i okienka ssącego (właściwie to przerobienie wszstkich okienek), zmiana kontów otwarcia okienek, zmniejszenie pojemności skrzyni korbowej, przerobienie tłumika, dostrojenie tłumika, dostrojenie długości całego kanału dolotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonkr Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 NO taaaaak i ze simsona 60ccm zrobić 15 konną bestję..... wiem o tym całym tuningu Tomasza Sałka i nawet wierze w to wszystko. badania dowodzą temu ze cylinder o pojemności 50 ccm ma mieć gaźnik od 18 do 20mm tylko chce wiedzieć czy ktoś to wypróbował bo chce być pewien czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Zrób 18mm na gaźniku i staw dysze tak jakz robił boczek013 i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 NO taaaaak i ze simsona 60ccm zrobić 15 konną bestję..... wiem o tym całym tuningu Tomasza Sałka i nawet wierze w to wszystko. badania dowodzą temu ze cylinder o pojemności 50 ccm ma mieć gaźnik od 18 do 20mm tylko chce wiedzieć czy ktoś to wypróbował bo chce być pewien czy wartoSkoro tak to życze wytrwałości w pracy no i oczywiście pełnego sukcesu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 zrobić się da. efekt będzie dobry, kiedy kanał ssący w cylindrze będzie taki sam jak w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) Przerobienie silnika 2T to bardzo trudna sprawa trzba sie nprawdę na tym znać przeprowadzić odpowiednie pomiary i obliczenia a przedewszyskim przerobić silnik kompleksowo Jeżeli zmiana gardzieli gaźnika to także poszeżenie kanału i okienka ssącego (właściwie to przerobienie wszstkich okienek), zmiana kontów otwarcia okienek, zmniejszenie pojemności skrzyni korbowej, przerobienie tłumika, dostrojenie tłumika, dostrojenie długości całego kanału dolotowego. Święte słowa :icon_mrgreen: http://mitglied.lycos.de/mofette15/vergas1.gif wzór do obliczania średnicy gaźnika, pojemność przyjąść w litrach, k-dla zwykłej 60 przyjmij 0,7-0,8 powierzcznia okna ssącego = 1,4 x pow przelotu gaźnika pow. okienek przelotowych = 1,2 x pow przelotu gaźnika pow. okna wydechowego= 1,7 x pow przelotu gaźnika pow przekroju kolanka = 2 x pow przelotu gaźnika oczywiście to nie wszystko żeby wykorzystać większy gaźnik :buttrock: przede wszystkim większa dysza główna Edytowane 7 Października 2006 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Panowie na dłurzsza mete to szkoda silnika bo w dupe dostaje ja w sezonie duzo jezdze i robie remont co sezon bez tuninguPozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No bo kolega Majsters51 ma racje kaźdy tuning (przeróbka) zmienia motor zmienia jego wytrzymałość np. ładując większy cylinder zwiększamy obciążenie wału korbowego itd. Wg mnie to albo jeździć na oryginale nic nie przerabianym albo jak przebiać to na hama wszystko aby było kompatybilne jak najbardziej do siebie. Fakt , że żywotność takie simzłoma się skróci się ale przez ten czas urzytkowania będzie się miało pewność, że wszystko działa tak należy. Wiem po sobie bo zaczołem niby tuningować teraz troche żałuje bo mozna było go albo zostawić tak jak fabryka dała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 jak chcesz gaznik rozwiercac to tez juz rozwierc cylinder tzn kanal ssacy na taki sam rozmiar jak gaznik ladnie wypoleruj pozniej kanaly pluczace tylko ich dokladnie nie poleruj ja mam taki cylinder na sprzedaz kanal ssacy 19mm i rozwiercone pluczace orginalna 50:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 I za chwile pojawi sie nowy temat => Simson nie chce palic :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 hehe samo to ze masz simsona schwalbe to respekt :D mialem go (patrz podpis, zdjecia) lecial mi 80km/h mial 3 biegi i ogolnie fajny motorek :) jak zrobisz mu cylek 70 to bedzie 100 szedl i bardzo to mu zywotnosci nie skroci bo znajomy mial i smigal ponad 3 lata i zawleczka mu wyleciala z tloka i zrysowalo cylinderek :)Ale ogolnie super furka :) daj zdjecia jak mozesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No zmienisz sam cylinder na 70 to juz bedzie szedl 100.do tego kosz sprzeglowy od s70 i masz 115 km\h rozwiercisz kanaly w 70cmm juz masz 120.zebata 17 zebow 130km\h noo i oczywiscie stozkowy filtr 140km\h plus super sporotowy wydech ktory sam mailem za 100 zl to razem daje 150km\h Chlopcy pomyslcie :) ehhhh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Albo zmien jeszcze karbowod wal tryby w skrzyni biegow i cylinder na 499ccm i wyjdzie ci GS500 <haha> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.