ildiavolo Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Siemano! Panowie mam pytanie. Dziś gdy jeździłem motocyklem (na 2 biegu) coś mi huknęło z tłumika, pomyślałem sobie że przypadek ale podczas dnia powtórzyło się to parę razy. Motocyklem jeżdżę niemal codziennie przebiegi między 10 a 100km/dzień i do tej pory mi się to nie zdarzyło. Co według was to może być? Czy mam się zacząć martwić, czy też poczekać z tym do "zimowego przeglądu"? Mój motocykl to 4-letni Suzuki DL 1000. Dzięki wszystkim którym będzie się chciało poświęcić parę minut na odpowiedź. Ja na mechanice motocyklowej nie znam się w ogóle, także w grę wchodzi tylko udanie się do serwisu. :) ZŁY BOB :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Wyreguluj zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 albo gaźnik. u mnie też strzelało po zamknięciu przepustnicy, jak moto leciało na biegu. po regulacji tylko troszkę "pierdzi", jeszcze ma zbyt ubogą mieszankę (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 mam podobny problem w dominatorze, jesli gwaltownie dodam gazu i potem zamkne gaz to strzela z wydechu i tez niewiem co to moze byc... moze to jest normalne??? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 uboga mieszanka przy zamkniętej przepustnicy. to samo miałem. dałem iglicę najwyżej jak się dało. pokręciłem śróbką od powietrza i po wielu próbach przeszło. nie jest idealnie, trochę sobie jeszcze pryka, ale jest już lepiej. zimą pobawię sie jeszcze z większą dyszą i wyreguluję zawory. nie wiem ile obecnie wykręcona jest śruba od powietrza, ale chyba ok. 3/4 obrotu. pobaw się YAGO gaźnikiem, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Yago, sprawdz szczelnosc rury wydechowej w miejscu laczenia z glowica - powinna byc tam podkladka azbestowo miedziana i powinna byc w dobrym stanie.Jezeli jest stara i zgnieciona, albo wogole jej tam nie ma to masz przedmuchy powietrza do glowicy i powod strzelania przy odjeciu gazu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) Mechanik ze mnie słaby, ale miałem podobny efekt w TDMie. I powodem była wydmuchana uszczelka w ukladzie wydechowym. Motocykl pierdział jak traktorek, a efekt uboczny to strzały przy odjęciu gazu. W TDMie kolektory wydechowe wprowadzone sa do takiej zbiorczej puszki i tam nie miałem uszczelki Edytowane 4 Października 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ildiavolo Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Czyli stawiać moto do serwisu czy mogę poczekać jeszcze ze 2 tygodnie (dopiero za 2 tyg będę w Polandii gdzie jak wiadomo serwis dużo tańszy niż w Austrii)?? Pzdr. :) ZŁY BOB :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) spoko. można z tym jeździć przez te 2 tyg. no chyba że to coś z zaworami by było, to raczej nie bardzo. ale to chyba nie zaworki. Edytowane 4 Października 2006 przez dono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerlok Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 a może to sam tłumik Ci się rozleciał w środku, mam CBR 1000F i wydech z rodziny HAND MADE :banghead: rozsypał się w środku i przy wysokich obrotach a później nagłym odjęciu gazu słychać jak strzela, ciekawe czy z komina widać ogień .... heheehhe.... efekt jest całkiem fajny tylko że ja mam świadomość że coś się rozwaliło wewnątrz tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Znam takich co to by się cieszyli jakby im w tłumiku strzelało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) a u mnie robi sie czasami taki "pffffffffff" z wydechu :banghead:- i tylko czasami -tzn jak dokrece do czerwonego na 1 i puszcze manetke gazu to przy jakichs 3-3,5 rpm potrafi puscic bąka :banghead: (takie "pfffffffffff"). Ale zaznaczam ze to sie udaje tak mi średnio - tzn raz na 10 :biggrin:. zaworki w normie, a gaźniki regulowane jakios w lipcu :biggrin:. Dodam że na filtrze K&N tego nie bylo :flesje:. Edytowane 9 Października 2006 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GediRS Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 hehe ja np to uwielbiam ... tylko u mnie w yamaszcze r6 mam caly tlumik DEVILA .... i mysle ze wlasnie tak powinno byc przy sportowym tlumiku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 hehe ja np to uwielbiam ... tylko u mnie w yamaszcze r6 mam caly tlumik DEVILA .... i mysle ze wlasnie tak powinno byc przy sportowym tlumiku :buttrock: jezeli dla Ciebie sportowy znaczy pusty to gratuluje... :) jak juz koledzy powiedzieli powodow moze byc kilka, zbyt uboga mieszanka - ale to powinienes odczuc, bo moto byloby bardziej mulaste i grzaloby sie bardziej, nieszczelny wydech w okolicy kolektora badz cos z zaworami wydechowymi, ale to raczej malo prawdopodobne. ja stawiam na wydech. jesli to jest ta przyczyna to jezdzic sie da, tylko trzeba umiejetnie gaz odpuszczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusta Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Powodem strzelania moga tez byc za niskie wolne obroty. Ja w moim Harleyu /Evo/ miale wolne ustawione na ok 900obr/min. Po zamknieciu gazu silnik strzelal w tlumik na kazdym biegu. Podwyzszylem obroty do ok 1000,jak instrukcja mowi, i strzelanie zniklo.Pzdr M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.