Skocz do zawartości

Szerlok

Forumowicze
  • Postów

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szerlok

  • Urodziny 12/18/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SZCZECIN

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI BANDIT 1200 N
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3578857
  • Strona www
    http://www.sadowski.inet.pl/

Osiągnięcia Szerlok

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Jazdy testowe nowym R1200GS w najbliższy czwartek 05.09.2013 od godziny 12:00 do 16:00. Zapraszamy! Rejestracja pod numerem telefonu 600 974 368Zapraszam Tomasz Sadowski BMW Motorrad Szczecin
  2. ten drugi motocyklista gadający do kamery razem z Madrianną to byłem ja. Dziękuję Wam wszystkim którzy przyszli oddać krew i wspierają naszą inicjatywę. Materiał w TVP3 to była lekka przesada, okrojono wszystko na maxa. W TVN24 niestety nie widziałem. Może ktoś to nagrał? Pozdrawiam.
  3. Witam wszystkich poszukiwaczy dobrego kasku dla siebie. Ponieważ jak każdy motocyklista byłem w podobnej sytuacji jak Wy postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. W moich poszukiwaniach oscylowałem w kwocie do 600zł. Kilka uwag na wstępie: 1. wszelkie opisane poniżej wrażenia są absolutnie obiektywne i każdy może mieć inne zdanie 2. jeśli nie stać Cię na nowy kask ze średniej półki, to kup używany, a nie wybieraj taniutkiego plastikowego garnka za 100zł, nawet stary i powycierany kask ale markowy zapewni Ci lepsze bezpieczeństwo 3. NIGDY nie kupuj kasku który nosi ślady uczestnictwa w wypadku!!!! 100% bezpieczeństwa jest gwarantowane do pierwszego uderzenia. 4. Jeśli nie masz wyjścia i wyboru kup za duży rozmiar, NIGDY za mały. Pianka wewnętrzna nie może być zciśnięta, najwyżej dołożysz piankę pod wkładkę. Udało mi się mieć na głowie w tym sezonie poniższe modele kasków. Szukałem czegoś co będzie mi pasowało i co nie zleci z głowy przy prędkościach powyżej 240km/h. Niestety i stety... zaczynałem sezon w SHOEI XR-1000, niestety z przyczyn finansowych musiałem go sprzedać, nie będę o nim pisał ponieważ jest to zupełnie inna półka i cenowa i jakościowa. Naprawdę trudno było cokolwiek dopasować do głowy mając chwilę wcześniej XR-1000 na głowie. Usłyszałem że Nitro to kaski angielskie robione na wzór SHOEI-a NITRO N610 oraz NITRO N800V oba kaski w zasadzie nie wiele się różnią, niższy model nieco głośniejszy ale za to 800tka ma system stabilizujący kask na głowie przy dużych prędkościach. Kaski dobrze wykonane, trochę cieżkie, ale złego słowa nie powiem. Miałem taż jeden z modeli NITRO 800 o jeden rozmiar za duży, okazyjnie kupiłem używany. Mam obwód głowy 59cm czyli zgodnie z wymiarówką L ale kask był XL. Niewielka różnica. AGV K-SERIES widząc na głowie Valentino Rossiego napis AGV pomyślałem żeby przekonać się co warta jest ta firma. Kupiłem nowego K-SERIES lekko powyżej 500zł. Pierwsze wrażenie odstraszające, skorupa jakby się miała rozpaść a wnętrze jakby przed chwilą pośpiesznie składane, dolna krawędź opatrzona wstrętną gumową taśmą. Tył kasku ocierał mi kołnierz kurtki i guma piszczała niemiłosiernie. Kask głośny, podwiewał od przodu. Wielkie rozczarowanie. UVEX FLASH Uvex, dobra niemiecka marka - pomyślałem. Faktycznie, nawet ta średnia półka okazała się całkiem fajna. Lekkość jaką się czuje z tym kaskiem na głowie jest nie do opisania. Jednak ma się wrażenie że od dołu nic nie ma. Podwiewa i jest głośno. Rewelacyjny wizjer. Ogólnie bez rewelacji. NOLAN N61 Przd laty miałem Nolana i kupiłem tego trochę w akcie desperacji, znowu nie miałem kasy, kupiłem używkę ale w b.dobrym stanie. Kask z dobrym nawiewem, szybko trochę za bardzo parująca ale bez przesady. Nie podwiewa od spodu, dobrze trzyma się na głowie przy dużych prędkościach. Mam go w tej chwili i uważam za naprawdę fajny kask. NITRO X512 - kask otwarty z szybą i daszkiem, na upalne dni postanowiłem spróbować coś otwartego. Ten model zwala z nóg. Dość długa szyba, daszek z wlotami powietrza dociska kask do łba. Naprawdę super kask w tej klasie. SHOEI XR-800 udało mi się okazyjnie kupić ten kask, nic nie wiem o nim, poza tym że firma przemawia sama za siebie. Gdy przetestuję to chętnie podziele się wrażeniami. Nie wiem czy ten model ma jakieś porównanie z XR-1000. Zobaczymy. nie piszcie odpowiedzi w stylu "co Ci tam podwiewa?pajacu, przecież mam taki kask i jest najlepszy" to moje subiektywne odczucia, wiadomo że każdemu producentowi zależy na jak najlepszej sprzedaży, niestety nie idzie to często razem z jakością. nie każdy kask który dla przykładu ma napis AGV to ten sam kask w którym jeździł Rossi :icon_mrgreen: warto jednak odłożyć więcej kasy i celować w przedziale powyżej 1000zł PAMIĘTAJ KASK MA URATOWAĆ CI ŻYCIE nie ważne czy będzie miał wzór malowania taki czy inny, koko-jumbo czy logo Red Bull, ma mieć atest!!! Pozdrawiam serdecznie
  4. no tak, dokładnie, gaźniki do czyszczenia i regulacji, pewnie dlatego zużycie paliwa było kosmiczne, a ciśnienie mierzone było po regulacji zaworów naprawdę bardzo dziękuję za profesjonalne info
  5. wyczytałem że różnica kompresji nie powinna przekraczać jednego bara, ale biorąc pod uwagę że ogólnie jest wysoka i że moto ma juz ładnych kilkanaście lat, przebieg ponad 50tys. (o ile jest prawdziwy) to nie jest tak źle. Myślę że należało by już przeskoczyć na olej syntetyczny 20W50 i będzie git.
  6. Witam wszystkich. Zgodnie z Waszymi wsazówkami zmierzyłem kompresję na cylindrach. Motocykl to Honda CBR 1000F SC21 z 1989roku. wynik to 14barów na trzech cylindrach, na drugim jest trochę ponad 12barów. Próba olejowa nic nie zmieniła. Znaczyny wyciek oleju powodowała uszczelka pod górną pokrywą silnika. Otwory w których znajdują się świece dosłownie wypełnione olejem! Świece wypalone na biało czyli zła mieszanka paliwowa. Zawory totalnie rozregulowane. To takie wyniki wstępnego przegladu technicznego silnika. Czy takie róznice ciśnienia na cylindrach są masakrycznie złe? Bardzo proszę o informację.
  7. zakładam że przez zimę posprawdzam co się da. tylko nie wiem co będzie jeśli się okaże że kompresja jest słaba na jednym z cylindrów. pierścienie wymieniać? czy to w ogóle ma sens? fakt że jeżdżę na tym na co mnie stać i nie powinienem marudzić, ale chciałbym zrobić wszystko żeby było bezpiecznie i żeby nie zniszczyć do reszty silnika. w końcu ludzie latają na o wiele starszych sprzętach....
  8. Nie. Sytuacja o której pisałęm ma miejsce tylko podczas gdy silnik jest zimny. Miałem wrażenie że to kwestia oleju. Bo kiedyś stan miałem bardzo niski i obroty spadły bardziej niż przy właściwym stanie olejowym. A może silnik jest już mocno zajeżdżony, nie znam historii tego motocykla. Może olej nie był zmieniany od dawna. Zużycie oleju jest kosmicznie duże. Nawet po zastosowaniu gęstrzego oleju.
  9. Super! dziękuję za info. bardzo cenne informacje, terz wiem co sprawdzać i gdzie szukać. jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam T.S.
  10. Problem dotyczy takiej to sytuacji, zimny silnik, wyjazd z garażu. Stawiam moto na bocznej stopce, przechył jest duży i silnik zaczyna zwalniać obroty. Poziom oleju jest właściwy. Czy to normalne?
  11. rocznik '89, to fakt... czytałem że nawala łańcuszek a jak dostanie olej to przestaje, ale problem w tym że mój przestał już przestawać i wali cały czas, może nie co mniej po kilku minutach pracy silnika, ale mimo wszystko to nie jest fajne. nie wiem czy możliwe żeby się łańcuszek rozsypał w końcu? a wtedy to juz katastrofa poczytałem podany wyżej temat, ciekawe! pytanie tylko czy zmieniać (przerabiać) napinacz ten który mam czy kupić nowy razem z łańcuszkiem bo w końcu ile wytrzyma ten który jest rozciągnięty, przebieg mam około 56tys km. o ile to jest faktyczny przebieg. czy napinacz w CBR 1000F jest taki sam jak w F2 CBR 600 itp. ???
  12. Mam pytanie. Honda CBR 1000F SC21 silnik nagrzany w normie, przejechane 20km do autostrady, prędkości max 140km/h bez przesadnego pałowania, na autostradzie przejechane 10km z prędkością 200-250km/h, temperatura bez zmian, zjazd z autostrady, znak stopu, ruszam a silnik szarpie i się dławi, po kilku chwilach jak wejdzie na obroty jest ok, później pracuje normalnie jakby nic się nie działo. Co należy sprawdzić? Świece, gaźniki? Paliwo raczej dobre, te same objawy przy max pełnym zbiorniku. Proszę o ewentualne uwagi.
  13. gdzieś kiedyś widziałem patent z mechanicznym napinaczem łańcuszka rozrządu czy ktoś wie coś na ten temat?
  14. REWELACJA!!! JEDYNE 249 €uro co stanowi 1/5 wartości mojego motocykla. SUPER!!!
  15. Witajcie. Czy istnieje coś takiego jak adapter (przejściówka) zmieniąjąca sposób mocowania kierownicy. Chciałbym zamontować prostą szeroką kierownicę do Hondy CBR 1000F SC21. Obecnie kierownica orginalna to dwie niezależna połówki. Czy istnieje taki patent? Gdzie to zdobyć? Odrazu zapytam o kierownicę? gdzie kupić? chciałbym prostą szeroką a'la street. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...