Skocz do zawartości

Wydech strzela :-(


ildiavolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano!

 

Panowie mam pytanie. Dziś gdy jeździłem motocyklem (na 2 biegu) coś mi huknęło z tłumika, pomyślałem sobie że przypadek ale podczas dnia powtórzyło się to parę razy. Motocyklem jeżdżę niemal codziennie przebiegi między 10 a 100km/dzień i do tej pory mi się to nie zdarzyło. Co według was to może być? Czy mam się zacząć martwić, czy też poczekać z tym do "zimowego przeglądu"? Mój motocykl to 4-letni Suzuki DL 1000.

 

Dzięki wszystkim którym będzie się chciało poświęcić parę minut na odpowiedź. Ja na mechanice motocyklowej nie znam się w ogóle, także w grę wchodzi tylko udanie się do serwisu.

 

:) ZŁY BOB :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uboga mieszanka przy zamkniętej przepustnicy. to samo miałem. dałem iglicę najwyżej jak się dało. pokręciłem śróbką od powietrza i po wielu próbach przeszło. nie jest idealnie, trochę sobie jeszcze pryka, ale jest już lepiej. zimą pobawię sie jeszcze z większą dyszą i wyreguluję zawory. nie wiem ile obecnie wykręcona jest śruba od powietrza, ale chyba ok. 3/4 obrotu. pobaw się YAGO gaźnikiem, powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yago, sprawdz szczelnosc rury wydechowej w miejscu laczenia z glowica - powinna byc tam podkladka azbestowo miedziana i powinna byc w dobrym stanie.

Jezeli jest stara i zgnieciona, albo wogole jej tam nie ma to masz przedmuchy powietrza do glowicy i powod strzelania przy odjeciu gazu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik ze mnie słaby, ale miałem podobny efekt w TDMie. I powodem była wydmuchana uszczelka w ukladzie wydechowym. Motocykl pierdział jak traktorek, a efekt uboczny to strzały przy odjęciu gazu.

 

 

W TDMie kolektory wydechowe wprowadzone sa do takiej zbiorczej puszki i tam nie miałem uszczelki

Edytowane przez MarianKa

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]