Kaze Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 full crossów Możesz mi wytłumaczyć co to takiego? Co to w ogóle jest? Bo ja znam crossówki a ten przedrostek "full" to chyba jakiś kolejny wymysł wywodzący sie z tego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Benek14 kdx sa na bazie kxa z 91 czyli takiego jak moj 93 to zupelnie inna ramaSory, powinienem inaczej ułożyć zdanie, tzn. rama KDXa z 93r, jest taka jak rama KXa (z 91r.) Możesz mi wytłumaczyć co to takiego? Co to w ogóle jest? Bo ja znam crossówki a ten przedrostek "full" to chyba jakiś kolejny wymysł wywodzący sie z tego forum.Lepiej brzmi, no i to "full" usłyszałem pierwszy raz na tym forum :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ja tez mowie FULL Crossow :biggrin: Tak sie jakos przyjelo i tyle. Co do DT to mi sie znudzila po jednym sezonie. Mocy troche ma - podjazdy niektore lykalem bez wiekszych problemow ale czesto brakuje mocy i tej agresywnej charakterystyki. Polecam KDX'a ;) POZDRO Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Poczytalem jeszcze troche o kosztach eksploatacji i YZ raczej odpada. No nie weim czy sa takie duze, pali tyle co exc 125 enduroguy'a a czesci sa dosyc tanie. Ja mialem pechowy sezon bo mialem duzo nie spodziewanych wydatkow np. tarcza hamulcowa. :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 to dlaczego jeszcze kmx ci sie nie znudził ?? a kto powiedzial ze mi sie nie znudził??!! nie dlugo przymierzam sie do zakupu takiej yz, a kmx jest bardzo dobry na poczatek zeby nabrac troche wprawy!!! :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 CRM ma inna rame niz CR ! i jestem o tym przekonany bo moj kolega ma crm a ja kiedys miałem cr i mam porównanie, ramy są tylko podobne z daleka, ale różnią się nieznacznie geometrią itd. Jak juz ktos wyzej napisał CRM i CR łączy jedynie podobna nazwa, nic wiecej...Jezeli mowa o enduro 125, to ja zdecydowanie polecam aprilie rx 125 która jest najlepsza wsrod tych crm, kdx, ts itp.Porównam np. RX z CRM:rx ma dwie chlodnice- crm jednąrx ma lepsze zawieszenie od crm rx ma większą moc (katalogowo 33km. crm 27km)rx waży kilka kg mniej Więc jesli autor tematu chce sobie kupić dobre i żywotne enduro, to w tym przedziale cenowym i w tej klasie zdecydowanie polecam RX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Silnik DT i CRM wmaga remontu co około 5 sezonów taaa, jak bedziesz jezdził 500 kilometrów to starczy i na 100 lat :biggrin: człowieku, lepiej bys mapisał że taka dt czy crm mocno eksploatowana wytrzyma 10 -15 tys bez remontu ... DT i CRM palą kolo 6l przy ostrej jezdzie w terenie raczej takiej srednio lajtowej w srednim terenie ;) ja bym brał rx-a albo kdx-a jesli masz zamiar jezdzic ostrzej ale w rozsadnych $ jesli troche bardziej lajtowo to dt bo wiele czesci jest duzo tanszych od wyżej wymienionych modeli SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietrach Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 No dzieki bardzo wszystkim Zwreyfikowaliscie troche moj punkt widzenia ale przynajmniej wiem juz dokladnie czego szukam: - Honda CRM- Aprilia RX- Kawasaki KDX Teraz tylko czekac na jakas fajna okazje :biggrin: PozdrawiamPietrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 jak na 1 motor polecam dt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 taaa, jak bedziesz jezdził 500 kilometrów to starczy i na 100 lat ;) człowieku, lepiej bys mapisał że taka dt czy crm mocno eksploatowana wytrzyma 10 -15 tys bez remontu ...raczej takiej srednio lajtowej w srednim terenie :P ja bym brał rx-a albo kdx-a jesli masz zamiar jezdzic ostrzej ale w rozsadnych $ jesli troche bardziej lajtowo to dt bo wiele czesci jest duzo tanszych od wyżej wymienionych modelimiałem MTX i uwazam ze jest badzo podobny do DT i jezdziłem nim bardzo duzo i ostro bo jezdziłem tylko po torze 4h na tydzien (nie pracowałem, mało moto paliło jednym słowem to były piękne czasu kiedy miałem czas :biggrin: ) i tak 3 lata po remoncie. Teraz ten MTX stoi u mnie w piwnicy (6 rok po remoncie) i sie swietnie ma bo co weekend moj ojciec gdizes w teren na wycieczke nim skoczy i absolutnie sie na remont NIE zanosi. Pozatym ty liczysz na km przejechane a ja na sezony, baki i motogodziny. Nigdy w zadnym motocyklu nie miałem licznika i dawniej jezdziłem tylko po torze. http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) jesli 4 H tygodniowo na moto to dla Ciebie bardzo dużo to może wytrzyma te "kilka sezonów" ;) dla mnie 4H w tygodniu to duży niedosyt ale ostatnio niestety na tylko tyle (albo i mniej) wystarcza mi czasu ... :biggrin: Pozatym ty liczysz na km przejechane a ja na sezony, baki i motogodziny. Nigdy w zadnym motocyklu nie miałem licznika i dawniej jezdziłem tylko po torze. dla mnie miara "sezon" a liczba km / motogodzin / litrów to zupełnie co innego ... pojęcie "sezon" nie jest miarodajne jak dla mnie Edytowane 17 Września 2006 przez robak SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) ale ostatnio niestety na tylko tyle (albo i mniej) wystarcza mi czasu ... :crossy: dla mnie miara "sezon" a liczba km / motogodzin / litrów to zupełnie co innego ... pojęcie "sezon" nie jest miarodajne jak dla mnieCo do braku czasu to widze ze sie rozumiemy :P sprawa wyglada tak ze Ty jezdzisz na moto którym mozna 2 razy ziemie okrązyc i nie bedzie jeszcze 600 wymagała remontu :crossy: Ja natomiast zyje od dłóższego czasu w swiecie motogodzin które bardzo ale to bardzo szybko uciekają ;) cross=> 40h+tłok=remont (mowa o amatorszczyznie) :biggrin: czyli po Twojemu max 1500km na jednym tłoku :crossy: wiec dla mnei miara na kilometry stała sie mało precyzyjna. 4h tygodniowo nie licząc dojazdów 8km na tor tylko samej jazdy to bardzo duzo :crossy: 30 min ciągłej jazdy po torze powoduje wmuszoną przerwe przynajmniej 30 min itp. czyli dwie jazdy w tygodniu to były po 2h tyrania a z dojazdami i jakimiś tam małymi traskam i to było jakies 7h tygodniowo :crossy: Edytowane 17 Września 2006 przez Gawron http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Żeby w 250 2T wymieniać co 40mth tłok to ogromna przesada, tyle to przy amatorskiej jeździe wymienia sie w 125. Albo jeździsz jak Carmichael i niemiłosiernie pałujesz ćwiartke albo piszesz pierdoły chociaż bardziej wierze w to drugie. No chyba że lubisz sie bawić w wymiane tłoczków i dla zabawy wymieniasz co 40mth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Żeby w 250 2T wymieniać co 40mth tłok to ogromna przesada, tyle to przy amatorskiej jeździe wymienia sie w 125. Albo jeździsz jak Carmichael i niemiłosiernie pałujesz ćwiartke albo piszesz pierdoły chociaż bardziej wierze w to drugie. No chyba że lubisz sie bawić w wymiane tłoczków i dla zabawy wymieniasz co 40mth.dzis mierzyłem tłoka starego i nowego :P wiesz jaka jest pomiedzy nimi roznica wymiarów?? :crossy:tłok wyjęty: 67.39mm a nowy 67.47 to daje nam roznice 8 setek czyli 0.08mmWymiar tłoka selekcji A: 67.44 a D: własnie 67.47 Reasumując róznica pomiedzy (nowymi tłokami) selekcją A a D jest 0,03mm a roznica u mnie pomiedzy selekcją C (czyli tłokiem wyjętym) a nowym z D jest 0,08mm czyli o 0,05mm wieksza a powinna być 0,01mm :crossy: poniewaz przy nicasilu luz pomiedzy tłokiem a cylindrem ma być 0,05mm a extremalny luz to 0.1mm... Jak jestes sprytny to łatwo policzysz ze tłok po 40h w fullu nadaje sie do smietnika ;) tok mający luz 0,1mm przekrzywia sie w chwili gdy idze do góry i niszczy powłokę nicasilu przy kanale wydechowym (oczywiscie to długotrwały proces) a w ten sposób bardzo łatwo w 2 sezony zrobic z selekcji A selekcje D. Rozumiem jak byś mi to napisał w chwili jak bym Ci napisał ze zmieniam tłoka tak jak to producent zalecił co 8 moto/h :crossy: Serio to nie ściema 8h!! :biggrin: Pozatym miałem znajomego co jezdził na KX 250 z 92 (teraz ma EXC 450) i tez twierdził ze tłoka to wystarczy co ok 100h zmienic :crossy: przy 60h tłok pękł (ukruszył się) robiąc tak wielkie zniszczenia w silniku ze naprawa była nieopłacalna. A co do tego co KWAS napisał owszem ramy te napewno roznia sie konrami chocby nawet główki ale to norma bo np KTM SX a EXC maja dokładnie tą samą rame tylko kont główki jest inny. Pozatym to są te same ramy. :crossy: Edytowane 17 Września 2006 przez Gawron http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 sprawa wyglada tak ze Ty jezdzisz na moto którym mozna 2 razy ziemie okrązyc i nie bedzie jeszcze 600 wymagała remontuXR-ą okrążyć ziemię ? :biggrin: ona się tak nadaje do podróży jak ja do baletu :P a z lekcji georgafi pamietam, że równik ma 40 tys km a więc akurat tyle żeby XR-a domagała się nowego tłoka ... 4h tygodniowo nie licząc dojazdów 8km na tor tylko samej jazdy to bardzo duzo 30 min ciągłej jazdy po torze powoduje wmuszoną przerwe przynajmniej 30 min itp. czyli dwie jazdy w tygodniu to były po 2h tyrania a z dojazdami i jakimiś tam małymi traskam i to było jakies 7h tygodniowotroche dziwne te obliczenia (może przez to że jest późno) ... nie chce mi sie w to zagłębiać - ide spać ;) ale fakt faktem jazda na torze męczy bardziej niż w lesie SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi