rumburak Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 witam,mam wielka ochote wejsc w swiat off-road i na razie pojecie zadne w temacie crossow.budzet sredni :) ja to zwykle bywa, ale kilka pytan mam!!!.zaczne od silnikow.kupa crossow jezdzi na 2suwach.i nie wiem czy warto 2suw ,czy jednak poszukac 4suwa.jakie plusy i minusy kazdego rozwiazania?druga sprawa to budzet ok 5 tysiecy....mozna cos z tym zrobic?wiadomo ze crossy moga zazwyczaj sa jezdzone w roznorakich warunkach i raczej na gornym progu obrotomierza... :clap: i trzecia sprawa jakie sprzety sa najbardzie popularne zeby dostep do czesci byl jakis!!!!ostatnia sprawa to pojemnosci.lepiej zaczac od jakiejs 125 lub 250 czy mozna wiecej?jakis czas juz jezdze i nie chce kupic czego co po miesiacu bedzie denerwowalo brakiem mocy.czekam na jakies opinie ewentualnie linki do takich tematow bo pewnie byly poruszane juz nie raz.pozdry ze slonecznej hiszpanii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Hehe :) Pytania jak zawsze... No wiec... Za tyle kasy nie wiem czy ci sie uda cos porzadnego na tor w 4t kupic :-( wiec rozgladalbym sie za czyms 2t. Jednak na utrzymanie 2t trzeba miec kasy :-/ Tlok co jakis czas, naped, opony itp... Przeczytaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...rzymanie+crossa Co do sprzetow to oczywiscie znane wszystkim na 4um: Yamaha YZ, Honda CR, Suzuki RM, Kawaski KX, KTM SX i to raczej tyle. Wybor nalezy do ciebie ale nie radze ci brac 250 w 2t chyba ze naprawde uwazasz ze sobie z nim pradzisz, przyklad: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127136671 I tutaj link do podobnego tematu: http://forum.motocyklistow.pl/Doradzcie-pr...pic-t54219.html To tyle mojego wykladu czekam na opinie innych :clap: POZDRO Edytowane 11 Września 2006 przez Soku11 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 dzieki za pomoc,raczej sprawa na przyszly sezon oczywiscie ale mimo wszystko chce sie rozejrzec w temacie...,na razie teoria i gromadzenie funduszy...jedna jeszcze s`rawa....odnosze sluszne wrazenie ze jednak w przypadku crossow ilosc ´´min´´ ktore sie na allegro moga pojawic bedzie spora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 naped, opony itp... Jeśli do 4t nie trzeba kupować opon i napędu co jakiś czas to ja zaraz lece sprzedac swojego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 O 4 paku mozsz zapomniec za taka kase przygotuj sie lepiej na 2 t.Teraz tylko zadaj sobie pytanie jak sa rozwiniete twoje umiejetnosci motocyklowe i na jaka pojemnosc mozesz wsiasc i sie nie ...!pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) O 4 paku mozsz zapomniec za taka kase przygotuj sie lepiej na 2 t.Teraz tylko zadaj sobie pytanie jak sa rozwiniete twoje umiejetnosci motocyklowe i na jaka pojemnosc mozesz wsiasc i sie nie ...!pozdr.no ty chyba zes troche przesadzil z pojemnoscia..................... :) Edytowane 12 Września 2006 przez żubr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf_go Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego... O czym ty mówisz ?????? Jeśli to nie jest odnośnie jakiegoś konkretnego modelu to mam pytanie czy kiedyś jeździłaś lub widziałeś jak jeździ 4t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Widze ze kolega baklazan coś źle usłyszał od kolegów na podwórku o 2t i 4t :)według mnie to 2t bardziej nadaje sie na tor, a 4t do lasu, w błoto itp bo ma bardzo duzy moment obrotowy, no ale to tylko moje skromne zdanie :clap: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego... :biggrin: :clap: :biggrin: :clap: :biggrin: :) :) :) Jaja jak berety!! :D ludzie co wy piszecie!! Jezeli juz robić taki głupi podział to 2T tor a 4T las i dalsze szlaki. http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 no ty chyba zes troche przesadzil z pojemnoscia..................... :) Wcale że nie a w ... mialem na mysli wywalić się :biggrin:pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 pojedź po głębokim błocie 4t, momentalnie sie wkopiesz a lekkim 2t przejedziesz bez problemu ''nad'' błotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego...pojedź po głębokim błocie 4t, momentalnie sie wkopiesz a lekkim 2t przejedziesz bez problemu ''nad'' błotemnie no ku*wa pierwszego posta zignorowalem( dziwie sie ze w ogole ktos odpisal w tym temacie no ale mniejsza z tym) wyraznie dali ci do zrozumienia ze piszez mega BZDURY od ktorych mozna zaczac sra* na lezaco, a ty dalej popierasz swoja teze... ale widac czytanie ze zrozumieniem w polsce nadal stoi na niskim poziomie, pomysl dwa razy zanim cos napiszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Pomyśl !! Przecież 2t ma wielkie obroty !! 4T ma duzy moment przy malych obrotach !! Czyli 4t przejedziesz przez bloto bez problemu bo kolo bedzie sie powoli krecic , a 2t musisz krecic prawie na max czyli tak 8-9 tys obr czyli duze obroty i w grzazkim blocie napewno sie zakopiesz i nie wyjedziesz WIeC POMYSL ZaNIM Cos NAPISZESZ !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Piaskownica tak to określe , takie bzdury piszecie, to zależy od tego na czym mu się lepiej jeździ a nie że 2t na tor a 4t do lasu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi