Skocz do zawartości

2T czy 4T ????


Rekomendowane odpowiedzi

witam,mam wielka ochote wejsc w swiat off-road i na razie pojecie zadne w temacie crossow.budzet sredni :) ja to zwykle bywa, ale kilka pytan mam!!!.zaczne od silnikow.kupa crossow jezdzi na 2suwach.i nie wiem czy warto 2suw ,czy jednak poszukac 4suwa.jakie plusy i minusy kazdego rozwiazania?druga sprawa to budzet ok 5 tysiecy....mozna cos z tym zrobic?wiadomo ze crossy moga zazwyczaj sa jezdzone w roznorakich warunkach i raczej na gornym progu obrotomierza... :clap: i trzecia sprawa jakie sprzety sa najbardzie popularne zeby dostep do czesci byl jakis!!!!ostatnia sprawa to pojemnosci.lepiej zaczac od jakiejs 125 lub 250 czy mozna wiecej?jakis czas juz jezdze i nie chce kupic czego co po miesiacu bedzie denerwowalo brakiem mocy.czekam na jakies opinie ewentualnie linki do takich tematow bo pewnie byly poruszane juz nie raz.pozdry ze slonecznej hiszpanii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe :) Pytania jak zawsze... No wiec... Za tyle kasy nie wiem czy ci sie uda cos porzadnego na tor w 4t kupic :-( wiec rozgladalbym sie za czyms 2t. Jednak na utrzymanie 2t trzeba miec kasy :-/ Tlok co jakis czas, naped, opony itp... Przeczytaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...rzymanie+crossa

 

Co do sprzetow to oczywiscie znane wszystkim na 4um: Yamaha YZ, Honda CR, Suzuki RM, Kawaski KX, KTM SX i to raczej tyle. Wybor nalezy do ciebie ale nie radze ci brac 250 w 2t chyba ze naprawde uwazasz ze sobie z nim pradzisz, przyklad: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127136671

 

I tutaj link do podobnego tematu: http://forum.motocyklistow.pl/Doradzcie-pr...pic-t54219.html

 

To tyle mojego wykladu czekam na opinie innych :clap: POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc,raczej sprawa na przyszly sezon oczywiscie ale mimo wszystko chce sie rozejrzec w temacie...,na razie teoria i gromadzenie funduszy...jedna jeszcze s`rawa....odnosze sluszne wrazenie ze jednak w przypadku crossow ilosc ´´min´´ ktore sie na allegro moga pojawic bedzie spora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 4 paku mozsz zapomniec za taka kase przygotuj sie lepiej na 2 t.

Teraz tylko zadaj sobie pytanie jak sa rozwiniete twoje umiejetnosci motocyklowe i na jaka pojemnosc mozesz wsiasc i sie nie ...!

pozdr.

no ty chyba zes troche przesadzil z pojemnoscia..................... :)

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego...

 

O czym ty mówisz ?????? Jeśli to nie jest odnośnie jakiegoś konkretnego modelu to mam pytanie czy kiedyś jeździłaś lub widziałeś jak jeździ 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze kolega baklazan coś źle usłyszał od kolegów na podwórku o 2t i 4t :)

według mnie to 2t bardziej nadaje sie na tor, a 4t do lasu, w błoto itp bo ma bardzo duzy moment obrotowy, no ale to tylko moje skromne zdanie :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego...

:biggrin: :clap: :biggrin: :clap: :biggrin: :) :) :) Jaja jak berety!! :D ludzie co wy piszecie!!

Jezeli juz robić taki głupi podział to 2T tor a 4T las i dalsze szlaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekkie 2t jest extra w las bloto tzn mordowanine blotna...mocy w takie tereny starczy.. 4t z kolei sie w to nie nadaje, za niski moment od razu sie zakopuje no i ciezkie sa...co innego tor szutry czy cos takiego...
pojedź po głębokim błocie 4t, momentalnie sie wkopiesz a lekkim 2t przejedziesz bez problemu ''nad'' błotem

nie no ku*wa pierwszego posta zignorowalem( dziwie sie ze w ogole ktos odpisal w tym temacie no ale mniejsza z tym) wyraznie dali ci do zrozumienia ze piszez mega BZDURY od ktorych mozna zaczac sra* na lezaco, a ty dalej popierasz swoja teze... ale widac czytanie ze zrozumieniem w polsce nadal stoi na niskim poziomie, pomysl dwa razy zanim cos napiszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl !! Przecież 2t ma wielkie obroty !! 4T ma duzy moment przy malych obrotach !! Czyli 4t przejedziesz przez bloto bez problemu bo kolo bedzie sie powoli krecic , a 2t musisz krecic prawie na max czyli tak 8-9 tys obr czyli duze obroty i w grzazkim blocie napewno sie zakopiesz i nie wyjedziesz WIeC POMYSL ZaNIM Cos NAPISZESZ !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...