explOsive Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 W DR raczej nie ma nicasilu bo to nie jest wyżyłowana jednostka... po pierwsze niewiem czy zrobi ci ktos w ogóle szlif bo cylinder jest aluminiowy a jak zlozysz to, to i tak nie bedzie jezdzic bo bedzie tlok aluminium i cylinder aluminium a tak byc nie moze :) na tlokach nie ma nicasilu... jaka jest roznica miedzy oryg cyl a dokupionym ? zalezy gdzie i jaki dokupisz...Korba ok 200złTłok 200-400złŁożyska 20-40zl sztNicasil od 600złTuleja od 350złWał to myśle ze kolo 1000zł...Mam przez to rozumieć że korba 200zł a założenie jest na wał i wyważenie go 800zł? Czy mialeś na myśli nowy wał? no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :(Ja to bez licznika wiem ile zrobiłem kilometrów :lalag: (tyle lat po lesie ze wiem co gdzie i ile) A docierać to styka 500km ale dobrze.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 E napewno nowy tysiąc,jak nie masz licznika to licz na baki jak w wyczynie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :banghead: Ja jak docierałem to czułem ze pełną moc miał dopiero po 1200km.... Po 500km jezdzil ale jeszcze nie idealnie z tym ze ja docierałem bardzo delikatnie :icon_razz: (delikatnie w oryginalnym sensie a nie odwrotnym :biggrin: ) Mam przez to rozumieć że korba 200zł a założenie jest na wał i wyważenie go 800zł? Czy mialeś na myśli nowy wał? Ja to bez licznika wiem ile zrobiłem kilometrów :flesje: (tyle lat po lesie ze wiem co gdzie i ile) A docierać to styka 500km ale dobrze.Pozdro to co pisałem 1000zł to nowy wał kompletny, a 200zł kosztuje sama korba w sklepie :buttrock: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mam pytanei jakie sa blokady jeszcez w kmxie oprocz blokady 6 biegu ??Rozkrecilem tlumik i w koncowce byla taka rurka z włokna szklanego Jest jesczez jakas blokada w dyfuzorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
explOsive Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 gdzie moge kupic same perscienie do kmx-a? ja nigdzie nie moge znalesc pomocy! jak wstawic zdjecie bo mam pytanie w sprawie tej gwizdki (6 bieg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mam pytanei jakie sa blokady jeszcez w kmxie oprocz blokady 6 biegu ??Rozkrecilem tlumik i w koncowce byla taka rurka z włokna szklanego Jest jesczez jakas blokada w dyfuzorze ? Jest w dyfuzorze, jak zdejmiesz tłumik to jak spojrzysz w kolanko to bedziesz widzał zwężke na chyba 2 lub 3 spawach. Należy wyłamać! Następnie Black Box- jeśli Ci kręci do jakiś 8tys to masz z niemcowni i tam blokuja na blackboxach, należy albo zmostkować albo poprostu odpiąć to urządzenie od akumulatora. Jeszcze w gaźniku chyba jest blokada ale to już wszystko pisze na www.kmx125.de a że ja tam nic nie mialem w gaźniku to nawet nie chcialo mi sie tłumaczyć. Ale tam pisze że jakaś zwężko-zasłonka. Hmm co jeszcze. To chyba wszystko. A i zobacz w krućcu czy nie ma jakiejś zasłony na membrany. To tyle co pamiętam ale to chyba wszystko. Jak mi się coś przypomni to napiszę. Pamiętaj żeby po odblokowaniu ustawić odpowiednią ilość oleju. Nic juz przy gaźniku się nie grzebie. Tylko olej-wg tego wskaźnika http://www.bikepics.com/pictures/792512/ Co do pierścieni: proszę tu jest strona należy wziąć telefon w rękę i zadzwonić, o ile dobrze pamiętam to mój dziadek dorabiał tam pierścienie do jakiejś maszyny i maszyna do dziś jeździ! http://www.pierscienie-tlokowe.pl/ Zdjęcie wgraj na jakiś serwer może być bikepics.com albo fotosik. i wklej tu poprostu link a wejdziemy i zobaczymy to zdjecie. A jaki jest problem z tą gwiazdką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Cześć mam taki problem, wymontowałem przednie koło bo były luzy na łożyskach. Później jednak okazało się że to nie luzy na łożyskach tylko źle dobrane łożyska dokładnie średnica wewnętrzna. Jak sie potem dowiedziałem poprzedni właściciel przez to kupił łożyska ze złą średnica ponieważ nie ma łożyska 35x12x10, i mój wniosek jest taki że coś tu jest za bardzo pokombinowane. Przez to mam takie pytanie do was czy jak ktoś rozbierał przednie koło to tulejka wchodzi do łożysk czy może znajduje się między łożyskami ( ma większą średnice i nie wylatuje) ?Bo uważam że ktoś wrzucił taka tulejkę jak mu pasowała (nie orginalną ) a potem dobrał mniej więcej łożyska i wyszło to co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 tilejka nie wchodzi w lozyska z tego co pamietam a ja ostatnio wymienialem lozyska to mozna bylo takie dobrac w tazdym sklepie z lozyskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Tylko olej-wg tego wskaźnika http://www.bikepics.com/pictures/792512/ no to dziwna sprawa gdyż ja miałem odwrotnie niż na tym rysunku .i na logike brać im bardziej się go kręci tym powinien więcej oleju dostać , a według tego schematu zmniejszamy dawke oleju :icon_eek: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) tulejka która jest w piaście znajduje sie pomiędzy łożyskami, ja zmieniałem z przodu łozyska. O ile dobrze pamiętam to rozmiar był.. a jak nie to ten uszczelniacz na łożyska czyli simmering zmień bo łożysko może bardziej wystawać bądź bardziej iść w stronę piasty, czyli grubsze lub chudsze, ale wtedy simmering musisz pod to dobrać, bo o ile pamiętam to z przodu były simmeringi? Z tyłu napewno! Wiem że miałem problem z obustronnie krytymi łożyskami. I musiałem czekać. Wracając do tulejki tak jak powiedziałem jest ona pomiędzy łożyskami i ma ona delikatny luz tzn lekko sobie lata. Następnie jest jeszcze pomiędzy lagą a kołem też tulejka. Ona bodajże nie wchodzi w łozysko. Radzę wszystko zrobić tak jak oryginalnie i będzie git. Jeśli nadal coś niezrozumiale napisałem to napisz :icon_eek: Enduromaster w tej samej chwili post wpisaliśmy Otóż na logikę biorąc to linka się bardziej naciąga wg schematu. Czyli skoro się naciąga to tak jak z gazem im bardziej ciągniesz tym... No i 2 logika to że to oznaczenie jest po to jak wychodzi zablokowany kmx i coś by się stało to się reguluje wg tego oznacznika. Nie wiem ja przestawilem wg tego schematu na odblokowany i miałem piękna świece. Nie kopcił mocno ani nic. Edytowane 22 Stycznia 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Panowie a jak z nowymi i uzywanymi czesciami do KMXów? bo słyszałem ze jest bardzo mało czesci do tego motocykla,to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Czesci moze i mało ale nie są potrzebne ;) a tak naprawde ja nie miałem problemu z zadnymi czesciami :) Co do tych lozysk w przednim kole to wymieniałem, i ta tulejka jest miedzy lozyskami, a lozyska obustronnie kryte kupiłem w hurtowni lozysk bez problemu ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Sprawa się wyjaśnił ktoś coś robił z piastą ponieważ jej średnica wewnętrzna od jednej strony jest jakoś „dziwnie” poszerzona. Przez to nie mogłem dobrać jednego łożyska bo nie robią o takich wymiarach.No cóż teraz to do tokarza żeby dorobił opaskę i wkładać łożysko. Ps. Z przodu na pewno nie ma simeringów http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/KMX-Einzeln/Lager2.jpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) Otóż na logikę biorąc to linka się bardziej naciąga wg schematu. Czyli skoro się naciąga to tak jak z gazem im bardziej ciągniesz tym... no otóż i więc jeszcze raz przemyśl to dokładniej , wtedy zauważysz że jest odwrotnie niż na schemacie ....ustawiając według schematu zakręcasz "korek" :] a to że nie kopcił to może świadczyć tylko o tym że miał mało oleju :icon_eek: Edytowane 22 Stycznia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.