Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DR raczej nie ma nicasilu bo to nie jest wyżyłowana jednostka... po pierwsze niewiem czy zrobi ci ktos w ogóle szlif bo cylinder jest aluminiowy a jak zlozysz to, to i tak nie bedzie jezdzic bo bedzie tlok aluminium i cylinder aluminium a tak byc nie moze :) na tlokach nie ma nicasilu... jaka jest roznica miedzy oryg cyl a dokupionym ? zalezy gdzie i jaki dokupisz...

Korba ok 200zł

Tłok 200-400zł

Łożyska 20-40zl szt

Nicasil od 600zł

Tuleja od 350zł

Wał to myśle ze kolo 1000zł...

Mam przez to rozumieć że korba 200zł a założenie jest na wał i wyważenie go 800zł? Czy mialeś na myśli nowy wał?

 

no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :(

Ja to bez licznika wiem ile zrobiłem kilometrów :lalag: (tyle lat po lesie ze wiem co gdzie i ile) A docierać to styka 500km ale dobrze.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :banghead:

 

Ja jak docierałem to czułem ze pełną moc miał dopiero po 1200km.... Po 500km jezdzil ale jeszcze nie idealnie z tym ze ja docierałem bardzo delikatnie :icon_razz: (delikatnie w oryginalnym sensie a nie odwrotnym :biggrin: )

 

 

Mam przez to rozumieć że korba 200zł a założenie jest na wał i wyważenie go 800zł? Czy mialeś na myśli nowy wał?

Ja to bez licznika wiem ile zrobiłem kilometrów :flesje: (tyle lat po lesie ze wiem co gdzie i ile) A docierać to styka 500km ale dobrze.

Pozdro

 

to co pisałem 1000zł to nowy wał kompletny, a 200zł kosztuje sama korba w sklepie :buttrock:

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanei jakie sa blokady jeszcez w kmxie oprocz blokady 6 biegu ??

Rozkrecilem tlumik i w koncowce byla taka rurka z włokna szklanego Jest jesczez jakas blokada w dyfuzorze ?

 

Jest w dyfuzorze, jak zdejmiesz tłumik to jak spojrzysz w kolanko to bedziesz widzał zwężke na chyba 2 lub 3 spawach. Należy wyłamać! Następnie Black Box- jeśli Ci kręci do jakiś 8tys to masz z niemcowni i tam blokuja na blackboxach, należy albo zmostkować albo poprostu odpiąć to urządzenie od akumulatora. Jeszcze w gaźniku chyba jest blokada ale to już wszystko pisze na www.kmx125.de a że ja tam nic nie mialem w gaźniku to nawet nie chcialo mi sie tłumaczyć. Ale tam pisze że jakaś zwężko-zasłonka. Hmm co jeszcze. To chyba wszystko. A i zobacz w krućcu czy nie ma jakiejś zasłony na membrany. To tyle co pamiętam ale to chyba wszystko. Jak mi się coś przypomni to napiszę. Pamiętaj żeby po odblokowaniu ustawić odpowiednią ilość oleju. Nic juz przy gaźniku się nie grzebie. Tylko olej-wg tego wskaźnika http://www.bikepics.com/pictures/792512/

 

 

Co do pierścieni: proszę tu jest strona należy wziąć telefon w rękę i zadzwonić, o ile dobrze pamiętam to mój dziadek dorabiał tam pierścienie do jakiejś maszyny i maszyna do dziś jeździ!

http://www.pierscienie-tlokowe.pl/

 

Zdjęcie wgraj na jakiś serwer może być bikepics.com albo fotosik. i wklej tu poprostu link a wejdziemy i zobaczymy to zdjecie. A jaki jest problem z tą gwiazdką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam taki problem, wymontowałem przednie koło bo były luzy na łożyskach. Później jednak okazało się że to nie luzy na łożyskach tylko źle dobrane łożyska dokładnie średnica wewnętrzna. Jak sie potem dowiedziałem poprzedni właściciel przez to kupił łożyska ze złą średnica ponieważ nie ma łożyska 35x12x10, i mój wniosek jest taki że coś tu jest za bardzo pokombinowane. Przez to mam takie pytanie do was czy jak ktoś rozbierał przednie koło to tulejka wchodzi do łożysk czy może znajduje się między łożyskami ( ma większą średnice i nie wylatuje) ?

Bo uważam że ktoś wrzucił taka tulejkę jak mu pasowała (nie orginalną ) a potem dobrał mniej więcej łożyska

i wyszło to co wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko olej-wg tego wskaźnika http://www.bikepics.com/pictures/792512/

 

 

 

 

no to dziwna sprawa gdyż ja miałem odwrotnie niż na tym rysunku .

i na logike brać im bardziej się go kręci tym powinien więcej oleju dostać , a według tego schematu zmniejszamy dawke oleju :icon_eek:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejka która jest w piaście znajduje sie pomiędzy łożyskami, ja zmieniałem z przodu łozyska. O ile dobrze pamiętam to rozmiar był.. a jak nie to ten uszczelniacz na łożyska czyli simmering zmień bo łożysko może bardziej wystawać bądź bardziej iść w stronę piasty, czyli grubsze lub chudsze, ale wtedy simmering musisz pod to dobrać, bo o ile pamiętam to z przodu były simmeringi? Z tyłu napewno! Wiem że miałem problem z obustronnie krytymi łożyskami. I musiałem czekać.

Wracając do tulejki tak jak powiedziałem jest ona pomiędzy łożyskami i ma ona delikatny luz tzn lekko sobie lata. Następnie jest jeszcze pomiędzy lagą a kołem też tulejka. Ona bodajże nie wchodzi w łozysko. Radzę wszystko zrobić tak jak oryginalnie i będzie git.

Jeśli nadal coś niezrozumiale napisałem to napisz :icon_eek:

 

 

Enduromaster w tej samej chwili post wpisaliśmy

Otóż na logikę biorąc to linka się bardziej naciąga wg schematu. Czyli skoro się naciąga to tak jak z gazem im bardziej ciągniesz tym...

No i 2 logika to że to oznaczenie jest po to jak wychodzi zablokowany kmx i coś by się stało to się reguluje wg tego oznacznika.

Nie wiem ja przestawilem wg tego schematu na odblokowany i miałem piękna świece. Nie kopcił mocno ani nic.

Edytowane przez jurer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesci moze i mało ale nie są potrzebne ;) a tak naprawde ja nie miałem problemu z zadnymi czesciami :)

 

 

Co do tych lozysk w przednim kole to wymieniałem, i ta tulejka jest miedzy lozyskami, a lozyska obustronnie kryte kupiłem w hurtowni lozysk bez problemu ;)

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśnił ktoś coś robił z piastą ponieważ jej średnica wewnętrzna od jednej strony jest jakoś „dziwnie” poszerzona. Przez to nie mogłem dobrać jednego łożyska bo nie robią o takich wymiarach.

No cóż teraz to do tokarza żeby dorobił opaskę i wkładać łożysko.

 

Ps. Z przodu na pewno nie ma simeringów http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/KMX-Einzeln/Lager2.jpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Otóż na logikę biorąc to linka się bardziej naciąga wg schematu. Czyli skoro się naciąga to tak jak z gazem im bardziej ciągniesz tym...

 

 

 

 

no otóż i więc jeszcze raz przemyśl to dokładniej , wtedy zauważysz że jest odwrotnie niż na schemacie ....

ustawiając według schematu zakręcasz "korek" :]

 

a to że nie kopcił to może świadczyć tylko o tym że miał mało oleju :icon_eek:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...