Pompka Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Dominik pewnie chce założyć nie jakieś "stożki" tylko zamiennik K&N. Według firmy K&N nie będzie to wymagało żadnych dodtakowych zmian w gaźnikach (filtry K&N można zakłądac do nowych motocykli bez utraty gwarancji). Ja bym zakładał (zwłaszcza, że filterki K&N są bardzo dobre IMHO). Po kilku przejażdźkach będzie wiadomo co robić. A jak masz dostęp do hamowni (ale żeby badali tez AFR) to jedź tam odrazu. Zaoszczędzisz sporo czasu. P.S. Dyno Jeta też nie polecam. Zestaw na ogół jest bardzo skromniutki (mała liczba dysz) i cięzki do zestrojenia :) Lepiej poszukać w necie "patentów" do konkretnego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Wsadzałem ostatnio silnik z bandziora 1200 do GSXRa 750 z 91 roku ( ostatni olejak )Na Airboxie z GSXRa silnik za cholerę nie chciał chodzić ( gaźniki z GSF1200 ) Silnik chodził tylko do 4000-5000 obr/min potem dostawał czkawki ( fukał prychał itp. )Sadząc po objawach bandzior jest ostro tłumiony także na Airboxie. Zestawiając ten silnik z oryginalnymi gaźnikami do Airboxa z GSXRa o dosyć swobodnym przelocie i przelotowym wydechem miał znacznie zubożona mieszankę. Była zabawa z dyszami głównymi z oryginalnych 95 doszliśmy chyba do 130 i dopiero przestał się mulić przy wysokich obrotach.Ale za to osiągi rewelacja – niedawno dostałem wiadomość że ten wynalazek poszedł 280 licznikowe i dalej chciał się rozpedzaćKiedys czytalem o roli airboixa a konkretnie o tym jak wazna jest jego objetosc dobrana do gaznikow. Moze tutaj byl problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Pipcyk, te wynalazki ( 7 / 11 bylo oryginalna nazwa, ale ostatnio 7 / 12 jest rownie popularny ) naprawde chodza nieprawdopodobnie.Gdybym lubil sporty to bym sobie takiego zrobil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JASTRZĄB HAYA Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Tak za mną chodzi filtr K&N'a, tym bardziej, że moge go mieć w doskonałej cenie. Eskimos jednak jak zawsze puka się w czoło, jak słucha moich pomysłów i mówi, że K&N plus otwarte przelotowe wydechy = duże zubożenie mieszanki, czytaj zły pomysł i Duka nie będzie jechać. Jak Wy myślicie? Czy bez dynojetów da radę, czy raczej iść na całość?pzdr Sportowy wycior jak najbardziej co do K&N słyszałem różne opinie ale jedno wiem na pewno miałem taki zestaw w fazerze600 (IXIL plus K&N) jeździłem 3 sezony nic nie regulowałem żadnej poprawy ani pogorszenia charakterystyki FAJNY DŻWIĘK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam!Slyszal ktos moze o efektach zastosowania K&N plus DynoJet plus Przelotowy tlumik w CBR 1100 XX?Pytam,bo mnie zaczelo korcic by cos pozmieniac,hehehehPozdrawiam,Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Wal do Robsona z forum, on ma XX. Kiedyś mi o nim trochę opowiadał. O ile dobrze pamiętam osiągnął jakieś 175KM na kole. Pewnie będzie w stanie jakoś Ci coś podpowiedzieć, o ile jeszcze tu zagląda. A jak nie, to wal do Tomka Kulika, on Robsona zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Hej!Dzieki wielkie.Wyslalem wiadomosc na forum do R.Jak bedzie cisza to odezwe sie do T.K.Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jeśli moto nie chce chodzić po zmianie filtra tłumików, to następuje zubożenie mieszanki. Żeby dokładnie wyregulować skład mieszanki wystarczy udać sie na stacje kontroli pojazdów gdzie znajduje sie przyrząd do badania składu spalin. Ten czarodziej na wyświetlaczu pokaże nam współczynnik nadmiaru powietrza lambda i dzięki temu będziemy wiedzieć w którą strone zabawiać sie z dyszami paliwa (większe/mniejsze). Lambda=1 mieszanka stechiometryczna (13 kg powietrza na 1 kg paliwa, ideał do którego dążą wszyscy producenci ze względu na "teoretycznie" całkowite i zupełne spalenie paliwa, w rzeczywistości nie osiągalna) lambda<1 mieszanka bogata (np10 kg powietrza na 1 kg paliwa, mieszanka niepolecana ze względu na niecałkowite spalenie paliwa) lambda>1 mieszanka uboga (np 16 kg powietrza na 1 kg paliwa, coraz więcej producentów przechodzi na spalanie takiej mieszanki ponieważ mamy możliwość całkowitego jej spalenia. Przy tej mieszance pojawiają sie problemy z wysoką temperaturą spalania i spalaniem stukowym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jeśli moto nie chce chodzić po zmianie filtra tłumików, to następuje zubożenie mieszanki. Żeby dokładnie wyregulować skład mieszanki wystarczy udać sie na stacje kontroli pojazdów gdzie znajduje sie przyrząd do badania składu spalin. Ten czarodziej na wyświetlaczu pokaże nam współczynnik nadmiaru powietrza lambda i dzięki temu będziemy wiedzieć w którą strone zabawiać sie z dyszami paliwa (większe/mniejsze). Lambda=1 mieszanka stechiometryczna (13 kg powietrza na 1 kg paliwa, ideał do którego dążą wszyscy producenci ze względu na "teoretycznie" całkowite i zupełne spalenie paliwa, w rzeczywistości nie osiągalna) lambda<1 mieszanka bogata (np10 kg powietrza na 1 kg paliwa, mieszanka niepolecana ze względu na niecałkowite spalenie paliwa) lambda>1 mieszanka uboga (np 16 kg powietrza na 1 kg paliwa, coraz więcej producentów przechodzi na spalanie takiej mieszanki ponieważ mamy możliwość całkowitego jej spalenia. Przy tej mieszance pojawiają sie problemy z wysoką temperaturą spalania i spalaniem stukowym) To niestety nie jest aż tak proste. Silnik musi pracowac pod obciązeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 ...Lambda=1 mieszanka stechiometryczna (13 kg powietrza na 1 kg paliwa... z tego co ja sie orientuje, juz abstrachujac od tematu to powietrza powinno byc 14.7 kg aby uzyskac stechiometrie... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 To niestety nie jest aż tak proste. Silnik musi pracowac pod obciązeniem. Gówno prawda :icon_razz: z tego co ja sie orientuje, juz abstrachujac od tematu to powietrza powinno byc 14.7 kg aby uzyskac stechiometrie... :flesje: A widzisz tak mnie nauczono w szkole... Niemniej jednak w poniedziałek zapytam sie o dokładną stechiometrie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Gówno prawda :cool: A widzisz tak mnie nauczono w szkole... Niemniej jednak w poniedziałek zapytam sie o dokładną stechiometrie:)Mnie uczono, że 14,7. Więc nie musisz sie pytać w szkole. :banghead: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Gówno prawda :cool: Prawda jest jak dupa, kazdy ma swoja :) Jednak w tym konkretnym przypadku Pompka ma 100% racje... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Gówno prawda :P A widzisz tak mnie nauczono w szkole... Niemniej jednak w poniedziałek zapytam sie o dokładną stechiometrie:) cała sprawa nie jest tak prosta jak myślisz. Nie wystarczy ustawić gaźnika/wtrysku na "idelaną" mieszankę 14.7:1 żeby uzyskac dobry wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis1988 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 a jesli załozy sie przelot i Filtr K&N do silnika na wtryskuFZ6 04 to sam doda sobie mieszanki ??jak mysliscie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.