Skocz do zawartości

JASTRZĄB HAYA

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JASTRZĄB HAYA

  • Urodziny 08/11/1974

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI HAYABUSA
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5717136

Informacje profilowe

  • Skąd
    KOLUSZKI

Osiągnięcia JASTRZĄB HAYA

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam jestem przedstawicielem Europejskiego Centrum Odszkodowań jest to największa tego typu firma w Polsce zajmuje się zawodowo likwidacją szkód osobowych z tytułu OC sprawcy wypadku znam realia wiem ile za co płacą ile zł za 1% uszczerbku na zdrowiu i za jaki uszczerbek tzn. za co konkretnie wyciąga sie największą monetę.. :-) udzielę informacji pomogę ale tylko na tel. bo zbyt duzo pisania 606-342-812 Artur
  2. Sportowy wycior jak najbardziej co do K&N słyszałem różne opinie ale jedno wiem na pewno miałem taki zestaw w fazerze600 (IXIL plus K&N) jeździłem 3 sezony nic nie regulowałem żadnej poprawy ani pogorszenia charakterystyki FAJNY DŻWIĘK :)
  3. Śmigam hayą drugi sezon gdy latamy w grupie mieszany cykl jazdy miasto-trasa na trasie ok 160-180 haya zawsze wychodzi mi ok 6.5l/100km łeb w łeb ani mniej ani więcej czasem śmigam z kumplem który jeździ raczej w "miarę" przepisowo wówczas spalanie wychodzi 5-5.5l/100km ale gdy czasem dopadnę się sam w wówczas wychodzi 8-9literków. Zauwazyłem że spadło mi zużycie jak koleś poprawił mi czujnik położenia przepustnicy ok 0.5l. Haya posiada komputer samodiagnozujący i teraz nawet wiem jak to samemu ustawić prościzna. Srady też to mają.
  4. Mói koleżka ma F4 lata 2 sezony w tym drugi na kapciu i bez amora zawiechy ustawione wg mnie miękko twierdzi że mu się nie zdarzyło wierzganie
  5. mądre podejście..... też wychodzę z tego założenia... chociaż zdarzyło mi sie zgubić piątą klepkę... :icon_mrgreen:
  6. Witam co do drag starów słyszałem niezbyt pochlebne opinie odnośnie 1) mała moc silnika 2) przebieg rzędu 50 tys km i cylindry wymagają szlifu bardzo sie zdziwiłem gdy przeczytałem ten artykuł w którejś gazecie typu motocykl czy świat motocykli w tej chwili już dokładnie nie pamietam, pomyślałem sobie Japonia i taka lipa . Natomiast co do maraudera słyszałem że ma świetnie zestrojone zawieszenie można nim trochę szybciej pośmigać w porównaniu do cruiserów typu drag star, 50 km z 800cm tez nieźle sobie daje radę krótko mówiąc więcej opinii pochlebnych słyszałem o marauderze i jeśli juz to osobiście wybrałbym ten sprzęt.
  7. prześmigałem fazerkiem 98r 3 sezony nawinąłem 30000km super fajny motorek miałem w nim sporo przeróbek polecam początkującym
  8. miałem okazje porównać zegary krajowej produkcji tzn rzemiślniczej kupione z ogłoszenia prasy motocyklowej (250) bodajże z WA-WY koleś dał nawet gwarancję 1 rok zegary użyte do produkcji to krajowy produkt MERA chyba KFM ogólnie do czego zmierzam jestem mechanikiem od 7 lat po roku kupiłem zegary analogowe z najwyższej półki za 1000zł podpiąłem do gaźników które wcześniej synchronizowałem na polskich zegarach wyszła bardzo duża rozbieżność. Wniosek z tego taki że nie opłaca się kupować taniego bubla za jakieś tam 200zł bo to daje tylko złudzenie że sobie sam zrobisz i myślisz że jest ładnie ustawione. Lepiej zlecic to dobremu warsztatowi wydatek za samą synchronizację max 150zł. Wg starego powiedzenia jeśli stac kogoś na krowę to i stac na cielę ;) Zyczę powodzenia i trafnego udanego najlepszego wyboru Artur
  9. Witam turystyk starej daty od kilku użytkowników słyszałem że spalanie 10 litrów to normalka więc ekonomika tego pojazdu jest do bani :) na Twoim miejscu sprawdziłbym ten parametr zanim kupisz coś takiego pozdrawiam Jastrząb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...