Majsters51 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Witam ;) Mam problem z simkiem a konkretnie z pierscieniami gdyrz załorzyłem nowy tłok i pierscienie i podczas gdy silnik chodzi na wolnych obrotach słysze pierscienie nawet po dotarciu i nie wiem czemu tak jest prosze o porady :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Skad wiesz ze slyszysz pierscienie :-| ?? Wedlug mnie jak cos slyszac metalicznego w silniku to moga byc ROZWALONE piersienie ktore sie dostaly do komory spalania. Opisz dokladnie objawy itp... Moze to jakies lozysko albo co?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Wydaje mi sie ze to lozyska na wale. Tez mialem ten problem tyle ze z nsr. stopniowo beda coraz glosniejsze. skoro zalozyles nowy tlok i pierscienie to nei powinny dzwonic. Chyba ze sa zle dopasowane do cylindra ( nie byl szlifowany) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Jeśli zmieniałeś tłok i pierścienie bez robienia szlifu, to bardzo prawdopodobne, że górny pierścień uderza w "próg" cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) stuki dochodziące z cylindra mogą być spowodowane:a) pierscionkib) klekoczący wałc) łozyska Edytowane 9 Września 2006 przez Pimpek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 moze poprostu jakas srubka sie tłucze ... raz tak mialem w simsonie ze pod gaznik mi wleciala srubka i tak dzyndzalo jak zjechane pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) ta sa zapewne pierscienie ja tak mialem w simsonie najbardziej to slychac jak zchodzi z obrotow takie brzeczenie a to jest czesto spotykane w simsonach i mzkach Edytowane 9 Września 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 A mi sie widzi ze lozysko igielkowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Podaj więcej szczegółów. Brzęczy tylko na wolnych? A po zwiekszeniu obrotów już nie? A może jest luz na sworzniu tłokowym. Przygladałeś sie mu przed założeniem tłoka?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 łożysko igiełkowe nie ma prawa tak halasowac w simku. ono sie moze najwyżej rozsypać a wtedy tłok zniszczony + glowica. To wina pierscieni i nienajlepiej dobranego tloka ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 gdby bylo lozysko igielkowe do dupy to na 4 biegu powyrzej 50 zaczelo by mu brzeczec mial by problem z pokonaniem tych obrotow przy ktorych brzeczy a ja juz pokona to brzeczenie delikatnie ustaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Może przez to, że źle dotarłeś?Mogą to być pierścienie jak mówisz albo łożyska na wale (chyba, że je wymieniłeś). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ten typ tak ma ja załozyłem nowy cylinder z tłokiem i pierscieniami i juz dzwoniły wkońcu to 2Ta przyczyna to taka ze pierscienie udeżaja w zabezpieczenia tłoka i stad ten dzwiek Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jak to pierscienie uderzaja o zabezpieczenie tloka :-| Bo ja tego wogole nie czaje... Pierscienie chodza razem z tlokiem a zabezpieczenie jest u dolu wiec jak to moze o siebie tluc?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 przyłączę się do tematu.mianowicie w moim zundappie tez gdy schodzi z obrotów to słychać jakieś brzęczenie.podejrzewam pierścień.na wolnych obrotach też troszkę go słychać.ale jek jest zimny to słychać nawet nieźle,a jak sie zagrzeje to już ledwo co słychać.komresje raczej ma dobrą bo manometr pokazuje 10,25.czy pierscien kwalifikuje sie już do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.