TTT Yamaha Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) zastanawiam sie nad przesiadka z TDM-a900 na Varadero1000.Czy moze mi ktos doradzicczy jest sens nad taka zamiana? szukam czegosbardziej komfortowego od TDM-a Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez TTT Yamaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLSKY Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Kolega mial kiedys TDM nie pamietam,ktory rok ale swierzy pozniej kupil Viadro i nie chce z niego zsiadac. Wiem,ze planowal tylko kupic ten nowszy z wtryskiem. Przejechalem sie kilka razy i TDM i Viadrem,no i zalezy kto co lubi... Viadro wielka V-ka wiec to troche inaczej jak twin TDM.Ale komfort na pewno lepszy ma Viadro,kanapa jak wersalka u babci, duzy zbiornik, fajny moment obr. nie trzeba mieszac skrzynia. No i te stare bez wtrysku pala okolo 8-12litrow...I jeszcze jeden koles ma,to mimo wagi tak wymiata Viadrem,ze ciezko kozaka na niego znalezc ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 gaznikowe duzo pala owszem tez tak slyszalemale w varadero gosciu zrobil 50 tys nie mial nic przy gaznikach robione, bo mechanicy powiedzieli ze wszystko jest ok i ze w tych hondach tak to wygladabodajze od 2001 ma wtrysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLSKY Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 O ile ja kojaze to od 2002r. sa z wtryskiem i lepszym zawieszeniem. Bo troche ludziska narzekali,ze za miekkie z tylu bylo. No i jakby nie patrzec Viadro to gigantyczna krowa. Jak jeszcze z gmolami jakimis fajnymi,dodatkowe halogeny (ale trzeba uwazac bo alternator przysiada) to ma wyglad super. I nawet przy predkosci 160km/h mozna trzymac w miare wygodna pozycje bo dobrze chroni od wichury. Przypomnialo mi sie,ze co niektorzy zakladali mniejsze dysze do gaznikow Viadra zeby zmniejszyc spalanie i podobno pomagalo.A z zawiasami z tylu tez cos mozna zrobic ale nie pamietam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Ja bym chyba został przy TDM-ie (poręczniejsza). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja bym chyba został przy TDM-ie (poręczniejsza).Popieram..sam kiedyś napaliłem się na Viadro, ale jak mu się przyjżałem z bliska , jak usiadłem, to jednak stwierdzam, ze to motocykl dla gości tupu Płudzianowski...manewrowanie nim przy małych prędkościach, bądż jazda na luźnej nawierzchni to nie lada wyzwanie i kolesie o wątłej posturze mogę zapomnieć o tym sprzęcie, co innego jeśli robi się tylko długie trasy na utwardzonych nawierzchniach...ale mimo wszystko zostałbym przy TDMie ewentualnie poszukał młoedej Africa Twin Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodem Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 http://www.motorbikes.be/en/compare/499/359/ Porównaj sobie. W mojej opini te dwadziescia kilogramów to nie problem ( toć moja żona shadowka pomiata a to naprawdę drobniutka kobietka ). Viadro to zadziorny turystyk na dłuższe trasy i wygoda olbrzymia. Sam się przesiądę na Viadro tylko sprzedam swoja suzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Bardzo duuuuuuży test Varadero, a właściwie wrażenia z użytkowania są opisane w ŚM 4/2003. Zdjęć dużo tam niem ma, a opis zajmuje 4,5 str (sic!). Po lekturze jedno można powiedzieć - szacun dla Hondy za tę konstrukcję. Są też wytknięte (z aptekarską dokładnością) pewne wady, które ten sprzęt posiada. Poza tym szereg uwag exploatacyjnych, serwisowych, wrażeń turystycznych- ech czego tam nie ma. Acha, artykuł dotyczy pierwszej wersji z gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 nie trzeba szukac w ŚMmasz tutaj opis Pawła ACE jest to chyba najlepszy opis jaki mozna znalezc dotyczacy tego sprzeta:http://www.motocyklisci.net/moto/modules.p...p=content&tid=3a to tresc z ŚM Krzysztofa Wydrzyckiego:http://www.motocyklisci.net/moto/modules.p...=content&tid=10 opisy swietne Pawla ACE, kto kojarzy tego pana ten wie ze przejechal europe wzdloz i wszerz a znaczna czesc trudnej trasy na viadrzewiec bardziej rzetelnego opisu raczej nie znajdziecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 nie trzeba szukac w ŚMmasz tutaj opis Pawła ACE jest to chyba najlepszy opis jaki mozna znalezc dotyczacy tego sprzeta:http://www.motocyklisci.net/moto/modules.p...p=content&tid=3a to tresc z ŚM Krzysztofa Wydrzyckiego:http://www.motocyklisci.net/moto/modules.p...=content&tid=10 opisy swietne Pawla ACE, kto kojarzy tego pana ten wie ze przejechal europe wzdloz i wszerz a znaczna czesc trudnej trasy na viadrzewiec bardziej rzetelnego opisu raczej nie znajdziecie Nie tylko Europę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 wiem ze nie tylko Europe nie chcialem mu nic ujac... ale chodzilo mi o viadro a z tego co wiem to na nim smigal chyba po europie i tam po wschodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Jak już to zmieniłbym na V-Stroma. ...ale ja bym zostawił TDM 900. Szkoda tylko że TDM-z nie ma lepszych zawiechów (mogła by wtedy śmiało konkurować z Africą Twin). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Jak już to zmieniłbym na V-Stroma. To juz totalnie bez sensu. V-strom1000 to prawie jak TDM900. Varadero jest wielkie i ciężkie. Trzeba umieć nim manewrować albo założyć gmole na silnik i owiewki.Spalanie zależy od stylu jazdy i objuczenia kuframi i tobołami- a możliwości załadunkowe są ogromne.Na pewno TDM jest poręczniejszy i łatwiejszy w prowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) A mnie zastanawia, co macie do zarzucenia zawieszeniu tylniemu varadero pierwszej generacji? Można je w zasadzie dowolnie utwardzić, a wg mnie prowadzeniu, obojętnie obciążonej na maksa czy tylko kierowcą, nic nie można zarzucić, pamiętając ze to nie pojazd na tor wyścigowy...Rzeczywiście tylko to spalanie jest dość nieprzyzwoite (wersja 5-biegowa, gaźnikowa), co do prowadzenia czy masy - masa to raczej nie problem problemem może być wzrost kierowcy przy manewrach na parkingu itp...Więc gdybym zastanawiał się nad wyborem, zacząłbym od własnego wzrostu, czy jest wystarczajacy do viadra!pzdr Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 A mnie zastanawia, co macie do zarzucenia zawieszeniu tylniemu varadero pierwszej generacji? Można je w zasadzie dowolnie utwardzić Faktycznie dowolnie - od fotela klubowego do deski klozetowej- ma 36 stopni regulacji Rzeczywiście tylko to spalanie jest dość nieprzyzwoite (wersja 5-biegowa, gaźnikowa), Owszem, ale pali mniej niż R4 1,2L. Za to zmiana przełożenia wtórnego w starszej wersji wyleczy z tego problemu (wystarczy "zdjąć" 3 zęby z tylnego kółka) . Niestety wskazania zegarów zostaną bez zmian - dane idą z silnika i skrzyni nie z linki od przedniego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.