Fajka Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Pablo 78 " Czy w waszych sprzętach rozrusznik nie zazębia za każdym razem(kręci jak bez kompresji)???,musze puscic starter i za 2,3 razem złapie. " Napisz dokładnie o co idzie z tym zazębianiem? Czy słychać, że tłok pracuje lecz nie odpala czy słychac tylko taki gwizd zbliżony do pracy moto 2T ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam.Gdy nie kręci jak trzeba,to nieraz kichnie w gażnik,nieraz kręci jak bez kompresji,a nieraz nie kręci tylko jest ''Puk,Puk''.Dodam że jak mam moto podpięte pod prostownik,to dośc rzadko mu sie to zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Być może sprzęgiełko w rozruszniku się kończy.I poprostu nie za każdym razem wskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam.Gdy nie kręci jak trzeba,to nieraz kichnie w gażnik,nieraz kręci jak bez kompresji,a nieraz nie kręci tylko jest ''Puk,Puk''.Dodam że jak mam moto podpięte pod prostownik,to dośc rzadko mu sie to zdarza. Jeśli rozrusznik nie kręci jednostajnie to znaczy że w którymś miejscu od akumulatora do rozrusznika jest przerwa, sprawdź styki a potem prześwietl kable ( ohmomierzem lub miernikiem uniwersalnym ) Jeśli to nie pomoże to albo osprzęt rozrusznika albo on sam jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Aby dobrze kręcił musi być naładowany akumulator. Chwilowe podłączenie pod prostownik nie rozwiązuje problemu. Lekko podładuje ak. i ma powera na chwilkę (można rozwalić w ten sposób ak.). Nie wiem jak to jest w Twoim roczniku ale np u mnie rozrusznik nie ma tzw bendiksu. Przy odpalaniu z rozrusznika odbywa się to poprzez dwie zębatki, które napędzają tzw "wolne koło", które znajduje sie na wale. Pod wpływem predkości rozszeża się i załapuje wał i wprowadza go w ruch. Wyciągnij rozrusznik i go rozbierz (chwilka roboty) i sprawdź jak jest zbudowany, czy ma jakieś ruchome elementy. Podaj mi e-maila a wysle Ci zdjęcie jak wygląda to "wolne koło" moze to ono nawaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 [email protected]łbym żebu użytkownicy te/tc610 z elektr rozrusznikami napisali i podzieleili sie wrażeniami z odpalania w/w sprzęta :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 co powiecie o HUSQVARNIE WR 360 ?? bo zastanawiam sie nad zakupem.... tylko rocznik około 99' oczywiscie to jest 2T i sporo koni ma ;] ale ciekawe jak sie spisuje w ENDURO ?? i co byście wybrali ?? ta huśke czy KTM EXC 250 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Zdecydowanie bym wolał EXC o niebo lepszy,Huska jak huska jedni ją kochają inni nienawidzą ale powiem ci jedno ze WR 360 bedzie strasznie mocna i częsci są drogie do niej,bo sam mam okazje kupil zepsuta WR 360 94r za 3500 ale jak sie dowiedzialem ile naprawa to nie chce,mysle ze EXC bedzie rozsądniejszym wyborem choć nie mówie ze Huski 2T są złe.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witajcie. Mam pytanko do was, czy orientujecie się ile kosztuje utrzymanie huski TE 610, kąkretnie co ile km należy wymieniać olej jaka jest jego cena, kiedy należy regulować zaworki, i jakie są koszty korbowodu i tłoku do rocznika np. 2000.I czy trudna jest regulacja zaworów oraz ile one kosztuja razem z uszczelkami itp ? Pytam poniewaz było by to moje pierwsze 4t. Acha i jak ze spalaniem ? Czy moc takiej 610 była by porównywalna do exc 520, czy to raczej inna bajka?PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam wszystkich użytkowników husek mam do was następujące pytanie kolega ma huske sm 125 i chce koniecznie zmienić kola na enduro i pośmigać po lasach i tu pytanko jak dobrać piasty?(chce bardzo złote :biggrin: ) bo z rozmiarem to wydaje mi sie ze 21 i 18 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam.Od ktorego roku weszly te610e (z rozrusznikiem)?Co jaki czas trzeba wymieniac olej(ile wlac?)i filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam wszystkich użytkowników husek mam do was następujące pytanie kolega ma huske sm 125 i chce koniecznie zmienić kola na enduro i pośmigać po lasach i tu pytanko jak dobrać piasty?(chce bardzo złote :flesje: ) bo z rozmiarem to wydaje mi sie ze 21 i 18 :) Co znaczy dobrać piasty ? Piasty w SM i EN są takie same. różnica jest w tarczy hamulcowej, szprychach i obręczy (w kołach) Jeżeli chodzi o producenta piast to polecam TALONA odkuwane, i nawiercane koszt kosmiczny :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Co znaczy dobrać piasty ? Piasty w SM i EN są takie same. różnica jest w tarczy hamulcowej, szprychach i obręczy (w kołach) Jeżeli chodzi o producenta piast to polecam TALONA odkuwane, i nawiercane koszt kosmiczny :biggrin:Dzieki chciałem sie upewnić czy są takie same bo tak mi sie wydawało :biggrin: teraz wiem już na 100%A jakie felgi (nowe) polecacie w dobrej cenie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dzieki chciałem sie upewnić czy są takie same bo tak mi sie wydawało ;) teraz wiem już na 100%A jakie felgi (nowe) polecacie w dobrej cenie :) Oczywiście polecam excela, Rexfelgen, DiDa. I nie felgi tylko obręcze, felgi są w motocyklach sportowych np. R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Oczywiście polecam excela, Rexfelgen, DiDa. I nie felgi tylko obręcze, felgi są w motocyklach sportowych np. R6przepraszam mistrzu :) oczywiscie ze obrecze ;) przejęzyczyłem sie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.