Skocz do zawartości

Moto do stuntu 125.


Jonek_BP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

są tylko 2 opcje

albo enduro

albo scigacz i od razu zmiana przełożen

 

mysle , że DT-ka będzie dobrym wyborem, bo czesci są w miare tanie, łatwo dostępne (tłok + szlif ~ 200-240 zł) a dobrze zrobiona wstaje spokojnie na koło na 3 biegu nawet na seryjnych zębatkach :icon_question:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe do stuntu to moze byc nawet Etz 150 . Kiedys widzialem jak na Oldtimerze latali ostro :icon_question: To juz tylko od ciebie zalezy czy wyczaisz motor i czy bedziesz umial na nim na kole jezdzic dalej to juz co ci sie bardziej z wygladu podoba :icon_razz: Zmiana przelozen tez nie jest zlym pomyslem :icon_exclaim:

 

//

A pozatym to chyba pomyliles fora bo to jest Motorowery/Skutery :icon_razz:

Edytowane przez Bari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

 

Ściągasz ze swojej NSR owiewki, robisz z niego takiego nakeda, i możesz coś tam świrować. :icon_question:

Możesz również kupić sobie jakiegoś nawet MTX 80 i przeznaczyć go do stuntu (tak jak zrobił to ktoś z forum ... Hmm :icon_exclaim: wyleciał mi z głowy jego nick :icon_razz: )

 

pozdr.

 

 

 

pozdr.

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, jeśli już coś sportowego , to musisz zmienić zebatki. inaczej motocykl sobie nie poradzi. choć w dzikich fotach z tego co pamietam dawał gość zdjęcia jak dawał na koło NSR 125 , Emil , bodajże, nie pamietam. poszukaj w tamtym temacie, PW do niego walnij czy coś. ja tak pamietam że to w tamtym temacie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Bednarach koleś nieżle wymiatał a niby miał tylko MZ ETZ 150,a na wszystkim da się szaleć-Stunter 13 na RG 80 cuda wyczyniał :icon_question: Ale faktycznie najlepiej albo enduro najlepiej jakiś mocne no albo mały ścigacz tylko pościągać owiewki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mysle , że DT-ka będzie dobrym wyborem, bo czesci są w miare tanie, łatwo dostępne (tłok + szlif ~ 200-240 zł) a dobrze zrobiona wstaje spokojnie na koło na 3 biegu nawet na seryjnych zębatkach :icon_question:

 

Cos mi wierzyc sie nie chce ze DT na 3 biegu na kolo idzie i jeszcze spokojnie. Taka geometria ramy czy jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos mi wierzyc sie nie chce ze DT na 3 biegu na kolo idzie i jeszcze spokojnie. Taka geometria ramy czy jak??

nie wiem, może chodzi o rozłożenie masy na każde z kół (cos blisko 50/50 ?)

 

teoretycznie w dt i tzr siedzi chyba podobny silnik na gumowanie zupełnie inaczej wychodzi

 

ja w swojej DT oprócz sciągnietych blokad miałem odłączony silniczek od zaworu wydechowego a sam zawór ustawiony nieruchomo (mniejsza elastycznosc silnika ale za to troche mocniejsza góra) i na koło wstawał z gazu + szarpniecie kierą :icon_question:

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...