Maciej Kwidzyn Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam!Chcialbym serdecznie zaprosic do lekturu na temat NOWEGO SILNIKA DWUSUWOWEGO JJ2S.Jest to naprawde bardzo ciekawy projekt naszego kwidzynskiego motocyklisty i architekta Jacka Synakiewicza. JJ2S NOWY SILNIK DWUSUWOWY Zapraszam i pozdrawiamMaciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Nie wiem po co to komu potrzebne, ja tam wole mój stary 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Kwidzyn Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Proponuje najpierw zapoznac sie z calym materialem na ten temat... Nikt tu nie mowi o likwidowaniu starych poczciwych i sprawdzonych silników dwusuwowych. Chodzi o fakt, ze Polak stworzyl cos nowego, co ma szanse wejsc do historii. To jest zupelnie cos nowego i w dodatku jest to nasze polskie!:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 było o tym niedawno w ŚM, bardzo ciekawe, może wykożysta się w 100% 2T Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Dosć skomplikowane urzadzonko..przeniesiono okna przepłukiwania z cylindra do tłoka...ogólnie rzecz biorąc bardzo ciekawe rozwiązanie ale jakos nie sądze żeby się przyjeło...zasada działania jest stosunkowo prosta tzn nie ma przełukiwania skrzyni kornowej czyli smarowanie odbywa się poza układem tłoka jest osobno w skrzyni korbowej a zatem nie trzeba stosowac mieszanki....ogólnie podoba mi się ten projekt ale jak mowie będzie trudne zeby to sie przyjeło....musza zacząć budować większe silniki i spróbowac je popchnąc na zachód .... wtedy kto wie..ale mam wrazenie ze wymiana tłoka w takim ustrojstwie to jednak męczarnia ;) ale moge sie mylić..... podsumowując :biggrin: podoba mi się chcialbym takią maszynke o pojemnosci 125ccm i zobaczyć jaka to ma moc :flesje: Ma olbrzymie zalety bo jest to silnik dwusuwowy a zatem mamy moc dwusuwu a nie ma jego wad czyli smarowania mieszanką ... układ korbowo tłokowy jest smarowany podcisnieniowo jak czterosow :) cholera bardzo fajna rzecz :D może za kilkanascie lat będzie tego więcej i bylo by to baaardzo fajne ;) oby tylko nie zmarło gdzieś smiercia naturalna bądz tragiczną .... :) przyjzalem sie konstrukcji tego silnika czterocylindrowego i cholera musze powiedziec że to jest genialne.....poprostu genialny pomysł na laczenie i do tego na 360* przypadają 4 (slownie cztery) suwy pracy ...to moze mieć zajebista moc z zadanej pojemnosci przy chłodzneiu ciecza nei powinn byc klopotu :) tylko cos takiego budowac....nie zdziwie sie jak z litra pojemnosci osiagnie się moce rzędu 200-300KM :o lol poprostu Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Kwidzyn Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No jest dokladnie tak jak mówisz "Jackuzy".Po co zaraz za granice? Projekt najprawdopodobniej bedzie u nas zrealizowany...Sam jestem ciekaw, co z tego wyjdzie...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Baaardzo ciekawe rozwiązanie moim zdaniem. Jestem ciekaw czy coś z tego będzie :) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czytałem już o tym, teraz pozostaje już tylko czekać na wdrożenie silników. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Ta zasada dzialania byla znanajuz dawna i byly prototypy bmw i angielskiej firmyAriel Arow.TE silniki uzyskują stosunkowo malą moc.wątpie aby sie to sprawdzilo i weszlo gdziekolwiek do seryjnej produkcji.Mam Ksiazke ABC dwusowu z roku bodajrze 81 i tam juz byl taki silnik jak i wiele innych rownie ciekawych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Mnie ciekawi jaką moc będą osiagały te silniki. Mam chyba filmiki pracy tego silniczka prototypowego. Fajnie chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 A ile to bedzie paliło??Bo spalanie jest raczej słabą stroną 2suwa, tymbardziej taki załóżmy litrowy dwusów troche bedzie palił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Nie wiem po co to komu potrzebne, ja tam wole mój stary 2T a po co zaraz na starcie pieprzysz takie bzdury. Każe ci to ktoś kupowac?? Przeciez to dopiero projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 całkiem fajna sprawa. moim zdaniem mogą byćproblemy z chłodzeniem ale skoro prototyp chodzi to pewnie i większy by chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie wydaje się nikomu "trochę" naiwny ten projekt? Małe silniki ok., ale wydaje mi się że większe będą posiadały tak ciężkie "tłoki", że musowo będą musiały być wolnoobrotowe. Poza tym stopień sprężania wstępnego wydaje mi się zbyt duży- odbieranie mocy silnikowi. Do tego dość wątpliwa sprawa szczelności i "odgrodzenia" oleju od reszty, oraz koszty remontów i żywotność części. Osobiście popieram obieg 2T (a neguję 4T), ale odnoszę wrażenie, że nie tędy droga ich rozwoju. Ale nie muszę się martwić, bo większe głowy od mojej nad tym czuwają. :D Zapomniałbym dodać- rozwiązanie układu/ wału silnika czterocylindrowego bardzo ciekawe. Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Qvertz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 to kolejny dowd jaki mamy madry narod :icon_razz: :icon_question: tyle rzeczy juz polacy wymyslili np wladza nie pozwalal realizowac i teraz sie szczyca tym tacy niemcy czy francuzi.... :icon_razz: ciekawe tylko czy tlok o takiej budowie sie nie rozpadnie przy zbytnim obciazeniu silnika... cos z tego bedzie! :icon_exclaim: dodam tylko ze jakas angielska firma pracuje nad silnikem mogocym pracowac w dwoch trubach do wybory 2T lub 4T.. konstrukkcja przypomina klasyczne 4T z rorzadem sterowanym przez zawory ssace i wydzechowe, ale trybie 2T zmnienaia sie ich sterowanie i poszczegolne suwy pracy nachodza na siebie a silnik robi 2T... w skrocie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.