_Monter_ Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Np.A-kierowca numer 1 przebieg dziennyB-kierowca numer 2 przebieg dzienny.Jest jeszcze ogólny przebieg motocykla. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 właśnie nie bo czy włączony mam A lub B i one nabijaja km tak samo 3 jest 0 cały czas a przebieg ogólny jest w innym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 To skasuj tylko A i sprawdź czy dalej będą nabijały tak samo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 to A bedzie szedł od 0 a tam ten dalej czyli jaki sens tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 to A bedzie szedł od 0 a tam ten dalej czyli jaki sens tego ? myślenie nie boli :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 myślenie nie boli :banghead: to ten trzeci 0 co bedzie oznaczał mądralo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Sam możesz być mądralą ściągając sobie user manual np. w języku angielskim i przeczytać aby wiedzieć jak usługiwać swój sprzęt. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 A - możesz uzywać np. jako licznika od tankowania do tankowania żeby sprawdzać ile przejechałeś na pełnym baku, B - możesz do zmierzenia długiej podróży, podczas której A kasujesz co tankowanie. Opcji masz wiele - wykorzystasz jak chcesz. Trzeci, który wskazuje cały czas 0 nie mam pojęcia po co jest. Z licznikami przebiegu dziennego masz tak samo w większości współczesnych puszek. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 dzieki za konkretna odp ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Porównywał ktoś dużego szerszenia do Kawy zrx 1100/1200. Interesuje mnie moc i sposób jej oddawania. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk F. Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam serdecznie! Jestem obecnie zainteresowany zakupem Hondy Hornet 600cc rocznik od 2000r.Na tą inwestycję mam przeznaczone 8000tys PLN.Chciałbym wiedzieć na co muszę zwracać uwagę przy zakupie tego modelu- cechy charakterystyczne- objawy wadliwego lub już skatowanego silnika (charakterystyka pracy na wysokich/wolnych obrotach, na zimnym/rozgrzanym silniku, praca układu napędowego i skrzyni biegów)itp.oraz czy w tej cenie mogę liczyć na zakup właśnie rocznika 2000-2003 w dobrym stanie.Jakie koszty ponosi się podczas 1 sezonu w utrzymaniu tego motocykla.Jak z awaryjnością tego modelu i co najczęściej ulega zużyciu bądź uszkodzeniu (oczywiście pomijając napęd)Czy można się pokusić i zaufać losowi kupując od firmy zajmującej się serwisowaniem i sprzedażą motocykli i ich sciąganiem a nie od bezpośrednio osoby prywatnej.? Proszę o jak najbardziej precyzyjne i zwięzłe odpowiedzi. Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proton37 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Witam, potrzebuję pomocy. Od niedawna jestem posiadaczem Hondy CB600F Hornet 1998 rocznik, przebieg 85000km. Po przejechaniu na nim ok. 300km zaczął wydobywac się z okolic silnika dziwny dźwięk, który będzie słychać na filmiku (link poniżej). Dzwięk ten pojawił sie po raz pierwszy podczas spokojnej jazdy po miescie. Motocykl nie stracił na mocy i pali normalnie. Dzwięk pojawia sie dopiero w momencie kiedy silnik jest juz rozgrzany. Dodam odrazu ze moto sprowadzone ze Szwajcarii jestem pierwszym właścicielem w kraju i niewiele wiem na temat poprzednich wymian.Bardzo prosze o pomoc. https://www.youtube.com/watch?v=pFP36gru_6s&feature=youtu.be[/code] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Jedyne co słychać to wiatrak który się załącza po pewnym czasie i od czasu do czasu łańcuszek rozrządu, trzeba byłoby podkręcić napinacz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vianooo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, Przymierzam się do zmiany oleju w Honda Hornet CB600F, 2008 rok, bardzo mały przebieg 5tys km.Zakupiłem Motul 7100 4l + filtr.Proszę o informację ile oleju wlać do silnika? Czy po zalaniu nowego pokręcić na rozruszniku aby pompa pociągła olej czy odpalać odrazu silnik i obserwować kontrolkę ciśnienia? Będę wdzięczny za pomoc. Edytowane 10 Czerwca 2015 przez vianooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 ehh te przebiegi ...Ciekawe jakbyś chciał pokręcić samym rozrusznikiem bez odpalania?Lejesz na max poziom, odpalasz, układ się wypełnia, kontrolka gaśnie po około 2 sec. Jak zgaśnie, pozwalasz mu popracować do rozgrzania i gasisz silnik. Kontrolujesz poziom oleju. Jeśli jest za mało to dolewasz, a jak jest w normie to przybijasz sobie piątkę!Jak kontrolka ciśnienia nie gaśnie przy pierwszym odpaleniu, to gasisz silnik i szukasz nowego ;) Aha pamiętaj zmienić uszczelkę pod korkiem spustu oleju, a do dokręcania korka użyj klucza dynamometrycznego.I nie upierdol wszystkiego olejem, a zużyty olej wraz z filtrem oddaj do utylizacji. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.