GaCek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Własnie szykuje swoja WFM do zyda i znalazłem na org. lakierze na tylnym błotniku biały napis nad swiatłem "M06" to było orginalnie fabrycznie czy ktos sobie podpisał maszyne? Ktos sie z tym spodkał?Malowanie M06 jest jak najbardziej oryginalne. Szparunek M06 na tylnym błotniku był stosowany od początku do końca produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 A dzieki, cos sie znowu nauczyłem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 (edytowane) Nom. Mała rzecz a cieszy.... A czy ktoś wie czy ten napis powinien być też na WFM z silnikami S34 125ccm? Moja S34 była chamsko pomalowana jeszcze w czasach realnego dobrobytu i się zastanawiam teraz...http://www.bikepics.com/members/lehoom/64m06/ Edytowane 26 Stycznia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomches Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Podpinając się pod topic..... posiada ktoś może skan schemtu budowy silnika wfm S01? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Podpinając się pod topic..... posiada ktoś może skan schemtu budowy silnika wfm S01? :lalag:http://motocyklskuter.pl/images/5/remontuj...silnik/shl2.jpg o takie coś chodzi ? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomches Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Mialem na mysli raczej co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 mam instrukcje do wfm jak chcesz kopie to spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Mam instrukcję w wersji elektronicznej. Daj mi chwilę, a wrzucę ją gdzieś na serwer. I jest do WFM :icon_biggrin: http://rapidshare.com/files/93503245/Napra...li_WFM.rar.html I jest do WSK... http://rapidshare.com/files/93526297/Napra...rt_.PL.rar.html Edytowane 20 Lutego 2008 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Occult kniżki super :icon_eek: w szczególności do WFMki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomches Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Noo.. i o to mi chodzilo :smile: wielkie dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Wow. Poczęstowałem się książką do WFM bo mam 2 WFM-ki a ani jednej książki. Tylko małą instrukcję do WFM S34. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 WitajcieJeśli chodzi o informacje dla pioter_gpz to powiem Ci ze na remont wydasz parę złotówek... Ja za remont swojej wydałem ok. 2000 zł, ale powiem Ci ze moja WFM M06 z 1962r. jak ja kupiłem za 1 zł była w lepszym stanie. Jak chcesz zrobić ją na oryginał (tzn lakier i chromy) to wydasz duzzzzzzzzzzzzzzo kasy. Jeśli nie masz żadnych znajomości, aby ktoś zrobił Ci chromy to wyjdą Cię one ok. 1500 zł (Ja niestety ich nie posiadam), za lakier ok. 1000 zł.....Ale potem efekt jest naprawdę zacny... buźka na pewno Ci sie ucieszy...Ja ogólnie swoja mam już odrestaurowana, trafo to około roku, ale było warto... Teraz zrobiłem na nowo instalacje elektryczna, muszę naładować akumulator i w sobotę pale maszynę, aby wszystko sprawdzić.... Wówczas zrobię parę fotek i dam na forum.... Gratuluje zakupu i miłego odrestaurowywania.... :icon_mrgreen: Do usłyszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 FighteR-600 ja juz nie posiadam tej Fumki, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentSmith Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jak chcesz zrobić ją na oryginał (tzn lakier i chromy) to wydasz duzzzzzzzzzzzzzzo kasy. Jeśli nie masz żadnych znajomości, aby ktoś zrobił Ci chromy to wyjdą Cię one ok. 1500 zł (Ja niestety ich nie posiadam), za lakier ok. 1000 zł..... Chyba trochę przesadzasz z tymi cenami - a właściwie to mocno. Ja nie miałem żadnych znajomości i chromy ( nikle ) w profesjonalnym zakładzie zrobili mi za coś ok 400 zł. Malowanie kosztowało mnie ok. 500 zł. I wygląda tak samo ładnie jak w tamtych latach ( miałem tu kiedyś wystawione zdjęcia ) a wydałem tyle ile napisałes na początku - ok. 1700 - 1800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 czekajcie moze policzymy1)piaskowanie-ok.2002)podkład puszka powinna starczyc ok.40zł3)malowanie puszka lakieru ok.604)chromy-ok 250-400 zaleznie od cen i znajomosci5)elektryka kable lutowanie itd. ok.1006)remont silnika a)wał regeneracja ok.300 b)szlif +tłoki pierscienie ok.50-100 c)łozyska srednio 100-150nie jest zle, trzeba jeszcze doliczyc rozpuszczalniki, papier scierny, scieraki, szpachle, prostowanie jakis czesci oblachowania, uszczelniacze amorów badz ich regeneracja, teraz jeszcze najgorszy problem:pozyskanie brakujacych czesci-to koszmar! I jeszcze trzeba to wszystko poskładac, gorzej jesli nie znamy sie na mechanice i KTOS nam to robi, to dokładamy jeszcze 1000zł A jeszcze czas którego nie policzyłem, mysle ze rok-półtora powinien wystarczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.