Skocz do zawartości

WFM M06 1960r.


pioter_gpz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To WSK...

 

racja to wsk, w swojej karierze miałem chyba z 10 sprzętów prl-u, i w tamtym gronie szczeniackich lat mówiliśmy na wszystko - fuma - z dobrze znanym silnikiem 3 biegowym 125cm3, obojętnie czy to była wsk, shl, wfm.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Własnie sie zastanawiam nad ta seryjnoscia, bo juz kolena maszyna z silnikiem 150 mnie znalazła, podejrzewam ze jednak wpakowali ten piec w dosc duza ilosc motocykli, moze własnie w koncówke, wszystkie jakie znalazłem to lata 62-63 czyli koniec produkcji, a przeciez juz w 57 zaczeto je montowac do WFMki wiec sądze ze jednak (moze równolegle) pakowano ten silnik w gotowe ramy WFM 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm miala silnik 150 z tym harakterystycznym cylindrem, ale jak pisze, wtedy sie nie znalem i na dobra sprawe sam teraz niewiem czy to nie byla przerobka. z tego co pamietam i widzialem na zdjeciach tego modelu wygladalo to na oryginal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne nie pasuje, jedne z zebatka na stałe, a dwa bez, jeden komplet to nawet oski ma ale tez nie pasuja, o co chodzi???

 

No ja też nie wiem oco chodzi. Co do czego nie pasuje?

Zębatke przynitowaną z bębnem na stałe do koła miały tylko SHLki 04, 05.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja sie spotkalem, co gorsza-byla na sprzedaz i to za 500zl. ale mialem wtedy 9lat i nie wiedzialem co dobre... teraz zaluje :/

 

 

Jeszcze niedawno była na allegro M06U i poszła za ok.300 PLN. Czaiłem sie na nią ale to była okres gdy kaurat kupowałem HD i własnie on pożarł cały budżet włacznie z oszczednościami na tanie wino. Załuje ze nie wziąłem tej M06U.

 

 

A propos WFM - potrzebuje tę taśmę do mocowania zbiornika paliwa w WFM M06. Jak ktos ma to pisać.

Mam WFM gotową do malowania i renowacji ale brakuje mi tego paska. A WFM w ogóle to ma przejechane ok. 5 tys km od nowego. Stała wiekszość życia w stodole a później kilka alt pod chmurka przywalona deskami i przykryta jakąś folią w ogrodze kolegi. Po rozebraniu silnika okazało się ze wszytko nowe , jedyny feler to fakt że łancuszek sprzegłowy się zerwał po zblokowaniu do odkręcenia zębatki z wału. Ale nic sie nei stało i zmieniliśmy ów łanucuszek.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...